• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Over 2 á 3 maanden komt de Johnny Depp hype uit_O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    Over 2 á 3 maanden komt de Johnny Depp hype uit_O_

    Praying for it. (bat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb er niet echt een probleem mee. Er zijn al minder leuke hypes geweest hier, vind ik.


    effort never betrays you

    *steekt poot omhoog*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja. Zeker met dat de Top Quizzen er ook weer worden overmeesterd.
    Anders zou ik er geen last van hebben, maar dat irriteert mij mateloos.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ok, ik moet toegeven dat ik gek ben op One Direction maar die Johnny Depp hype lijkt me echt tha bomb. (krul)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Flemish schreef:
    Ja. Zeker met dat de Top Quizzen er ook weer worden overmeesterd.
    Anders zou ik er geen last van hebben, maar dat irriteert mij mateloos.

    Ja, de top stories maken me niet zoveel uit, daar kijk ik toch nooit naar. Maar de top quizzen zijn een ander probleem D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben het met je eens.
    Waarom? Deze hype lijkt inderdaad erger te zijn dan de anderen. Hoewel ik nog niet zo heel lang op Q. zit, heb ik de JB-hype nog meegemaakt en die leek minder erg.
    Daarnaast:negeren? Ja, dat wordt moeilijk. Hoe ik het ook probeerde, het lukte niet. De topquizzen, de nieuwe quizzen... Overal! Je hoeft er niet eens op te letten.
    Jaja. We zijn aan het zeuren. Ach, dat doen we allemaal wel. En voelt het niet goed om gewoon even te zeuren? Ik zeg toch niet dat ik 1d haat?
    Ik vind het gewoon niets. Als we allemaal nou eens elkaars mening respecteerden, maar wel realiseren dat er grenzen zijn? Dat je dingen soms kunt overdrijven. Dus niet: laat mij vrij in je mening, maar jij mag geen klaagtopics maken.
    Misschien zegt het wel wat als zelfs directioners zich eraan ergeren?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Arielle schreef:
    Ik heb er niet echt een probleem mee. Er zijn al minder leuke hypes geweest hier, vind ik.


    The odds are néver in our favor.

    Sweetest schreef:
    Ok, ik moet toegeven dat ik gek ben op One Direction maar die Johnny Depp hype lijkt me echt tha bomb. (krul)

    Omfg, een Johnny Depp hype? Ik hou van Q.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Weet je wat het ook is? Ik heb niets tegen One Direction opzich, maar ik heb gewoon iets tegen hypes, that's it.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Door mijn vriendin ben ik One Direction leuk gaan vinden. En nu irriteert dat me niet meer zoveel. Sommige stories zijn wel leuk om te lezen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vivace schreef:
    Eigenlijk zouden al dit soort topics naar de One Direction-subforum moeten worden verplaatst, omdat het over One Direction gaat.

    Ik irriteer me er wel aan, ja, maar ik probeer het gewoon te negeren. Ooit zal er weer iets anders komen en dan hoop ik maar dat het iets is wat ik deze keer leuk vind. *ahumahumthehungergamesahumahum*



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik sluit me bij je aan.


    Life is hard and then we die

    Maar ik vind het wel belachelijk dat sommige mensen vinden dat Directioners gewoon quizlet af moeten en dat stuff. Moeten we dan ook maar meteen Harry Potter fans er af gooien? Of Beliebers? Tokio Hotel fans? Wie blijven er dan over?!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'