• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jade
    "Gemeen! Aanvallen in de rug!" Zegt hij half lachend. Ik grinnik en ga weer voor hem staan. Ik richt me groot op en laat mijn haren recht overeind staan. Ik grom gemeen, maar bedoel het niet zo. Gewoon speels. Ik kom met een huil op hem afgerend en als hij verwacht dat k hem recht aanviel sprong ik over hem heen en zette me af van de tak en kwam bovenop hem. Haha 2-0 Zeg ik grinnikend. Ik stap weer van hem af en ga kwispelend naast hem zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    ‘Vind je het hier gevaarlijk? Waarom is dat?’ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op en keek haar weer aan. 'Net waren hier drie grote wolven die niet zo vriendelijk keken,' legde ik uit. Ik haalde even diep adem om het tweede te vertellen. 'Plus, jaar geleden ben ik hier aangevallen,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake
    Ik hoorde een beer en zag Hayley. Ik zou haar beschermen, mijn leven ervoor. Ik veranderde ookal mocht ik dat niet laten zien en verschool me in de bosjes. De beer gromde boos naar haar en haalde uit naar haar. Nog net miste hij. Ik sprong uit de bosjes duwde Hayley weg en beet in de poot van de beer. Ik gromde boos naar hem en werd bijna geslagen. Ik sprong op en beet hem in zijn nek. Een hard gegrom klonk naar hem. Ik kreeg een klap en jankte zachtjes, maar viel hem weer aan. Niemand kwam aan mijn inprent.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Faye schiet in de lach waardoor ik even mee lach, 'Ach, volgens mij hebben we precies hetzelfde rooster dus je hoeft me niet te missen hoor,' lacht ze waarna ze naar haar kluis loopt en ik haar volg. Ik kijk even toe hoe ze haar boeken erin legt. 'Ehm, moet je je boeken niet juist in je tas stoppen?'


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Huilend komt ze op me afgerend maar plots springt ze over me heen en komt uiteindelijk weer bovenop me terecht.
    "Haha, 2-0"
    "2-1"
    verbeter ik haar. Ze gaat van me af en komt kwispelend naast me zitten. Vliegensvlug en zonder dat ze er wat aan kan veranderen breng ik mijn snuit onder haar lichaam en duw haar omver door mijn kop omhoog te halen. Ik spring op haar voor ze overeind kan krabbelen en hap een paar keer naar haar staart. Uiteindelijk heb ik heb te pakken. Ik ga van haar af en sleur haar zacht aan haar staart mee.
    "En nu 2-2. Kom maar op, pup."
    Plots zie ik het beeld van een beer voor me en voel ik even iemand anders' pijn.
    "Jake! We komen eraan!"
    Ik maak met mijn snuit een teken naar Jade dat ze me moet volgen en volg Jake's geur. Gevaarlijk grommend ga ik naast hem staan, voor het meisje dat hij probeert te beschermen. Ik ontbloot mijn vlijmscherpe tanden om de beer angst aan te jagen. Het gaat me niet om het meisje, maar om Jake. Van de roedel blijven ze af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    De beer gromt en haalt uit. Dan springt er ineens een wolf uit de bosjes die me aan de kant duwt en in de poot van de beer bijt. De wolf gromt naar de beer, springt en bijt de beer in zijn nek waarna hij een klap krijgt en zachtjes jankt. Maar dan valt die de beer weer aan. Mijn mond zakt een stukje open en met een ongelovig gezicht kijk ik naar de wolf en beer. What the fuck gebeurd hier. Eigenlijk zou ik nu hard weg moeten rennen maar ik blijf staan. Mijn mond zakt nog verder open als er nog twee wolven aan komen.

    Faye
    'Ehm, moet je je boeken niet juist in je tas stoppen?' zegt Ivar. Ik kijk even op en zie dat ik de boeken uit mijn tas heb gehaald en in mijn kluis heb gelegd. 'Oeps, grapje,' grinnik ik waarna ik de boeken in mijn tas doe. Als ik klaar ben kijk ik naar Ivar, 'op naar jouw kluis,'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Net waren hier drie grote wolven die niet zo vriendelijk keken,’ reageerde hij. Ik was even vergeten dat hij Irial, Jade en mij een paar minuten geleden had gezien en wilde hem vertellen dat de wolven hier in het bos alles behalve gevaarlijk waren maar ik kreeg het niet over mijn lippen heen toen hij zei een jaar geleden hier aangevallen te zijn. ‘Hoezo aangevallen, door een beer?’ vroeg ik hem en wenste zijn aanvaller van toentertijd een trip naar de hel. Vanaf nu zou ik er voor zorgen dat niemand hem ook maar een haar zou krenken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    ‘Hoezo aangevallen, door een beer?’ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat wilt niemand vertellen. Op me rug heb ik nog een leuke aandenken er aan,' zei ik en ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Oeps, grapje,' grinnikt Faye waarna ze de boeken in haar tas doet. Als ze klaar is kijkt ze naar mij, 'op naar jouw kluis.' Ik knik en loop vast door naar mijn kluisje die ik open doe en waar ik mijn boeken uit haal en in mijn tas stop. 'Zo, op naar mijn auto dan maar?'


    I only miss you when I'm breathing

    [Eigenlijk best wel grappig. Jake & Jade]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade
    Net als ik hem opnieuw wil aanvallen hoor ik Jakes pijn. Zijn gejank en een beeld van een meisje en een wolf mij beschermde zijn inprent, maar straks ging hij dood. Ik rende acht Irial aan en sprong bovenop de beer. Ik zat nu op zijn schouders en beet hem in zin nek. Ik werd door hem gegrepen en weggegooid. Ik lande naast het meisje tegen en boom. Ik jankte zachtjes toen ik iets voelde breken.

    Jake
    Ik zag hoe Jade neergegooid werd en ik voelde at er iets in haar brak. Ik gromde en besprong de beer weer ik negeerde de pijn toen hij me sloeg em beet hem in zijn luchtschacht en voelde hem spartelen. Ik mocht niet loslaten als ik dat zou doen zou hij iemand kunnen vermoorden. Ik kon hem nu vermoorden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza

    ‘Dat wilt niemand vertellen. Op mijn rug heb ik nog een leuke aandenken er aan,’ reageerde hij zuchtend. ‘Waarom willen ze je het niet vertellen? En.. mag ik eens zien?’ vroeg ik, het laatste wat aarzelend. Hopelijk ging hij nu niet vreemd over me denken omdat ik misschien veel vragen stelde. Ik was zo nieuwsgierig naar hem en wilde alles van hem weten zolang hij het me maar toestond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    We lopen naar Ivar's kluis waar hij zijn boeken pakt en in zijn tas doet. 'Zo, op naar mijn auto dan maar?' zegt hij waarna hij klaar is. Ik knik, 'Is goed,' zeg ik. Ik ben benieuwd naar hoe zijn auto er uit ziet denk ik terwijl we naar buiten lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Jade, voorzichtig!" roep ik nog wanneer ze achteloos op de beer afstormt. Maar het is al te laat. Het beest grijpt haar en gooit haar tegen een boom aan. Haar gejank breekt mijn hart. Jake bijt hem in zijn hals en zo snel als ik kan schiet ik te hulp wanneer ik de beer zie spartelen. Ik bijt in zijn poten zodat hij omvalt en Jake de bovenhand heeft. Dan ga ik bovenop hem liggen zodat hij niet meer overeind raakt. Wanneer hij nog een keer tegenspartelt bijt ik hem in één van zijn ribben en grom dreigend.
    "Jake, lukt het?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.