• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Ish lesbisch ook goed? Verveel me...

    Hmm... Kdoe morgen wel, als ik zin heb :3

    Voornaam: Annabeth, wordt ook wel Anna of Beth genoemd.
    Achternaam: Musso
    Volledige naam: Annabeth Daisy Musso
    Leeftijd: 18.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Annabeth heeft 2 persoonlijkheden. De ene is zichzelf (lees karakter) en de ander is de gestoorde Alex (lees karakter). Doordat "Alex" af en toe onverwacht op kunt duiken is het moeilijk voor Annabeth om mensen te vertrouwen en zich in het openbaar te vertonen. Zodra Alex op komt duiken heeft ze geen controle meer over zichzelf. Daarom hebben haar ouders ervoor gekozen Annabeth weg te sturen.
    Uiterlijk: This girl.
    Karakter: Annabeth is een stil, verlegen, liefkozend meisje dat zich graag op de achtergrond houdt. Ze is erg onzeker over zichzelf en vindt het moeilijk om met mensen kennis te maken (dat komt voor een groot deel door Alex) Maar als Annabeth een persoon in vertrouwen genomen heeft, is ze bijna altijd aardig en vrolijk tegen diegene. Alex daarentegen is bijna het tegenover gestelde van Annabeth. Zij is erg brutaal, gemeen en heel erg druk. Alex kan je vergelijken met iemand met ADHD. Alex flapt er alles uit wat ze denkt (Annabeth heeft dan ook meteen een andere manier van denken), haalt flauwe (soms zelfs pijnlijke) grappen uit en is bijna onhandelbaar.
    Hobbies: Annabeth houdt van klassieke muziek omdat ze erachter is gekomen dat ze Alex zo langer uit haar "gedeelde" lichaam kan houden. Daarbij doet ze aan ballet en houdt ze van lezen en tekenen. Alex daar integen houdt van hardcore muziek, grappen uithalen en snode plannetjes bedenken.
    Familie: Annabeth is enig kind. Dat komt omdat haar ouders, Patricia en Waldor op een vrij jonge leeftijd merkten dat er iets "mis" was met Annabeth. Ze had toen nog geen persoonlijkheid verwisselingen, maar wel hele erge stemmingswisselingen. Waldor heeft een drukke baan als advocaat en Patricia is auteur, waardoor ze toch wel altijd thuis is om er voor Annabeth te zijn. Maar na een grote "aanval" waarin Annabeth twee weken "vast zat" aan Alex, hebben haar ouders besloten haar over te laten plaatsen.
    Extra: Je kunt Annabeth en Alex uit elkaar houden door goed naar hun gezicht te kijken. Alex heeft namelijk een rare trek in haar rechter mondhoek en vaak een oog stuiptrekking. Ook heeft Alex een hysterische lach en Annabeth meer een zacht, kinderlijk gegiechel.
    Wel/geen vampieren? - Neh. Dat zou een beetje té worden.
    Titel? Geen idee, sorry.
    Wil je gewaarschuwd worden? Yes please.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:41 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sorry mensen, ik ben nog steeds niet op de laptop geweest. Beetje te druk.
    Maar omdat jullie graag al een rol willen: Pebble heeft met Annabeth Musso sowieso een rol, want ze is echt origineel.(:


    everything, in time

    Voornaam: Justin
    Achternaam: Rodrigez
    Volledige naam: Justin Allejandro Rodrigez
    Leeftijd: 19
    Reden waarom jouw personage daar zit: Justin heeft last van vele angsten, zoals spinnen, vliegtuigen, lepels, messen, bloed, de kleur rood en getallen. (je mag zelf ook nog bij bedenken)
    Uiterlijk: This lovely guy
    Karakter: Justin is onzeker, verlegen en nuchter. Hij heeft dikke muren om zich heen gebouwd, waar moeilijk door heen te komen is. Dat komt deels omdat hij anders is als de anderen, maar ook omdat hij bang is dat ze hem stom gaan vinden. Maar zodra iemand door zijn muren heen komt, vertrouwt hij die persoon volledig en is hij een hele aardige warme jongen die veel lacht.
    Hobbies: Justin houdt van gitaar spelen, race games en eten (hoewel hij geen gram aankomt)
    Familie: Justin woonde thuis met zijn moeder en 3 kleine zusjes. Hij is ook half Italiaans, zijn vader woont nog in Italië, maar Justin ziet hem nooit door zijn vliegangst. Hij verstopte zijn angsten voor zijn familie omdat hij sterk en dapper over wilde komen als de enige man in huis, maar al gauw kwam zijn moeder erachter waarom hij zich zo vaak opsloot in zijn kamer om te huilen.
    Extra: Kan Justin een vriendinnetje krijgen waar hij heel veel tijd mee doorbrengt?
    Wel/geen vampieren? Nein, Justin is verschrikkelijk bang voor bloed.
    Titel? Nog steeds niet, sorry.
    Wil je gewaarschuwd worden? Ja, graag.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:00 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Humble schreef:
    Sorry mensen, ik ben nog steeds niet op de laptop geweest. Beetje te druk.
    Maar omdat jullie graag al een rol willen: Pebble heeft met Annabeth Musso sowieso een rol, want ze is echt origineel.(:


