• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik vind het niet erg, want ik ben een fan. Maar toch, al die fanfics vind ik een beetje irritant aangezien ik ook andere verhalen wil lezen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben een 1D fan. Maar eht begint wel irritant te worden. Je kan bijna niks anders meer lezen :(

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 10:39 ]


    I just need somebody to love ♥

    GoedeleLover schreef:
    Het is Zegt. Niet Zecht.

    Je kan je er wel aan irriteren maar dat veranderd er niks aan.



    ^dit hoewel ik het ook helemaal met je eens ben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scandal schreef:
    Ik erger me er ook aan.

    Ik heb niets tegen 1D en JB. Maar mij zul je het niet horen luisteren. -In ieder geval niet vrijwillig-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Achja, ik kijk d'r overheen. Op een gegeven moment moet je wel :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat het toch lekker, over een paar maanden is er weer een nieuwe trend en gaat iedereen schrijven over de Hunger Games ofzo en heb je helemaal niks aan dat zeuren gehad.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    develin schreef:
    dude het is zo fucking irritand!!!
    niet normaal meer!
    kijk met die justin bieber viel nog te leven, maar dit zijn meer personen dus komen er nog meer van die irritante onzinnige verhalen/quizzen.
    ik snap je helemaal ik haat ze ook enorme wat is er eigelijk o leuk aan hun het zijn 5 biebertjes bij elkaar dan luister ik nog liever naar bieber dn naar 1d

    Wees blij volgende maand komen de Hungergames ;D


    Shoganai i ne~

    Yiruma schreef:
    (...)

    Dat. En binnenkort is er weer eentje over anime of weetikveel wie en ga ik hardstikke schijtziek hier zitten terwijl JIJ misschien aan het genieten bent. Ik ga toch ook niet zo zitten zeuren dan? Groei erover heen joh. (ik bedoel dit niet slecht, maar ik word een beetje ziek van dit soort topics. :F)

    En ik word ziek van die eindeloze 1D-topics, over dat Niall, of hoe die gozer ook heten mag, een scheet heeft gelaten of wat dan ook. Meld je dan verdomme aan voor een fansite van 1D, ipv deze site te overspoelen met (soms) slechte fanfics die nergens over gaan, en nutteloze feitjes over hun die we na 45 topics op een dag nog niet kennen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    (...)
    En ik word ziek van die eindeloze 1D-topics, over dat Niall, of hoe die gozer ook heten mag, een scheet heeft gelaten of wat dan ook. Meld je dan verdomme aan voor een fansite van 1D, ipv deze site te overspoelen met (soms) slechte fanfics die nergens over gaan, en nutteloze feitjes over hun die we na 45 topics op een dag nog niet kennen.
    Totally agree.


    Shoganai i ne~

    -Steekt rustig hand op-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vivace schreef:
    Eigenlijk zouden al dit soort topics naar de One Direction-subforum moeten worden verplaatst, omdat het over One Direction gaat.

    Ik irriteer me er wel aan, ja, maar ik probeer het gewoon te negeren. Ooit zal er weer iets anders komen en dan hoop ik maar dat het iets is wat ik deze keer leuk vind. *ahumahumthehungergamesahumahum*

    Dit en ik ben echt groot fan van ze, maar ik zou inderdaad ook wel wat anders willen zien dan One Direction


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1.Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +70
    2.Locked Away || Harry Styles +45
    3.Morning dew • One Direction. +38
    4.I was just a Tumblr Girl - Justin Bieber +35
    5.Taken~ ft. Liam Payne +22
    Uhg. ARGH.

    Het is een tijdje erger geweest maar dit vind ik gewoon zonde. Nu krijgen de onbekende personen verhalen, die tenminste niet de hele tijd over dezelfde soort dingen gaan (over een groep 'knappe' jongens -> fanmeisje wordt verliefd -> ze krijgen iets -> jaloerse vriend/vriendin gaat stoken -> Het gaat uit en dik drama -> Het gaat weer aan -> Ze leven nog lang en gelukkig) Meh. Ik wil dat de echte verhalen weer terugkomen, de verhalen met de minder standaard verhaallijnen over beroemde mensen en dat soort shiz. Ik wil dat er weer verhalen in de top komen die de moeite waard zijn om te lezen. Gewoon even geen 1D, dat heb ik nu al veelste vaak gezien.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:33 ]


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    1.Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +702.Locked Away || Harry Styles +45
    3.Morning dew • One Direction. +38
    4.I was just a Tumblr Girl - Justin Bieber +35
    5.Taken~ ft. Liam Payne +22
    Uhg. ARGH.

    Het is een tijdje erger geweest maar dit vind ik gewoon zonde. Nu krijgen de onbekende personen verhalen, die tenminste niet de hele tijd over dezelfde soort dingen gaan (over een groep 'knappe' jongens -> fanmeisje wordt verliefd -> ze krijgen iets -> jaloerse vriend/vriendin gaat stoken -> Het gaat uit en dik drama -> Het gaat weer aan -> Ze leven nog lang en gelukkig) Meh. Ik wil dat de echte verhalen weer terugkomen, de verhalen met de minder standaard verhaallijnen over beroemde mensen en dat soort shiz. Ik wil dat er weer verhalen in de top komen die de moeite waard zijn om te lezen. Gewoon even geen 1D, dat heb ik nu al veelste vaak gezien.


    Ze moeten gewoon weg. Echt. Dat al die 1D-fantjes ergens anders heen gaan, ipv Q te verzieken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scandal schreef:
    Ik erger me er ook aan.

    Ik heb niets tegen 1D en JB. Maar mij zul je het niet horen luisteren. -In ieder geval niet vrijwillig-


    Love don´t break me.