• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Begrijp even dat je het zo niet veel beter maakt, ga jij zo tegen mij doen dan doe ik precies zo terug.' zegt ze. Ik zucht geïrriteerd, 'whatever, als jij voor de rest van je leven bij deze deur wilt wachten, ga je gang,' daarna loop ik weg bij de deur en ga op de bank zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik haalde mijn schouders op en liep naar de koelkast. Ik haalde er weer een stuk lamsvlees uit en liep naar haar toe. Ik sneed het eerst in kleinere stukken zodat het minder irritant werd om het aan har te geven. Ik ging weer voor haar zitten en gaf haar toen een stukje vlees.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Lucas haalde zijn schouders op en liep naar de koelkast. Hij sneed het vlees eerst in stukjes. Hij ging voor me zitten en gaf me een stukje. Ik nam een hap en schaafde daarbij per ongeluk met mijn tanden langs zijn vingers. Ik bloosde een klein beetje. 'Het was dus dichterbij dan ik dacht,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik knik en loop weer naar Fee. Ik deed haar ketens los en tilde haar voorzichtig op. Volgens mij lag ze te slapen. Ik liep rustig het aquarium in en legde haar neer op de plek waar je er in en uit kon. Ze was natuurlijk afgeschreden van Melodie. Dat kon ik haar niet nog is aandoen. Ik sloot de deur en zag hoe het water bij haar naar binnen liep.

    Jade
    ik knikte en voelde hoe mijn staart veranderde in benen. Ik stond op en trok hem mee. Mila stond boos te kijken. Ik trok hem het dorp. In en glimlachte. 'Zo... Zo wordt je niet meer aangevallen.' Zeg ik nonchalant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik keek even fronsend, maar ze deed het niet expres. 'Maakt niets uit zo lang je het niet expres doet heb je van mij geen last,' Ik gaf haar nog een stukje vlees en stond toen op. 'Wat wil je drinken? En maakt niets uit hebben we niet,'

    Alexander Monteiro

    Ik glimlachte, we liepen door de straatjes van het dorp, 'Wat wil je gaan doen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Maakt niets uit zo lang je het niet expres doet heb je van mij geen last,' zei hij en gaf mij nog een stukje vlees. Ik keek hem aan en zag dat hij op stond. 'Wat wil je drinken? En maakt niets uit hebben we niet,' zei hij. Ik dacht even na. 'Eehh, ik weet het niet? En als ik het expres deed nam ik wel een hele hap uit je vinger,' zei ik tegen hem. 'Hoe vaak heb jij eigenlijk een meermin gezien met staart?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Vaag voel ik hoe ik word opgetild en ergens word neergelegd. Ik knipper even slaperig met mijn ogen. Als ik water tegen mijn huid voel ben ik gelijk wakker. Ik kijk even naar mijn benen die in een staart veranderen en zucht even.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik dacht even na, wat zou ik zeggen. 'Vaak genoeg,' Ik pakte een glas en schonk gewoon wat sap in. [ Drinken ze dat?] Ik dronk uit mijn eigen glas wat en liep weer terug. 'Alstjeblieft,' zei ik toen ik het maar terug gaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    'maakt mij niet uit ik vind alles weg goed behalve terug gaan naar Jasons huis.' Zeg ik glimlachend. Ik kijk even rond en zie alleen maar mensen. Waar ik vrij blij om was. Ze zagen er best gelukkig uit. [Ik ben even weg]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Vaak genoeg,' zei hij. Hij liep weg en kwam later terug met sap. 'Alstjeblieft,' zei hij. Ik begon te lachen. 'Ik zit vast, remember?' zei ik. 'Heb jij nog vragen voor me?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Monteiro

    'Hmm, nou gewoon wat lopen dan,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Waarom probeer je niet gewoon te ontsnappen zoals alle andere?' Ik liet haar uit de beker drinken en keek haar toen maar weer aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Waarom probeer je niet gewoon te ontsnappen zoals alle andere?' vroeg hij en hielt de beker voor me, zodat ik kon drinken. Ik dronk wat en keek hem toen aan. 'Als me maag leeg was zou ik het proberen, maar mijn maag is niet leeg dus ik denk wat slimmer na,' begon ik. 'Er zijn hier drie jagers, die krijg ik niet in mijn eentje neer. Bovendien, het is hier nog best gezellig,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik grinnikte, 'Je bent echt een aparte meermin.' Ik zette het glas even neer. 'Wil jij eigenlijk wat van mij weten?'

    [ moet even gaan spreek jullie zo wel weer]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Je bent echt een aparte meermin,' zei hij. Hij zette de glas neer. 'Wil jij eigenlijk wat van mij weten?' vroeg hij. Ik deed me hoofd beetje schuin en keek hem aan. 'Ik denk gewoon slim na. De kans dat me ontsnapping mislukt is groot en ik denk niet dat ik het daarna nog fijn zal krijgen. Poef, weg het beetje vertrouwen,' zei ik en ik keek omlaag. Vertrouwen is best een groot woord. 'Gewoon een nieuwsgierige vraag. Zou jij ooit de jagers verraden door een meermin te redden?' vroeg ik aan hem.

    [Is goed ;d tot zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you