    YES, dank je wel! <333


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Voornaam: Gabrielle
    Achternaam: Timotysen (Timootaizen)
    Volledige naam: Gabrielle Timotysen
    Leeftijd: 17
    Reden waarom jouw personage daar zit: Ze is weggelopen. Ze woonde in een boerengat in een uithoek, waar ze vreselijk graag weg wou. Ze werd teruggehaald door de politie, maar ze wou niet terug. Ze heeft toen vreselijke dingen tegen haar ouders gezegd. Haar ouders hebben haar op Relinquere geplaatst, ze konden deze creatieve, en extravagante Gabrielle ook niet aan. Haar ouders waren nogal fragiel, en lichtgeraakt, en zeer gelovig.
    Uiterlijk:


    Karakter: Gabrielle is een blij en zoals ik al zei, zeer creatief meisje. Ze is veel met kunst bezig, maar ook met haar uiterlijk. Haar haar vaak raar, maar meestal is een bos vlechten. Ze wil ook graag veel van zich laten zien, en wil ook zo veel mogelijk ervaren hebben. Ook komt ze graag in 'hogere sferen' , voor inspiratie en de ervaring. Ze heeft ook een duidelijke mening, op alles. Haar manier van denken: iedereen is gelijk, iedereen moet gelijk behandelt worden. Ze strijd ook hiervoor in de leerlingenraad, en loopt vaak met zelfgeschilderde spandoeken rond op school.
    Hobbies: tekenen, schilderen, fotografie, mode, schrijven, dichten.
    Familie: Ze heeft twee ouders, en een autistisch broertje van 10. (Zac)
    Extra: Kan Justin een vriendinnetje krijgen waar hij heel veel tijd mee doorbrengt?
    Wel/geen vampieren? Ik denk dat met en zonder allebei leuk is.
    Titel? 0; geen idee.
    Wil je gewaarschuwd worden? is niet nodig, ik check dit forum de hele tijd.

    Moet ik haar overigens nog aanpassen?
    Ik denk dat ik dat drek nog even ga doen, maar ik heb vrij weinig tijd..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IEEEHHH, ik hoop zo dat ik ook een rol heb, haha!


    Weird is Wonderful.

    Oké, allereerst: Zelf heb ik ook nog twee personages.
    Maxime, een meisje met anorexia en Chase, hij is homo en schaamde zich er zo erg voor, dat hij in een depressie raakte. Hij hoort meerdere stemmen in zijn hoofd.
    Mijn personages zijn een tweeling van 17 jaar.

    Ik vul alleen dat lijstje niet helemaal in, omdat ik dat voor mezelf wel heb. :'D

    Dan nu de rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez


    everything, in time

    Humble schreef:
    Oké, allereerst: Zelf heb ik ook nog twee personages.
    Maxime, een meisje met anorexia en Chase, hij is homo en schaamde zich er zo erg voor, dat hij in een depressie raakte. Hij hoort meerdere stemmen in zijn hoofd.
    Mijn personages zijn een tweeling van 17 jaar.

    Ik vul alleen dat lijstje niet helemaal in, omdat ik dat voor mezelf wel heb. :'D

    Dan nu de rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez


    aaah thankyou! (flower)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    aaah thankyou! (flower)


    No problem joh!
    Het was wel heel moeilijk om te kiezen.:'D


    everything, in time

    Niet vervelend bedoeld, maar zou je me kunnen zeggen waarom je mijn personage niet hebt gekozen?
    (Kind of feedback thing.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Humble schreef:
    (...)

    No problem joh!
    Het was wel heel moeilijk om te kiezen.:'D


    Ja, dat zal best haha.
    Er was ook vet veel ingevuld ;x
    maaryaay, nu ben ik blij. Want echt, ik zag de pagina's toenemen en ik dacht echt dat ik geen kans meer maakte haha x'D


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Biologist schreef:
    Niet vervelend bedoeld, maar zou je me kunnen zeggen waarom je mijn personage niet hebt gekozen?
    (Kind of feedback thing.)


    Met het personage was op zich niets mis, maar in de andere zag ik net meer mogelijkheden voor verhaallijnen. (:


    everything, in time