• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Verschrikkelijk. Geen een verhaal meer van Harry Potter meer te vinden. Alleen nog maar 1D. Maar ik begrijp het wel, hypes zijn hypes, en gaan hopelijk een keer over, hoewel deze erg lang duurt...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Pollux schreef:
    Ik erger me meer aan dit soort topics dan aan 1D. Je ziet ze nou zo vaak voorbij komen dat het bijna een nieuwe hype is.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Tupert schreef:
    Ach... Straks komt er een nieuwe band. Dan is One Direction zo vergeten.
    Net zoals: Big Time Rush, Jonas Brothers en Justin Bieber.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is gewoon een hype, ik vond er ook eerst niets aan, maar nu vind ik de jongens eigenlijk hartstikke leuk om over te schrijven, het geeft me tenminste 5 extra personages die ik niet helemaal hoef uit te werken en te bedenken, aangezien ik een fanfiction wou schrijven maar toen nog niet wist over wie. Het zal over een tijdje weer voorbij gaan en dan komt de volgende groter beroemdheid. Dit was toch ook met Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, Justin Bieber etc ook? Laat iedereen er eventjes van genieten, het zal verdwijnen weer uiteindelijk.

    SEXYSTYLES schreef:
    Wauw, eindelijk hebben jullie er een topic over gemaakt. Applaus.

    Is this sarcasm or...?
    Because there are like 47499 topics, like these...


    Deep inside, I've never felt alive

    47499? Hm... dat valt nog mee:P

    Want tsja.. wie houd er nou niet van om af en toe even heeeeerlijk te zeuren.:Y)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    nerveus schreef:
    Ja ik! Heel erg! Ik haat ze enorm. One direction zijn gewoon 5 Justin Bierbuiken bij elkaar :@


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    HoranNiall schreef:
    Nu is het mijn beurt, muwhaha.
    Ik ergerde me dood aan twilight, harry potter en al die voetbalshit.
    Wel, ik vind het leuk dat het nu even 1D is. *geniet ervan*


    me 2 :D


    Choose to fight. Choose to believe. Choose to love

    Haha vertel mij wat, ik lees ALLEEN maar verhalen die over onbekende personen gaan of niet over zanggroepen e.d. (een fanfic van POTC kan nog in mijn ogen), maar ik vind de fanfictions van Justin Bieber(die ik sowieso al niet echt volle zalen vind trekken, zacht uitgedrukt), en dan de 1d verhalen nogal onorgineel. Fanfic kan, heb ik ook niks op tegen, maar ik vind het idd een beetje overdreven worden in mijn ogen....


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Toen ik net op Q kwam was het veel minder qua 1D verhalen en quizzen. De hoeveelheid die er nu is, daar erger ik mij aan. Er zitten wel hele goede tussen maar dat zijn dan ook de enige die ik lees.
    Ja ik ben een 1D fan. Ja zelf schrijf ik ook 1D fanfics. Maar het worden er nu wel heel veel.
    Het is een hype en die zal wel weer over gaan. Binnekort zal er weer eens iets nieuws komen en dan staat het forum daar helemaal vol mee.


    What's so bad about being different?

    Ik wacht op de Hallyu Wave.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik op Quizlet, vlak voordat de TH hype uitbrak. Dat was een mooie tijd.
    Op moment heb ik het ook wel gehad, met de 1D stories.

    Wanneer komt TW nou eens de boel hier op z'n stelten zetten D;


    Yongguk & Daehyun <33

    I don't mind...
    Kvind hen echt hot&ze hebben een mooie stem, dus kvind hen echt goed...
    Directioner here(H)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Stinson schreef:
    Er bestaan al honderden zeurtopics over One Direction ja! Maar ach, eentje meer of minder zal de wereld niet doen vergaan!

    Ja, ik erger me er soms ook aan. Ik vind sommige verhalen die voorbij komen superleuk, maar ik vind inderdaad dat er teveel gedoe omheen is. Al zal ik niet teveel klagen, want ik vind de foto's van 1D zeker niet erg om te zien, al gaan al die 16+ hoerenverhalen -sorry dat ik het even zo zeg, maar ik bedoel ook echt die verhalen waar de hoofdpersoon een hoer is- gaan me dan wel weer te ver. En ja, ik ben een soort van fan -ik durf mezelf niet een complete fan te noemen- Maar ach, hypes gaan uiteindelijk wel over.

    Ik ben een fan, maar sommige verhalen zijn er echt over..