• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley
    Een van de andere wolven springt bovenop de beer maar wordt van zijn rug gesmeten en knalt vervolgens tegen een boom die vlakbij mij staat. De wolf begint zachtjes te janken. De andere wolf springt weer op de beer en bijt hem. Ik knijp mijn ogen stijf dicht. Ik hoef niet te zien hoe de beer vermoordt wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Is goed,' zegt ze. Ik loop haar voor de school uit en daarna naar de parkeer plaats waar enkele auto's staan. 'Nou, begin maar te raden welke van mij is.' zeg ik en kijk even naar de auto's die er staan.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    ‘Waarom willen ze je het niet vertellen? En.. mag ik eens zien?’ vroeg ze. Ik zuchtte en draaide me eigen om. Ik deed me shirt omhoog tot aan me nek. Ging wel wat lastig, maar oké. 'Weet ik niet, vraag het aan de mensen,' zei ik beetje bot. Ik zuchtte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Nou, begin maar te raden welke van mij is,' zegt Ivar als we op de parkeerplaats staan. Ik kijk hem even aan en lach zachtjes. Ik laat mijn ogen over de auto's glijden en wijs dan op een willekeurige zwarte auto die er duur uitziet, 'is het die?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze wijst een auto aan, en het is precies die van mij, 'is het die?' vraagt ze. Ik kijk haar ongelovig aan, 'Hoe wist je dat in een keer?' vraag ik met een grijns terwijl ik richting mijn auto toe loop. Ik druk op een knopje op de auto sleutels en open de rechter deur voor haar, 'Stap maar in,' zeg ik en kijk haar even aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:53 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Hij zuchtte even maar draaide zich toch om en trok zijn shirt omhoog tot aan zijn nek. Bij het zien van de lange strepen op zijn rug stokte mijn adem even in mijn keel. ‘Weet ik niet, vraag het aan de mensen,’ zei hij bot terwijl ik even op mijn lip beet en mijn hand aarzelend naar hem uitstak. ‘Sorry,’ mompelde ik, het was niet mijn bedoeling hem te irriteren. Lichtjes liet ik mijn vingers over de littekens heen glijden. Ze hadden zijn mooie huid beschadigd maar het maakte hem daardoor niet minder knap. 'Hoe komt het dat je zelf niks meer van de aanval weet?'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jake
    Hij was gestopt met spartelen en oficieel dood. Ik hoorde Jade nog steeds piepen. Jade, gaat het nog wel? Vyraag ik bezorgt. Ik wend me tot Irial. Bedankt voor het helpen het beschermen van mijn Inprent. Zeg ik vriendelijk. Ik kijk even naar Hayley, maar loop naar Jade. Ik til haar met moeite op mijn rug. Ze had hulp nodig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    Ik voelde haar vingers over mijn rug. Ze waren nogal warm. Ze gleden over mijn littekens. Ik kreeg even de rillingen. Nog nooit had iemand dat gedaan. 'Hoe komt het dat je zelf niks meer van de aanval weet?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Geheugenverlies?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ivar kijkt me ongelovig aan, 'Hoe wist je dat in een keer?' vraagt hij met een grijns terwijl hij naar de auto loopt. Vervolgens drukt hij op een knopje op zijn autosleutels en maakt de rechterdeur open. Ik lach eventjes als ik zie dat de deur omhoog gaat in plaats van opzij.'Stap maar in,' zegt hij waarna hij me even aankijkt. Ik glimlach naar hem en ga dan in de auto zitten. 'Ik ben stiekem gewoon helderziend,' grinnik ik als hij ook in de auto gaat zitten, 'je auto doet me trouwens denken aan zo'n superhelden auto,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Zodra de beer de geest gegeven heeft richt ik me weer tot Jade. Ze ziet er niet goed uit.
    "Bedankt voor het helpen het beschermen van mijn Inprent"
    Ik knik zachtjes naar Jake terwijl hij Jade op zijn rug neemt. Ik geef hem zacht een duw met mijn snuit en neem Jade van hem over.
    "Ik bekommer me om haar, zorg jij maar voor je meisje, ze ziet er geschrokken uit." zeg ik zacht.
    Ik wandel samen met Jade weg en zodra we uit het zicht zijn huil ik zo luid ik kan. Ik kan dit niet alleen. Hopelijk heeft er iemand mijn roep gehoord. Ik blijf wolf tot ik een antwoord krijg.
    "Jade, haal rustig adem. Ik ben bij je."

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Als ik geen gevechts geluiden meer hoor doe ik langzaam mijn ogen open. Ik zie gelijk dat de beer dood is. Een van de wolven loop naar de gewonde wolf en tilt die op zijn rug maar de andere loopt er naar toe en neemt de gewonde wolf over. Ik schud verwart mijn hoofd. Ik heb dan wel geen verstand van wolven maar ik weet wel dat dit geen normaal gedrag is. Ze horen ook niet zo groot te zijn.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik loop even om de auto heen en stap in achter het stuur. 'Ik ben stiekem gewoon helderziend,' grinnikt ze alsik ook in de auto zit, 'je auto doet me trouwens denken aan zo'n superhelden auto,' Ik glimlach even, 'Nou eigenlijk is het dat ook, want ik rijd er in.' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:08 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nou eigenlijk is het dat ook, want ik rijd er in,' glimlacht Ivar. Ik lach zachtjes, 'wie ben je dan? Batman's neefje?' zeg ik lachend. 'Ehm, ik weet trouwens de weg naar mijn huis nog niet echt,' zeg ik waarna er een kleine blos op wangen komt. 'Maar ik weet het adres wel,' vervolg ik en ik zeg het adres.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Geheugenverlies?’ reageerde hij schouderophalend. Ik voelde de rilling die mijn vingers bij hem veroorzaakte en na nog een lichte aanraking trok ik ze terug zodat hij zijn shirt weer naar beneden kon doen. ‘Het moet me verschrikkelijk lijken, wetende dat er iets is gebeurd en je de littekens draagt maar je niks weet en niemand je iets wil vertellen,’ zei ik zacht. ‘Ik kan het me alleen niet voorstellen waarom ze je niks willen vertellen.’
    Plotseling klinkt er een luid wolven gehuil, een die ik herkende uit duizende. Irial. En er was iets mis. De tweestrijd groeide hevig. Ik wilde hier blijven bij Yvo maar mijn roedel had ook iemand nodig. ‘Ik moet heel even iets doen, kan ik.. je ergens weer zien?’ vroeg ik, hopende dat hij dit net zo graag wilde als ik en we ergens konden afspreken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:10 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Het moet me verschrikkelijk lijken, wetende dat er iets is gebeurd en je de littekens draagt maar je niks weet en niemand je iets wil vertellen. Ik kan het me alleen niet voorstellen waarom ze je niks willen vertellen,’ zei ze. Ik haalde me schouders op en een luide wolven gejank volgde. Ik keek om me heen. ‘Ik moet heel even iets doen, kan ik.. je ergens weer zien?’ vroeg ze. Ik knikte. 'Ik ben nog wel een tijdje in het bos,' zei ik. Ik dacht eventjes na. Eerst wolven gejank en nu gaat ze weg? Vast toeval. Ik glimlachte naar haar.

    [Iemand enig idee trouwens wat ik met Teske kan laten doen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you