• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea
    'Ze komt het toch niet tw weten.' Zei ik giechelend en verborg mijn gezicht in haar haar. Ze rook lekker naar lente, maar de zee geur rook je er toch nog tussen door. Ik grinnikte en bloosde licht.
    'J-je ruikt lekker.' fluisterde ik zachtjes en maakte mezelf nog kleiner.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ongelovig trok ik mijn wenkbrauwen op, om vervolgens te glimlachen.
    "Bedankt." Prevelde ik zachtjes, waarna ik met mijn vingers aan zijn shirt begon te pulken. De sfeer die op het dak hing was prettig, of we nu zwegen of voluit praatten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik veegde de tranen weg, stopte met het martelen van de dummie en probeerde toen even alles op een rijtje te zetten. Morgen, morgen is de dag dat alles zal veranderen. Ik heb dit altijd al gehaat. Beroeps of niet, mijn ouders hebben me altijd gezegd dat ik moest trainen en trainen. Het kwam van pas bij alles maar nu ik hier sta is het echt verschrikkelijk, mensen die mijn vrienden hadden kunnen worden moet ik morgen afmaken. Het gaat allemaal gebeuren. Vanaf morgen is de kans dat ik het haal nog maar klein, er zijn zoveel goede tributen dat ik niet eens meer weet als ik wel kans maak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik leunde met mijn voorhoofd tegen de hare en probeerde haar blik te vangen.
    'Dol?' vroeg ik aarzelend om haar aandacht te trekken. Verlegen knipperde ik met mijn ogen.
    'Dat wat je gister zei hé. M-meende je dat echt?' vroeg ik zacht terwijl ik mijn ogen neersloeg en naar haar schoot keek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Er verschijnt een bedachtzame frons boven mijn ogen, waarna ik hem verontschuldigend glimlachje toewerp. "Wat zei ik dan?" Prevel ik zachtjes, waarna ik zijn blik naar mijn schoot volg, om hem vervolgens nieuwsgierig aan te kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik schudde mijn hoofd. Ik had de moed niet om het te zeggen, omdat mijn gevoel zei dat het kwam door de wijn. Ik klakte met mijn tong en keek haar toen weer aan.
    'Niks, i-ik, niets. Laat maar.' zei ik zachtjes en wierp haar een klein glimlachje toe. Mijn schouders begonnen pijn te doen door de houding waarin we lagen, maar ik negeerde het. Net goed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik trok mijn wenkbrauwen teleurgesteld op, en prikte toen kort in zijn zij.
    "Ik wil het weten." Glimlachte ik nieuwsgierig, waarna ik mijn hoofd ietwat schuin hield en hem vervolgens vragend aanstaarde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik zuchtte nog een keer en schudde mijn hoofd opnieuw.
    'Niks, de wijn heeft gisteravond een beetje uitgewist.' loog ik. Ik wist vrij zeker dat ze gezegd had dat ze van me hield, maar nu begon ik langzaam aan mezelf te twijfelen. Ik dronk zo vaak wijn, had ik het gefantaseerd? Weer schudde ik mijn hoofd en ik sloot mijn ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik dacht diep na. "Gister.." Ik kauwde kort op mijn onderlip, en grijnsde triomfantelijk toen ik het gesprek weer had gevonden. "We hadden het over de spelen.. Was het bij de lift of daarvoor dat ik zei dat ik van je houd?" Glimlachte ik onschuldig.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:03 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik verslikte me en kuchte kort. Met een rood hoofd haalde ik mijn schouders op. Waarom moest het ook zo ingewikkeld zijn?
    'H-het was op het d-dak.' zei ik zachtjes terwijl ik haar niet aankeek. Ik bleef naar haar schoot kijken en beet hard op de binnenkant van mijn wang.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlach om zijn rode wangen, en druk vervolgens heel voorzichtig mijn lippen op die van hem.
    "I. love. you." Prevel ik woord voor woord met een lichte glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Een lichte zucht ontsnapte mijn mond toen de hare die van mij raakte.
    'Ik hou ook van jou.' fluisterde ik terug terwijl ik met mijn lippen de hare nog een keer innig raakte.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlachte, voelde hoe de vlinders tegen de wand van mijn buik drukten.
    Heel voorzichtig duwde ik terug, om vervolgens een beetje te verzitten.
    De vorige houding had ervoor gezorgd dat een deel van mijn arm haast sliep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Een glimlach ontplooide zich op mijn lippen. Ik smolt toen ik in haar prachtig groene ogen keek.
    'Waarom ik?' vroeg ik verlegen met een lichte blos op mijn wangen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Sst, niets zeggen." Glimlach ik lichtjes, waarna ik mijn vingers rond zijn gezicht krul om mijn lippen vervolgens weer op de zijne te drukken.
    De zon verwarmd mijn huid, en zorgt voor een zweverig gevoel in mijn hoofd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.