• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clemence Jane' Hole
    Er rolt een tinkelende lach over mijn lippen vanwege zijn bezorgdheid.
    "Ik voel me goed, rustig maar." Knik ik met een zwak glimlachje, waarna ik een lok voor mijn gezicht vandaan strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Teske Velez

    Er kwam een meisje binnen gewandeld. Ze trok haar spullen aan en glimlachte naar me toen ze haar veters aan het vast maken was. Ik glimlachte terug. 'Hoi,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liam Drew Pryst

    "Ik voel me goed, rustig maar." Ik glimlach en schuif mijn stroel dichter naar haar bed en ga zitten. 'Wat is er gebeurd?' Ik had gewoon geen enkel idee waarom ze hier lag.

    Eliza Josey Willows

    ‘Hoi,’ glimlachte het meisje terug waarop ik haar vriendelijk terug begroette. ‘Heb ik jou al eens eerder gezien?’ vroeg ik haar terwijl ik op stond en van mijn kleren een nette stapel maakte. Haar gezicht kwam me zo 1, 2, 3, niet bekend voor maargoed, hoeveel leerlingen zaten er hier? ‘Ik ben Eliza,’ voegde ik er daarna aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    ‘Heb ik jou al eens eerder gezien?’ vroeg ze. Ik begon na te denken. Nu ik haar zo bekeek, had ik haar nog nooit gezien. Was ze nieuw? ‘Ik ben Eliza,’ voegde ze er nog aan toe. Ik een beetje met me hoofd schuin. 'Ik ben Teske, ben je nieuw? Dan kan het wel kloppen dat je me niet kent. Ik had me verslapen,' zei ik tegen haar en lachte zachtjes. Ik was vergeten dat me buiten les hadden en trok maar weer gauw me schoenen aan. Gelukkig had ik wel gewone schoenen aan waar ik op kon sporten.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence Jane' Hole
    "Er was een meisje, ze schold me uit en duwde me toen van de trap, geloof ik." Ik kan het zelf amper geloven, en zucht daarom kort, waarna ik hem kort aankijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    "Er was een meisje, ze schold me uit en duwde me toen van de trap, geloof ik." Ik frons. 'Wie?' Ik voelde dat ik boos werd. Waarom zou iemand dat in hemels naam doen? 'Jammer dat je hier ligt anders hadden we naar het bos kunnen gaan.' Grijns ik en probeer haar weer te laten lachen.

    Ivar Chesule

    Ik besluit ook maar om naar de gym te gaan en loop de jongens kleedkamer binnen, waar ik me best wel alleen voel. Ik trek snel mijn gum kleren aan, een barcelona shirt en een zwart broekje tot iets over mijn knieën met zwarte gym schoenen. Even later loop ik naar buiten en kijk rond over het sport veld.


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence Jane' Hole
    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee."
    Er rolt opnieuw een tinkelende lach over mijn lippen wanneer hij over het bos begint. "Waarom niet? Ik voel me gezond. Wat dacht je van vannacht?" Glimlach ik bijna smekend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JJ Jones
    Ik loop nog een beetje door de school als ik ineens bedenk dat ik gym heb. Snel ren ik naar mijn kluisje, ruk de gymspullen eruit en maak een sprint naar de kleedkamers waar ik me snel om kleed en dan het sportveld op ren. 'He Ivar!'

    Hayley Celine Grey
    Als ik de kleedkamer in loop zie ik dat er al twee andere meisjes zijn. Ik glimlach even naar ze en trek dan snel mijn sportkleren aan en loop naar buiten. Op het sportveld staan al een paar mensen, waaronder de jongen van net. 'He Ivar!' roept een andere jongen dan tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza Josey Willows

    ‘Ik ben Teske, ben je nieuw hier? Dan kan het wel kloppen dat je me niet kent. Ik had me verslapen,’ antwoorden ze en lachte daarbij zachtjes. Ik lachte kort met haar mee en schudde toen mijn hoofd. ‘Nee, ik ben niet nieuw hier. Ik hou me eerder vaak afzijdig,’ reageerde ik daarna en glimlachte weer even, naar haar en een ander meisje wat binnen was gekomen. ‘Gym he.. Heb je er zin in?’ vroeg ik en liep langzaam naar de deur om zo, misschien samen, naar buiten te gaan en richting het sportveld te lopen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    "Waarom niet? Ik voel me gezond. Wat dacht je van vannacht?" Ik grinnik en knik. 'Deal als jij naar huis mag dan haal ik je vanavond op goed?' Ik steek mijn hand naar haar uit zodat we een 'echte' deal kunnen sluiten.

    Teske Velez

    ‘Gym he.. Heb je er zin in?’ vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'Beetje, ben me gymkleren vergeten,' zei ik en ik stond op. Ze begon langzaam te lopen. Ik liep met haar mee het sportveld op. Op het veld waren al twee jongens en een meisje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence Jane' Hole
    Ik glimlach, en leg mijn hand in de zijne. De warmte doet me bijna smelt.
    Even kijk ik gefascineerd naar onze handen.
    Ze lijken perfect in elkaar te passen, als twee puzzelstukjes in een missende puzzel. Perfect.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar Chesule

    'He Ivar!' hoor ik iemand achter me naar me roepen, de stem komt me bekend voor dus ik draai me snel om. 'Eey JJ!' roep ik terug als ik hem heb herkend en loop in zijn richting. 'Eey, hoe gaat ie? Had je de eerste twee lessen niet gezien.'


    I only miss you when I'm breathing