• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Met het personage was op zich niets mis, maar in de andere zag ik net meer mogelijkheden voor verhaallijnen. (:


    Aah zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    AWYEAH! Heel erg bedankt! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Namens mijn zusje -SorrowS-:

    'JEEEEEEEY, thank you, gosh! Ik ga zelf denk ik ook een story schrijven uit de ogen van Freddie, xd.'

    Ja, weet ik, mijn zusje is gestoord, xd. Ze komt straks online op haar laptop (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    yeaah heel erg bedank!(flower)

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ik zit er twee keer in!
    OMG, zooooo erg bedankt! <3
    Ik geloof echt dat je verhaal super wordt!
    En dat komt niet omdat mijn personages er in voorkomen (A)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik dacht namelijk echt dat mijn personages niet origineel genoeg zouden zijn, ik heb er zo mijn best op gedaan! Daarom ben ik nu echt trots op mezelf. Zo bedankt!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jouw personage vond ik juist origineel. Echt heel graag gedaan joh.:3

    AAN ALLE MENSEN DIE HET WILLEN LEZEN:
    Als jullie zelf nog dingen hebben die jullie in de story terug willen zien, hoor ik ze maar al te graag. Dit kan ook voor een bepaalde personage en dat hoeft niet je eigen personage te zijn.(:


    everything, in time

    Mijn zus heeft net dus reactie geplaatst, namens mij, dank aan haar xdd,

    Ik heb nog een idee voor mijn personage (:


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    Mijn zus heeft net dus reactie geplaatst, namens mij, dank aan haar xdd,

    Ik heb nog een idee voor mijn personage (:


    Schroom niet het te delen, publiekelijk of alleen tegen mij, wat jij wil. (:


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Schroom niet het te delen, publiekelijk of alleen tegen mij, wat jij wil. (:


    Gewoon, publiekelijk. Het is niet echt iets om te schamen, haha!
    Misschien dat Freddie er later achter komt dat zijn vader, na het brengen van zijn zoon naar het instituut, op de terugweg een auto ongeluk krijgt en om het leven is gekomen, waardoor Freddie niet eens meer één geluidje maakt, ook geen 'hm'?


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Gewoon, publiekelijk. Het is niet echt iets om te schamen, haha!
    Misschien dat Freddie er later achter komt dat zijn vader, na het brengen van zijn zoon naar het instituut, op de terugweg een auto ongeluk krijgt en om het leven is gekomen, waardoor Freddie niet eens meer één geluidje maakt, ook geen 'hm'?


    Jaaa, dat kan. Maar waarom wordt hij dan allereerst naar 't instituut gebracht? Want hij kwam oorspronkelijk omdat hij niet meer praatte.


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Jaaa, dat kan. Maar waarom wordt hij dan allereerst naar 't instituut gebracht? Want hij kwam oorspronkelijk omdat hij niet meer praatte.


    Hij praatte ook niet meer, maar meestal maakt hij alleen geluidjes zoals 'hm-mh', 'hm' en dat soort dingen. Na dat ongeluk doet hij dat ook helemaal niet meer.


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Hij praatte ook niet meer, maar meestal maakt hij alleen geluidjes zoals 'hm-mh', 'hm' en dat soort dingen. Na dat ongeluk doet hij dat ook helemaal niet meer.


    Is goed, hou ik rekening mee :3


    everything, in time

    kan je je nog inschrijven?????

    Humble schreef:
    (...)

    Is goed, hou ik rekening mee :3


    Okééé, ;3.


    Weird is Wonderful.