• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    ohh mijne ook al :P
    maar ik kan niet altijd alles terug vinden:P
    mn moeder zegt altijd dat ze een hartverzakking krijgt van als ze in mijn kamer kijkt ;O
    maar t valt best mee (A)


    it's cool to know nothing.

    LANG LEVE DE CHAOS IN KAMERS xP

    serieus..
    myn ma hebt hem opgeruimd & nu benk alles kwyt,, ;l
    INCLUSIEF MYN GELIEFDE HELLO KKITTY POPPETJE xP << waark seer verliefd op ben xP

    & 1 poster vn Geo & Gus is weg.. ;l
    ik verdenk myn mamsel hier van.. ;l
    I'll KILL HERE

    Mr heb nog groter probleem ;;
    myn OMA Komt logeren morge
    & sy MOET op myn kamer
    TUSSEN DE POSTERS
    xP

    arme ik xP
    mis se nu al

    xx


    We can only learn to love by loving.

    whaaa ons mama zaagt daar ook altijd over en de kuisvrouw ook en dan zegt die dan zo altijd volgende keer gooi ik alles in de vuilbak e
    jaja ge doe mer
    die doe da tog ni en wrm moete ouders altijd zage da ge moe opruime :S
    xxx


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    en of ik dat heb!!!
    mijn ouders zitten me gewoon vet te chanteren!!
    ik moet mijn kamer opruimen, anders dan krijg ik geen zakgeld...
    Ik moet mijn kamer opruimen, anders niet achter de computer en ga zo maar door!!!
    Oké, ik moet toegeven, mijn kamer is ook een zooi, maar hé ik vind een rommelige kamer fijner dan een té nette kamer...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Mijn ouders kijken er niet eens meer naar xD ze zeggen dat asl er beesten lopen ik ze zelf moet wegjagen:P


    One of the Duo Of Evilness

    Whii mijn kamer is ook een troep.. weet ook bijna nooit iets terug te vinden.. best vervelend soms :D verde ris het een goed georganiseerde chaos, [ op mijn school boeken na die liggen overal :P] Mijn moeder zeurt soms wel is Mja :P
    xLien

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
    die is egt onwijs rommeligxD

    Als jij me uitnodigt om langs te komen: ZORG VOOR EEN NETTE KAMER WANT ANDERS KOM IK NIET (lol).


    ogosh enoorm late reactie maargoexD

    whaha ogod...ennuh wanneer is ut netjes? want mijn manier van netjes is niet altijd wat een ander netjes vind xD


    Why don't you break my heart

    Jah.. mijn ouders zijn heel irritand.
    het is toch mijn kamer... mag ik zelf weten toch.

    Gelukkig geen gezeur over posters....
    maar dat die hing ik op zonder te vragen xD
    later zij mijn moeder dat ze dat liever niet hat..
    Maja ze hange nog dus.

    x

    Jaa, dat ken ik.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    bij mij ook gwoon zo hoor
    maar mijn moeder zegt er neit vaak iets van omdat ze gwoon bijn anooit op mijn kamer komt
    ik slaap op zolder en mijn moeder is te lui om weer helemaal naar boven te gaan
    ik glukkig nie
    voordeel als je op zolder slaapt
    je hoort het als er iemand naar je kamer komt en je hebt geneg tijd om geheime dingen te verstoppen

    nou hier heb je nog een bij de club!:P:P:P
    xxxx

    heb ik ook me ma zijkt altijd.. er is altijd wel iets.. .de ene keer me schoenen die van haar benede moete liggen de andere keer me kleren die niet in kast netjes zijn opgeruimd.. dan weer me bureau die niet schoon en netjes is.. dan me bed die der uit ziet zoals ik er vanochtend uit kwam xD der is altijd wel iets.... egt irri.. maar ik doe er tog niks aan :P:P sgijt dat ze zijkt.. pas als ze begint te dreigen doe ik het :D xD :P


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    mijn ouders blijven maar zeuren over dat mijn kamer zo rommelig is en dat ik het moet opruimen en dan doe ik het weer eens niet:D:D:D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bij mij ook xD
    ma ik slaap samen met mijn zusje in een kamer! >_>'
    en we hebben zo onze kamer ongeveer in de helft gedaan!:P
    ieder de helft! xD
    Haar kant is echt proper!:P en jah...(A) da van mij?! xD ROMMELIG!!(A) mijn ouders zaagt zo elke keer xD neemt tog een voorbeeld van u kleine zusje..
    ik: euhm...NEEEEHH!!xD mjah... xD
    Ivy x.

    Mooi kamertje is een teringzooi van jawelste en de enigste keeer wanneer ik mijn kamer echt opruim als ik de posters aan de muur verhang xD

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.