• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Omg,dit moment stort top 5 :|

    Top Stories Vandaag
    1 Snowflakes || Niall Horan +42
    2 Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +41
    3 In The End || Lirry +38
    4 Baby, you light up my world like nobody else | Liam Payne. +28
    5 Because the night belongs to One Direction. [16+] +24


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Voor sommige is het zwaar fantastisch, en ik probeer er maar een beetje omheen te kijken. Moet je eens proberen, lucht enorm op. En met zo'n topic als deze krijg je ál die fans wél op je af.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Caoimhe schreef:
    Ik niet echt, want ik ben fan. Maar hypes zullen toch blijven komen, is het niet One Direction dan wel wat anders.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Winterwerp schreef:
    Voor sommige is het zwaar fantastisch, en ik probeer er maar een beetje omheen te kijken. Moet je eens proberen, lucht enorm op. En met zo'n topic als deze krijg je ál die fans wél op je af.


    tsja, maar als die fans verstand hebben gaan ze er niet op in. Iedereen z'n eigen mening, right?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tiame schreef:
    Omg,dit moment stort top 5 :|

    Top Stories Vandaag
    1 Snowflakes || Niall Horan +42
    2 Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +41
    3 In The End || Lirry +38
    4 Baby, you light up my world like nobody else | Liam Payne. +28
    5 Because the night belongs to One Direction. [16+] +24

    Dat vind ik ook een beetje irritant haha, ook al ben ik zelf ook een directioner. Ik vind originele stories gewoon leuker en btw, ze zouden best eens andere 1Dfanfics in de top kunnen hebben dan altijd maar dezelfde =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    en ik wil nu geen beldigings horen maar ik word er ziek van dat altijd make my body say ah ah ah ah ah in de top 5 staat en ook altijd op 1 of op 2 ik wil geen sex verhalen lezen me moeder heeft me goed opgevoed.

    lol

    tsja ik ben echt wel een directioner, maar ik erger me er inderdaad ook heel erg aan, sowieso omdat negen van de tien verhalen echt bagger zijn en de verhalen over 1D die ik juist wél goed vind, staan nooit in de top of whatever.

    nja, ik hoop wel dat het snel minder wordt


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    monsterous schreef:
    lol

    tsja ik ben echt wel een directioner, maar ik erger me er inderdaad ook heel erg aan, sowieso omdat negen van de tien verhalen echt bagger zijn en de verhalen over 1D die ik juist wél goed vind, staan nooit in de top of whatever.

    nja, ik hoop wel dat het snel minder wordt
    en ook de quizen staan vol.

    LOVExYOU1 schreef:
    en ik wil nu geen beldigings horen maar ik word er ziek van dat altijd make my body say ah ah ah ah ah in de top 5 staat en ook altijd op 1 of op 2 ik wil geen sex verhalen lezen me moeder heeft me goed opgevoed.


    hahah, niemand dwingt je toch om dat verhaal te lezen? ja ik erger me er ook aan, maar alleen maar omdat ik dat verhaal niet goed genoeg vind voor op de eerste plaats heheh


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) en ook de quizen staan vol.


    nja dat boeit me dan weer niet want ik zit hier voor de verhalen. quizen doe ik alleen als ik me verveel (':


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    monsterous schreef:
    (...)

    hahah, niemand dwingt je toch om dat verhaal te lezen? ja ik erger me er ook aan, maar alleen maar omdat ik dat verhaal niet goed genoeg vind voor op de eerste plaats heheh
    ja ik bedoel er lopen hier ook mensjes van 11 of 12 op ik ken namelijk een paar het heeft toch een slecht invloed op die kinderen.

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) ja ik bedoel er lopen hier ook mensjes van 11 of 12 op ik ken namelijk een paar het heeft toch een slecht invloed op die kinderen.


    er staat niet voor niets een [16+] dingetje achter, dus als die kleine kinderen het gaan lezen, is dat hun eigen verantwoordelijkheid


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    monsterous schreef:
    (...)

    er staat niet voor niets een [16+] dingetje achter, dus als die kleine kinderen het gaan lezen, is dat hun eigen verantwoordelijkheid
    16+ alsof die kinderen dat gaan geloven of er niet op gaan klikken.

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) 16+ alsof die kinderen dat gaan geloven of er niet op gaan klikken.


    zoals ik al zei, er staat een waarschuwing, dus het is gewoon hun eigen verantwoordelijkheid als ze iets lezen wat ze niet willen of mogen lezen -.-


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    monsterous schreef:
    (...)

    zoals ik al zei, er staat een waarschuwing, dus het is gewoon hun eigen verantwoordelijkheid als ze iets lezen wat ze niet willen of mogen lezen -.-
    jou mening maar ja laat maar.000000000000000000000