• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Dank je,' glimlach ik.
    Het is altijd fijn om te horen dat je niet voor niets hard hebt gezwoegd, en dat je iemand er blij mee maakt. Ik sla mijn hand tegen mijn gezicht.
    'Stom, vergeten. Je voorbereidingsteam, die je make-up doet. He-le-maal vergeten voor te stellen, wacht ik laat ze wel even komen.'
    Ik sta op, en loop naar de intercom.
    'Willen jullie het voorbereidingsteam van acht naar de slaapvertrekken van acht laten komen?'
    Met een klik zet ik het apparaat weer uit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    als ik wakker word, kijk ik even om me heen. ik kan me niet herinneren dat ik in slaap ben gevallen, en ik weet al helemaal niet waar ik ben. ik sta op en zie dan dat ik op een bedlig in Jonah's kamer. ik hoor hier niet, is het eerste wat door mijn hoofd spookt. Ik negeer het en ga weer liggen als ik zie dat Jonah nog slaapt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ivy roept het voorbereidingsteam op. Die zal ik wel nodig hebben, denk ik spottend bij mezelf terwijl ik weer voor de spiegel ga zitten en mezelf bekijk en me bekritiseer in alle mogelijk aspecten. Lelijk haar, wallen, putjes in mijn huid. En zo kon ik nog wel even doorgaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Pianospelen en dan tv kijken, ik kom dus wss niet meer terug vandaag. :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Is goed, byee!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Halloo....waar zijn we ? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [het is sochtends vroeg, 1 dag ongeveer voor de Spelen]

    [ Ohhh thank uu ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1


    Ik keek even en ging naar mijn kamer, ik ging op bed liggen en dacht na. Ik ging even niksen. Even ontspannen en me focussen, fysiek had ik alles 100% getraind alleen nu nog Mentaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [trusten]

    [@IHeartMusicc, eigenlijk stond je in de trainingszaal en zei Rowan hooi tegen je, maar maakt niet uit ;D
    Slaap lekker iedereen ;D]
    Hester June Adams || District 3
    Nadat ik huilend in slaap was gevallen werd ik vredig wakker. Het zonnetje schijnt lichtjes door een kiertje mijn kamer in. Vol nieuwe energie sprong ik mijn bed uit en kleed me snel om. Ik heb nieuwe energie gevonden en ben vastbesloten om de laatste dag van mijn leven één van de mooiste te maken. Ik huppel lachend naar de ontbijtzaal, waar ik een croissantje en 2 krentenbollen naar binnen werk. Daarna ga ik door naar de gang en met de lift ga ik omhoog om op het dak te gaan genieten van het heerlijke zonnetje.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik heb een pesthumeur. Ik lig in bed, het is vroeg, maar in verder slapen heb ik geen zin. In opstaan even min, dus blijf ik liggen. Wat ik moet doen weet ik niet, maar op het moment word ik overal chagrijnig van, dus blijf ik alleen met mijn rot gedachten. Het liefst zou ik wat kapot gooien, maar er is niks wat ik kan wegwerpen. Voor de veiligheid waarschijnlijk. Alsof ik mezelf van kant zou willen maken. Deze Spelen zou ik overleven, daar was ik zeker van, waarom zou ik mezelf dan van te voren vermoorden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:23 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ohh oeps...anders...komen ze elkaar tegen ofzoo? Kan ze hem opnieuw groeten don't know xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Eindelijk had ik alles op een rijtje gezet, ik zuchtte. 'Als ik nu niet rustig bleef zou het morgen een hell voor me zijn,'probeerde ik mezelf te overtuigen. Lichtelijk gefrustreerd stond ik op en ging ik douchen. Toen ik klaar was ging ik mijn outfit uitzoeken. Donkere skinny en een zwarte lange mouw trui met een lage hals. Ik vlocht mijn haar in en liet het langs me hangen, ik deed een beetje make up op en liep toen maar naar de Kantine..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    Ik word wakker en zie dat Lisa naast mij ligt. In mijn bed blijkbaar? Hmmm.. Dat gedeelte kan ik me niet meer herinneren.
    Ze slaapt nog dus ik besluit een ontbijt te laten komen. In loop naar de telefoon en bel naar de keuken en zeg dat ik een ontbijt voor twee personen wil. Terwijl ik op het onbijt wacht ga ik weer terug in mijn bed liggen en sla mijn armen beschermend om Lisa heen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    als ik weer wakker word, zie ik dat Jonah ook al wakker is en zijn arm om me heen heeft geslagen. 'goeiemorgen' zeg ik. god, mijn stem klinkt echt vreselijk als ik net wakker ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see