• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ja ik doe mee, ik vind ze niks, en ik snap niet wat iedereen in die jongens ziet... Maar oke iedereen zo zijn mening.... het begint inderdaad vervelend te worden.. zeker nu mijn zusje ook een 1D fan is ARRGGG :(


    Me gusta Johnny Depp, él es la más caliente hombre de la todos mundo <333

    PiratesxJD schreef:
    Ja ik doe mee, ik vind ze niks, en ik snap niet wat iedereen in die jongens ziet... Maar oke iedereen zo zijn mening.... het begint inderdaad vervelend te worden.. zeker nu mijn zusje ook een 1D fan is ARRGGG :(
    xd

    Haha, volgens mij gaan die kinderen juist lezen als er +16 staat. Net als roken,
    oooh.. mag niet(lol)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik heb er geen problemen mee, iedereen negeert alles wat ik hier doe toch omdat het niet mainstream is dus yeah lmao of de mainstream nou 1D is of iets anders.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb er niet veel last van. Het enige vervelende is dat er in de top vijf quizen en stories bijn a alleen maar 1d staat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tiame schreef:
    Haha, volgens mij gaan die kinderen juist lezen als er +16 staat. Net als roken,
    oooh.. mag niet(lol)
    ja dat zeg ik toch het gaat hun niet tegen houden ze gaan juist veel meer drang er naar toe hebben.

    Gaan we het nou serieus over 16+ verhalen hebben? Fine by me. Er staat 16+ dus de schrijvers kun je niets verwijten. Dat kinderen het gaan lezen, is hun eigen fucking risico. Dus hou gewoon eens op met al dat gezeur over verhalen hier en deal with it.


    To infinity and beyond •

    Nou het is eenmaal zo, dus get over it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nou het is eenmaal zo, dus get over it.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ME! ME!
    Maar maak je geen zorgen, het is tijdelijk :)
    Net zoals de Justin Bieber hype tijdelijk is. Fangirls zijn zulke voorspelbare kleine blagen.


    Here & Now

    Dumbledore schreef:
    Nou het is eenmaal zo, dus get over it.

    Ik vind het op een gegeven moment wel genoeg. Maar ja, het is een hype, die gaat zo wel weer over.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    KILMISTER schreef:
    (...)
    En ik word ziek van die eindeloze 1D-topics, over dat Niall, of hoe die gozer ook heten mag, een scheet heeft gelaten of wat dan ook. Meld je dan verdomme aan voor een fansite van 1D, ipv deze site te overspoelen met (soms) slechte fanfics die nergens over gaan, en nutteloze feitjes over hun die we na 45 topics op een dag nog niet kennen.


    ^This. (joehoe)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    HoranNiall schreef:
    Nu is het mijn beurt, muwhaha.
    Ik ergerde me dood aan twilight, harry potter en al die voetbalshit.
    Wel, ik vind het leuk dat het nu even 1D is. *geniet ervan*


    one direction infection here and it rules


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wauw, eindelijk hebben jullie er een topic over gemaakt. Applaus.


    I'm in love with you and all your little things