• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    HEAVYMETAL schreef:
    1.Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +702.Locked Away || Harry Styles +45
    3.Morning dew • One Direction. +38
    4.I was just a Tumblr Girl - Justin Bieber +35
    5.Taken~ ft. Liam Payne +22
    Uhg. ARGH.

    Het is een tijdje erger geweest maar dit vind ik gewoon zonde. Nu krijgen de onbekende personen verhalen, die tenminste niet de hele tijd over dezelfde soort dingen gaan (over een groep 'knappe' jongens -> fanmeisje wordt verliefd -> ze krijgen iets -> jaloerse vriend/vriendin gaat stoken -> Het gaat uit en dik drama -> Het gaat weer aan -> Ze leven nog lang en gelukkig) Meh. Ik wil dat de echte verhalen weer terugkomen, de verhalen met de minder standaard verhaallijnen over beroemde mensen en dat soort shiz. Ik wil dat er weer verhalen in de top komen die de moeite waard zijn om te lezen. Gewoon even geen 1D, dat heb ik nu al veelste vaak gezien.


    Hé! That's my story.
    En wat jij schrijft is echt fucking stereotiep.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Philyra schreef:
    (...)

    Ze moeten gewoon weg. Echt. Dat al die 1D-fantjes ergens anders heen gaan, ipv Q te verzieken.


    WAAR the fuck heb jij het over man? Q verzieken? Seriously? Hypes horen bij Q en als we geen Bieber of 1D verhalen of de andere hypes hadden waren er niet zoveel mensen geweest op Q. Dan was ik er zelfs niet eens geweest omdat ik hier kwam om Twilight te lezen. En hoezo '1D fantjes ergens anders heen gaan' dat bepaal jij niet man. Dus STFU en ga iets nuttigs doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hé! That's my story.
    En wat jij schrijft is echt fucking stereotiep.


    Met alle respect hoor, maar bijna alle 1D stuff is hetzelfde hier. Of het gaat over die bromance shit of over fanmeisjes die verliefd op iemand worden. Tjee. Verzin iets nieuws ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:41 ]


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Met alle respect hoor, maar bijna alle 1D stuff is hetzelfde hier. Of het gaat over die bromance shit of over fanmeisjes die verliefd op iemand worden. Tjee. Verzin iets nieuws ofzo.


    Bijna.
    Je vergeet de verhalen over de groupies en hoeren.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nerveus schreef:
    Ja ik! Heel erg! Ik haat ze enorm. One direction zijn gewoon 5 Justin Bierbuiken bij elkaar :@


    comfort in c h a o s

    Uneventful schreef:
    (...)

    Bijna.
    Je vergeet de verhalen over de groupies en hoeren.


    Ohja. Die ook nog ja. (cat)


    26 - 02 - '16

    Waar ik me vooral aan erger zijn dit soort topics, negeer het gewoon. Toen ik hier in het begin zat, was het een en al Tokio Hotel. En dat negeerde ik ook gewoon.


    Take risks and conquer your fears.

    Jup, ik irriteer me er ook aan. One direction is (no offence) weer zo'n maintstream band die eigenlijk niets vernieuwends heeft. En net zoals al gezegd is, het irriteert me ook dat er continu van die topic met nutteloze feiten zijn. En ja, de top 5? Als sinds een jaar niet meer naar gekeken. Maarja.. het is ook wel wet Quizlet maakt. Bovendien is het een reden waarom veel mensen hierheen zijn gekomen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga dan ook even zeuren dat het forum helemaal kak is geworden door al die kut rpg's.
    't Is altijd wel iets. We kunnen niet altijd tevreden zijn. Het is nu zo, punt uit.
    Het is altijd wel iets, ofwel vind je het leuk, ofwel niet.
    Deal with it. Je gaat er niet aan dood.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Grappig is eigenlijk, dat toen ik op Quizlet kwam, wat het net zo extreem met Tokio hotel.
    Nu is het One Direction en Justin Bieber is er soms tussendoor gekomen.
    Maar het mooie is aan deze site, dat iedereen er wat kan opzetten. Vind je het niets, dan lees je de quizzen of verhalen niet, zo simpel is het. Ik heb ook verhalen die niets met hun te maken hebben, en die worden ook gewoon gelezen. Ik maak me er niet zo druk om..

    Maar als je ze niks vind, ga je gang. Als je ze wel leuk vind, ga je gang..
    Het boeit mij niet zo..


    Blub

    HoranNiall schreef:
    Ik ga dan ook even zeuren dat het forum helemaal kak is geworden door al die kut rpg's.
    't Is altijd wel iets. We kunnen niet altijd tevreden zijn. Het is nu zo, punt uit.
    Het is altijd wel iets, ofwel vind je het leuk, ofwel niet.
    Deal with it. Je gaat er niet aan dood.


    Dat forum is niet "kak", als je niet tegen de RPG's kan heb je altijd nog een Golden Membership waarmee je het RPG forum uit kunt zetten. Alleen kunnen wij die irritante Directioners NIET uitzetten. Er zijn best vriendelijke directioners, echt wel, maar ik houd NIET van degenen die alle topics aan die kereltjes vastbinden en daar uitgebreid gaan discussiëren over onderwerpen die mij niets boeien: in mijn eigen topics!

    See?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik niet. Het heeft toch geen zin. Voor je het weet is er weer een nieuwe hype. Ik erger me trouwens aan dit soort topics. Alsof dit er iets aan zal veranderen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    HoranNiall schreef:
    Nu is het mijn beurt, muwhaha.
    Ik ergerde me dood aan twilight, harry potter en al die voetbalshit.
    Wel, ik vind het leuk dat het nu even 1D is. *geniet ervan*


    Twilight vond ik dan ook nog wel leuk, maar de rest vind ik ook bagger. Tja, ieder zijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 15:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Uneventful schreef:
    (...)

    WAAR the fuck heb jij het over man? Q verzieken? Seriously? Hypes horen bij Q en als we geen Bieber of 1D verhalen of de andere hypes hadden waren er niet zoveel mensen geweest op Q. Dan was ik er zelfs niet eens geweest omdat ik hier kwam om Twilight Harry Potter te lezen. En hoezo '1D fantjes ergens anders heen gaan' dat bepaal jij niet man. Dus STFU en ga iets nuttigs doen.

    _O__O_


    Cool, neat, swell -Cry

    Accidental schreef:
    (...)

    Dat forum is niet "kak", als je niet tegen de RPG's kan heb je altijd nog een Golden Membership waarmee je het RPG forum uit kunt zetten. Alleen kunnen wij die irritante Directioners NIET uitzetten. Er zijn best vriendelijke directioners, echt wel, maar ik houd NIET van degenen die alle topics aan die kereltjes vastbinden en daar uitgebreid gaan discussiëren over onderwerpen die mij niets boeien: in mijn eigen topics!

    See?

    Denk jij dat ik ga betalen voor gewoon topics uit te zetten?
    Forget it.
    't Is mijn probleem dus jij moet niet zeggen wat ik kan doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.