• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik ben al ongeveer drie uur wakker, inmiddels ben ik het gewend om vroeg op te staan. Ik verwacht dat iedereen nu wel wakker is, dus ik klop eerst op de deur van Jonah, in de verwachting dat ik Lisa daar ook aan zal treffen. Ik moet haar even spreken, om redenen die ze zelf denk ik ook wel weet. Ik open de deur, aangezien er niemand reageert op mijn geklop.
    'Goedemorgen,' grijns ik. 'Zijn jullie allang wakker? Morgen moeten jullie pas vroeg op. Maar goed, Lisa, kan ik jou even spreken en Jonah hier achterlaten?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-District 6
    de deur wordt geopend en ik zie Nolan staan.'Goedemorgen,' grijnst hij. 'Zijn jullie allang wakker? Morgen moeten jullie pas vroeg op. Maar goed, Lisa, kan ik jou even spreken en Jonah hier achterlaten?'
    'ja, tuurlijk' antwoord ik. ik verwacht dit al een tijdje, maar toch ben ik nerveus over wat komen gaat.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [@IHeartMusicc, is goed ;D Ik kom ook wel naar de kantine toe]
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik wist mezelf uit mijn bed te slepen, douch snel en kleed me om. Langzaam slenter ik richting de lift en ga daarmee naar de verdieping van de eetzaal. Ik loop langs het buffet en schep wat random dingen op een bord. Als ik klaar ben kijk ik de zaal rond en zie het meisje uit 1 zitten. Ik loop naar haar toe en ga aan het zelfde tafeltje zitten. 'Hee. Jij komt uit 1 toch of niet?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik zwierf een beetje verloren door het gebouw heen. Ik wist niet waar Fred of mijn mentor waren, mijn stylist had de kleding al in mijn kamer bezorgd dus daar hoefde ik me ook niet meer om te bekommeren, ik was volledig afgetraind en had me vol gegeten.
    Ik wist niet wat ik moest doen.
    Een beetje verveeld liep ik de Eetzaal weer in.
    Ik had net een stevige maaltijd achter de rug, maar een gezonde appel kon geen kwaad. Ik nam een hap uit de bloedrode appel. Het sap stroomde eruit.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Fijn,' glimlach ik.
    We gaan zitten op een stil plekje waar ik me vroeger altijd terug trok als ik even alleen wilde zijn.
    'Lisa. Je kent het Katniss-Peeta-Gale-scenario, hè? Nou, zo gaat het dus bij jullie ook, alleen zijn jullie allemaal tributen. Jij hebt wat met Jonah, en daar is Freya jaloers op. Houd gerust wat met Jonah, mij best. Het enige probleem is: Freya zal jou zo snel mogelijk willen vermoorden. En dat kunnen we niet hebben, aangezien Jonah haar dan weer zou vermoorden. Ik heb geprobeerd om haar te bekeren, maar ze blijft koppig. Dus ik vraag je één ding: doe als zíj erbij is aardig tegen haar, en doe alsof je niets met Jonah hebt. Als ze er niet bij is, kan je gewoon verder gaan met verliefd zijn. Snap je het een beetje?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:30 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Jooo, had Ivy nog gereageerd?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 8:00


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [Jooo, had Ivy nog gereageerd?]

    [Ga ik nu doen, wait heel even :3]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:33 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    De deur gaat met een knarsend geluidje open, en het voorbereidingsteam komt binnen, excentriek als maar zijn kan.
    'Goedemorgen, jongens! Yoëlla, dit zijn Porsenna,' ik wijs naar de jongen met zilverkleurig haar, 'Volumnia,' ik wijs naar het meisje met rode ogen en vurig haar, 'en dit is Fixen,' zeg ik, en ik wijs naar het meisje dat verdacht veel op een vos lijkt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oh, en Marina, wanneer gaan we aan dat verhaal-ding beginnen waar jij nog zonodig medeschrijfsters voor zocht? :Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik kijk op van een jongen en glimlach, 'Hey, ja ik kom uit district 1,' Je kan lichte afschuw in mijn stem horen maar toch glimlach ik. 'District 4 toch?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [moet nog even een datum'pje prikken, ik denk in de vakantie want ik heb het nogal druk deze week D:]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik kijk bedonderd als de deur met een klap opengaat en er 3 verkleurde mensen binnenkomen. Door deze mensen voel ik me totaal underdressed.
    Ik kijk ongemakkelijk, niet wetend waar ik kijken moet. Ivy stelt me aan hen voor. 'Hoi,' giechel ik wat bescheiden.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:09 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Maarmaarmaarmaar dan ben ik weg D:]
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik grijns bij Yoëlla's verbijsterde gezicht. De Capitolisten -zoals ik ze altijd maar noem- lopen naar Yoëlla toe, en inspecteren haar grondig. Ze mompelen wat, en komen dan naar mij toe.
    'Wat voor kleding ga je haar geven?' luidt hun vraag.
    Ik wijs naar het stapeltje kleren op de grond.
    'We wilden het nét gaan passen, toen ik besefte dat ik jullie nog niet had voorgesteld,' grijns ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || district 11
    Ik ben weer half in slaap gevallen en merk dat Lisa bij me wegstapt omdat Nolan haar meeneemt. Ik vraag me nog af waarom maar dan bedenk ik me dat het niets uitmaakt. Voor de tweede keer dat ik in het Capitool ben voel ik me alleen. Ik wacht tot Lisa weer terug komt...


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'Dus we zitten in een liefdesdriehoek'. het is geen vraag, meer een conclusie 'en ik moet gewoon doen alsof ik en Jonah vrienden zijn waar Freya bij is. Dat kan ik wel, bedankt dat je me dit nu hebt verteld' zeg ik, waarna ik mijn maag hoor grommen.'ik ga even iets eten, oké?'vraag ik en ik volg een avox met eten in zijn hand terug naar Jonah's kamer.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see