• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Met mijn ogen gesloten zoende ik terug. Mijn hand maakte kleine cirkeltjes op haar rug. Ik voelde me fijn, beter dan ik in tijden had gedaan. Ik had een doel voor de spelen, een heel goed doel zelfs.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    De wereld om me heen leek langzaam in stukjes te breken. Heel, heel langzaam verdween de lucht, vervolgens de horizon en daarna de aarde.
    Nee, ik viel niet. Ik hield mezelf stevig vast aan Valor en meer was niet nodig om gelukkig te zijn.
    Langzaam open ik mijn ogen om hem vervolgens met een licht glimlachje aan te kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Met mijn grijze ogen keek ik terug.
    'En nu? Wat doen we nu? Hebben we een pact?' vroeg ik snel achter elkaar. Duizenden vragen spookten door mijn hoofd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Sst." Glimlach ik opnieuw, waarna ik mijn hoofd kort schud.
    "Het komt allemaal goed." Glimlach ik, waarna ik met mijn vingertoppen zijn lokken opzij strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ah, so sweet! Waarom stoort niemand jullie ooit?xD
    Ik ga vanavond bij mijn oma in internetloosland, dus mijn personages ga ik gewoon laten slapen tot dinsdagavond
    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13 heeft niet veel te doen, dus 4Everdeen mag de dialogen op zich nemen, ze is haar mentor...
    Frederick Smith, district 12 Gaat gewoon slapen.
    Freya Aprilynne, district 11 gaat een beetje verder huilen en valt dan in slaap.
    Ik weet niet hoe de tijd verdeeld wordt, maar hopelijk beginnen de spelen nog niet voor ik terug ben...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik blijf besluitloos staan, weet niet wat ik moet doen. Zal ik gaan slapen en alles proberen te vergeten en me gewoon concentreren op de Spelen. Of zal ik proberen Doylee in te halen en een gesprek met haar te voeren. Ik kan nog geen besluit nemen, tot ik hoor dat er nog iemand in de zaal is. Ik kijk hoe het meisje een dummie probeert te wurgen of iets dergelijks. Als ze zich omdraait en ik haar gezicht kan zien, herken ik haar als het meisje uit District 1. Ik besluit om nu maar gewoon een gesprek met haar te beginnen. Ik loop eerst wat dichter naar haar toe tot ik begin te praten. 'Heey, jij komt uit District 1 toch?' Niet echt de ideale manier om een gesprek te openen, maar iets anders weet ik niet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Spelmakersmededeling
    Huidige tijd: 6:17 AM
    Prepare for the games. Volgende avond om 2:00 AM worden de tributen naar de Arena vervoerd.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Equestria schreef:
    [Zeg, Marina. Hebben ze morgen dan de privésessies, of zijn die al geweest?]

    [Just asking :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Equestria schreef:
    (...)
    [Just asking :3]


    [Ow, sorry. Nee ze hebben helemaal geen privé sessie's, dat is namelijk afgeschaft. Ze kunnen evt. wel op hun kamer wat oefenen :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    [Ow, sorry. Nee ze hebben helemaal geen privé sessie's, dat is namelijk afgeschaft. Ze kunnen evt. wel op hun kamer wat oefenen :3]


    [Okai, dus ze krijgen géén punten. Me snaps you :3 En me had zin om gebroken Engels te praten. Is het goed als ik Ivy weer laat komen, maar nu alvast met kleding?]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:19 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Equestria schreef:
    (...)

    [Okai, dus ze krijgen géén punten. Me snaps you :3 En me had zin om gebroken Engels te praten. Is het goed als ik Ivy weer laat komen, maar nu alvast met kleding?]


    [Nee, daardoor was het ook zo onvoorspelbaar x D en is goed, Yoëlla zit in haar kamer.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    [Nee, daardoor was het ook zo onvoorspelbaar x D en is goed, Yoëlla zit in haar kamer.]

    [Woeshiiii, onvoorspelbaarheid ftw(cat).]
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Opgewekt loop ik door de gang, met een stapeltje opgevouwen kleren in mijn handen. Ze zijn voor Yoëlla, voor de arena. Ik klop op de deur met een grote acht, en even later doet ze de deur open.
    'Hi Yoëlla! Ik heb de kleding meegenomen, om het alvast te laten zien.'
    Ik leg het stapeltje op de grond, en pak het bovenste kledingstuk.
    'Kijk, dit lijkt een strak shirt met lange mouwen, maar eigenlijk is het van alles en nog wat. Je kan de mouwen eraf ritsen, als het een warm klimaat is, en er weer aan doen, als het koud wordt. Ook zitten er in beide mouwen twee lampjes, die je aan en uit kan zetten als het donker wordt. Onuitputbaar. Voor de broek,' zeg ik en ik pak het onderste gedeelte, 'geldt hetzelfde ongeveer. Wat vind je ervan?'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:30 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Ook leuk om jou weer gezien te hebben Ams!' riep ik haar nog ironisch na, maar ze was al uit het zicht. Damn, dat kind maakte me kwaad...
    'Dus? Waar waren we voor haar onbeschoft onderbreking?' vroeg ik aan Noëmi.


    [CrumbCake; de tijd is nu 6 uur sochtends, dus we hebben onze personages ff laten slapen ofzo:p maar kom snel terug!! :P]

    Noëmi Crowe || District 12

    Beep - beep - beep - beep.
    Met een klap druk ik de wekker uit en met een denderend kabaal valt die op de grond. Ik schiet, geschrokken, onmiddelijk overeind.
    Ik wrijf het slaapzand uit mijn ogen en duik opnieuw onder de lekkere, warme dekens.
    Het liefst blijf ik nog even slapen, maar omdat ik vind dat ik me lekker rustig aan moet voorbereiden op de Spelen, besluit ik toch maar uit bed te gaan.
    Ik rol de warme dekens uit.
    Mijn blik valt onmiddelijk op de outfit die mijn stylist voor me heeft uitgezocht. Ik laat de stof gedachteloos door mijn vingers heenglijden.
    Beep - beep - beep - beep.
    Geweldig. Snooze.
    Grommend laat ik de kleding op tafel vallen en trek de stekker uit het stopcontact.
    Als ik me heb omgekleed, verlaat ik mijn kamer.
    Misschien moest ik maar weer eens contact met mijn mentor zoeken.

    Waar zou Celia zijn?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:24 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Kil kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Ik schrik van mijn gezicht -het ziet er beangstigend en ongezond uit-
    Onder mijn ogen zijn wallen van een centimeter te zien. Mijn gezicht is bleek en op mijn lippen zijn kleine wondjes te zien die ik van de stress heb afgebeten. Zuchtend kam ik mijn haar, waar de glans nu allang van af is. Ineens klopt er iemand op mijn deur. Ik dacht na over wie het zou zijn, maar gaf het op en liep naar de deur. Het was Ivy. Zuchtend liet ik de deur open en nam plaats op het bed. Ik sloeg mijn ogen neer. Op dit moment was ik alles behalve geconcentreerd op mijn tactieken in de Arena -wat me een té makkelijk doelwit maakte voor de beroeps.
    Ivy liet een verbazingwekkend goeie outfit zien. 'Wauw,' fluister ik, 'het is echt onwijs vet, Ivy.' Zeg ik ditmaal wat harder terwijl ik een glimlach tevoorschijn haal.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [veel gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.