• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    En mensen, je kan One Direction, Tokio Hotel, Justin Bieber en al die beroemde gassies niet haten, want je kent ze niet eens in het echt. Ik ben een fan van One Direction ja, maar ik wil niet met ze trouwen ofzow. Je kent ze niet eens, dus hoe kun je nou zeggen dat je ze haat?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.


    To infinity and beyond •

    Oke, One Direction is leuk, maar serieus al die One Direction story's word ik helemaal gek van T_T


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Benson schreef:
    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.


    Ik ben het met je eens hoewel ik waarschijnlijk niet fucking had geschreven maar goed. Voor de rest heb je volkomen gelijk


    Physics is awesome

    Ik vind de rages eigenlijk niet eens zo heel erg. Dat de top bijvoorbeeld helemaal volstaat met One direction oké, maar ik erger me eerder aan de soort verhalen. De meeste, ik zeg niet allemaal(!), zijn heel standaard en komen op hetzelfde neer. En hebben allemaal dezelfde verhaallijn. Daar erger ik me eerder aan dan met welke personen het geschreven is.

    Ik ben het volkomen met je eens. Ik vind het echt verschrikkelijk dat iedereen zich zo mee laat slepen door die zogenaamde 'hypes'. En vaak slaan die 1D stories/quizzen helemaal nergens op en zijn ze ontzettend slecht geschreven. Er zijn misschien wel goede stories, maar de rest is allemaal zooi en alleen populair omdat 1D erin voor komt. Misschien zeur ik nu, maar ik heb wel gelijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Weetje ik heb liever dit dan Twilight of BTR. En ach, je went eraan. Soms zittu er wel goede verhalen tussen en dan lees k het gwn alsof het niet dé 1D is waar k over lees xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik erger me er dodelijk aan. Vooral de 16+ verhalen, vooral die; make my body say "aha ah ah". Toen ik het de eerste keer zag lag ik gewoon een kwartier lang in een deuk. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lol, ik was een tijdje geleden ook een fan geweest.. Oké, volgens mij niet eens een fan want het enige wat ik van ze wist waren de namen. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Armstrong schreef:
    Lol, ik was een tijdje geleden ook een fan geweest.. Oké, volgens mij niet eens een fan want het enige wat ik van ze wist waren de namen. (bloos)


    Je bedoeld; Ik geilde alleen op Zayn Malik. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Shepard schreef:
    Ik erger me er dodelijk aan. Vooral de 16+ verhalen, vooral die; make my body say "aha ah ah". Toen ik het de eerste keer zag lag ik gewoon een kwartier lang in een deuk. :Y)



    Alleen de titel al ;x


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Shepard schreef:
    (...)

    Je bedoeld; Ik geilde alleen op Zayn Malik. (cat)


    Nee, zo erg was 't niet.. Enne het enige wat er nog op wijst dat ik een zogenaamde fan was zijn de polls op mijn profiel. (joehoe)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Er zullen hier altijd hypes blijven komen en gaan, misschien vind je deze hype dan minder maar andere hypes zul jij weer leuk vinden en andere die het nu leuk vinden dan weer niet (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Beckett schreef:
    (...)


    Alleen de titel al ;x


    & dan niet te beginnen over de inhoud. lol.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Benson schreef:
    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.

    Amen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!