• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ach, wie met Teske wilt praten mag D:]

    Teske Velez

    Ik deed me armen over elkaar en voelde dat me zij vettig aanvoelde. Ik keek naar me zij en zag dat er een grote vlek was gekomen door de zalf. 'Fijn,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Aangezien ze niet antwoord loop ik door tot ik een meisje zie staan -Teske-. "Hey, Alex" zeg ik terwijl ik naar haar toeloop.


    Oliver
    Daar doe ik graag aan mee!" grijnsde ze
    "Mooi zo"
    Ik keek Tristan aan "Volgens mij hebben we de beste kamergenoten" zei ik vrolijk en zag dat hij hetzelfde dacht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Tja, het is natuurlijk nooit leuk om uit elkaar te gaan en ik heb er nog wel moeite mee ja, maar that's life' Zegt hij waarna hij zijn schouders op haalt. Dan begint zijn maag te knorren. 'Oeps,' lacht hij. Ik lach ook eventjes, 'zullen we dan maar opzoek gaan naar de eetzaal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jessy Nora Moran.

    Hij kijkt opzij en lacht even. "Alex" Stel hij zichzelf voor, "Je kan kiezen, een knuffel of niets, want ik doe niet aan handen geven, zo ouderwets" Zegt hij. Ik lach even en zet een stap naar hem toe, waarna ik hem een knuffel geef. "Jessy, zeg maar Jess" Stel ik mezelf voor en glimlach even. Ik mag hem nu al.

    [:'D. Ik had al gereageerd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Hey, Alex,' hoorde ik opeens. Ik keek voor me en zag een jongen staan. Ik glimlachte naar hem. 'Heey. Ik ben Teske,' zei ik en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xDesire zei op 21 feb 2012 - 19:06:

    [Gesprekspartner voor Daniel aanwezig?]


    [Jessy is er nu voor je :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devin Milan Wing.

    "Zullen we dan maar opzoek gaan naar de eetzaal?" Stelt ze voor, nadat ze even heeft gelachen. "Dat lijkt me een goed plan, of je wilt nog langer naar mijn knorrende maag luisteren" Zeg ik grinnikend en sta op van mijn bed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik lach even naar Teske en draai me dan nog even om. "Leuk je te ontmoeten Jess !" roep ik. Ik draai me weer om naar Teske. "Als je een hand wilt geven, sorry daar doe ik niet aan, ik sta altijd open voor een knuffel" zeg ik met een grijns.

    Amery

    Ik geef Tristan een stomp. "Jij bent ook best wel een leuke kamergenoot hoor" zeg ik met een ontblote glimlach.

    Hayley
    'Dat lijkt me een goed plan, of je wilt nog langer naar mijn knorrende maag luisteren,' grinnikt Devin. Ik schud lachend mijn hoofd en sta ook op. 'Op naar de eetzaal dan maar,' zeg ik waarna ik de deur uitloop en om kijk of hij me komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Dankje" en stond op en gaf Amery een knuffel
    "Ik denk dat je er ook maar aan moet wennen " zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jessy Nora Moran.

    "Leuk je te ontmoeten Jess!" Roept hij nog en draait zich daarna weer om naar Teske. Ik grinnik even en besluit dan om naar de eetzaal te lopen, waar Noah en Santana ook heen liepen. Daar aangekomen, kijk ik even rond naar de menigte die hier rondloopt. Ik knijp mijn oogjes tot spleetjes en speur de zaal rond, totdat ik Santana en Noah heb gevonden. Vrolijk loop ik erheen. "Mag ik erbij komen zitten?" Vraag ik dan vriendelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nu ik die paketten zie heb ik opeens helemaal geen zin meer om het paket te nemen met Geneeskunde -- Echt zo saai, talen, geschiedenis ? Ieuwl]

    Amery

    Ik lach als hij me een knuffel geeft. "Mij hoor je niet klagen" zeg ik lachend. "Volgens mij heeft Oliver ook nood aan een knuffel" zeg ik serieus. Hopend dat ik de naam juist heb.

    ( kies ook creativiteit zit je bij tristan en oliver gezellig (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer