• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    oke ik vind het dus helemaaal niet erg dat alles over 1D gaat

    Justin Bieber is totaal anders dan One Direction. 1D zijn gewoon 5 normale jongens die het liefst lol maken en zich normaal gedragen.Zelfs sommige jongens vinden ze cool.

    ik niet aha


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    er komt vanzelf wel iets nieuws!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Komt weer iets nieuws in de vakantie
    wie ergert zich er aan omdat er geklacht wordt over die i d mensen
    dit is de 100000000 topic
    daar wordt hoop ik ook zo ziek van he


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ach ja. Ik zit hier ondertussen al bijna 5 jaar en als er 1 ding is dat ik weet, dan is het dat elk fandom hier zijn moment van glorie kent en daarna langzaam uitsterft en plaatsmaakt voor iets anders. Het heeft geen nut om er over te gaan zeuren want er verandert toch niks aan. En vroeg of laat komt er wel een fandom waar jij je wel in kan vinden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wacht maar, binnen nu en een maand of 3 ofzo is het The Hungergames. Weet ik t er komt binnen kort wel iets anders!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Aladdin schreef:
    Ik niet echt, want ik ben fan. Maar hypes zullen toch blijven komen, is het niet One Direction dan wel wat anders.

    *steekt ijverig hand omhoog*

    IK


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Please, waarom wordt dit topic nog steeds omhoog geschopt? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Maak gewoon geen topics hierover want je beledigt er alleen maar directioners mee en die krijg je dan echt tegen je hoor xD *heeft nu al haat aan directionaters*


    What by Zeus' beard is going on????