• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.




    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!





    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic:Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.





    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrije tijd.


    everything, in time

    Luke

    Ik knik rn stap de badkamer in. Ik trek mijn boxer uit en stap onder de douche. Het warmer water doet me goed. Ik kan hier na denken en mijn gedachten op een rijtje zetten. Ik hield van haar maar die leugens tja... dat was gewoon niet leuk. Maar ze was te belangrijk voor me.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik wikkel de handdoek zo goed mogelijk om me heen en ga in kleermakerszit op de grond zitten zodat ik verder niets nat maak. Ik haat mezelf echt op dit moment. Het ergste is, dat ik Luke nog steeds niet alles heb verteld. Zo heb ik bijvoorbeeld niet gezegd dat ik nooit echt spijt had van dat gedoe met Liam, of dat ik in de auto aan hem duidelijk maakte dat ik het best nog een keer had willen doen. Liam trapte er weliswaar niet in, maar het idee alleen al. Ik had ook gezegd dat ik de pil maar één keer vergeten was. Leugen. Ik slik hem heel onregelmatig omdat ik hem de helft van de tijd vergat en het me eigenlijk niet zoveel kon schelen, ik had immers toch nooit meer seks.
    Ik kon het Luke gewoon niet meer vertellen, ik heb hem nu al genoeg pijn gedaan. Misschien later, maar liever helemaal niet, want Luke krijgt er op een gegeven moment natuurlijk ook genoeg van. Ik hoop gewoon dat ik vanaf nu kan stoppen met liegen, want die stomme leugen maken alles kapot en de relatie tussen Luke en mij is echt iets waar ik voor wil werken.


    everything, in time

    Luke

    Ik stap onder de douche vandaan en begin mijn haar te drogen. Ik denk aan zoveel te gelijk. Katherine het kind, sarah en Tamara. Alsof het zo moest zijn gaat mijn telefoon af. Ik neem op. 'Hey met Tamara ' ik glimlach. ',hey. ' zeg ik terug. 'Heb je zin om langs te komen.?' Ik twijfel. 'Want ke weet wat ik zei op het veld toch? '

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Luke, ben je bijna klaar?' ik ril, het wordt steeds kouder, vooral dat natte haar in mijn gezicht maakt het koud. Ik hoor Luke's telefoon afgaan en Luke natuurlijk praten, maar ik kan er niet achter komen wie het is. Ik sluip jaar de deur en leg mijn oor er voorzichtig tegenaan, nog steeds niets. Ach, misschien is het Liam maar.


    everything, in time

    Luke

    'Tam ik heb een vriendin dat weet je. ' mompel ik en ga op de bad rand zitten. 'Dus dan kan je toch wel iets met mij doen? ' vraagt ze flirterig. Ik zucht. 'Misschien'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik hoor wel gemompel, maar ik versta de woorden niet. Ontzettend frustrerend is dat!
    Ik klop op de deur. 'Luke, ben je zover? Ik vries dood hier,' probeer ik een beetje lachend te zeggen.


    everything, in time

    Luke

    'Maar ik moet weg ik spreekt je nog. ' ik kijk naar de wie. 'Tot snel luke. ' ze hangt op en met een handdoek rond mijn middel open ik de deur. 'Ga maar glimlach ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Luke opent de deur met alleen een handdoek rond zijn middel, een beeld waarvan ik hoop dat ik het nog lang zal onthouden.
    'Merci!' grinnik ik en voor ik de deur dicht doe draai ik me om. 'Wie was dat net, aan de telefoon?' vraag ik zo onschuldig mogelijk.


    everything, in time

    Luke

    Ik kus haar wang en loop dan mijn kamer in. 'Het was Tamara. ' mompel ik en begin wat kleren bij elkaar te. Zoeken.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Oh.' Ik sluit de deur en praat gewoon verder. 'Ik denk dat ik niet eens wil weten wat ze nu weer van je moet,' glimlach ik tot ik me bedenk dat Luke dat toch niet kan zien. Vervolgens draai ik de kraan open zodat ik Luke's antwoord sowieso niet kan horen.


    everything, in time

    Luke

    Ik zeg niets en kleed me in stilte aan. Mijn moeder brengt warmer chocolademel en nog meer taart. Ik bedanlt haar en pak dan mijn viool zoodat ik een trage melodie kan in zetten.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik geniet net van de warme douche, als Luke een treurig liedje begint te spelen op zijn viool. Kan hij niet wat vrolijkers spelen? Ik druk mijn handen tegen mijn oren en probeer de muziek buiten te sluiten. Dit is wel het laatste waar ik zin in heb, iets vrolijkers zou zeker weten leuker zijn.
    Glimlachend drenk ik terug aan de kus op mijn wang, dat moet tocht iets betekenen, als hij echt boos op me is, zou hij me geen kus hebben gegeven.
    Ik draai de douche weer uit en sla een handdoek om me heen waarna ik de kamer in loop. 'Je vioolspel klinkt treurig,' zeg ik dan.


    everything, in time

    Luke

    Ik glimlach. 'Het is gewoon een mooi stuk. ' glimlach ik naar haar en zet mijn viool weg om mijn mij chocolademelk tw pakken.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Pas als Luke zijn kopje chocolademelk ziet, zie ik mijn kopje ook staan en de twee stukken taart. Lachend kleed ik me aan. 'Is die nu nog niet op?' grinnik ik en schud mijn hoofd. 'Wel lekker!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik lach. 'Nee maar het was dan ook een grote taart.' Mijn telefoon trilt en ik open snel het smsje. Vanavond bij mij thuis of bij jou? X Tamara Ik zou die sms zo wel beantwoorden. Ik stop mijn telefoon weer weg en neem een slok.