• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Ik zou niet durven en ik betrek je bij de plannen " zei ik grijnzend
    "Dat moet nu ook wel aangezien je nu bij ons hoort" zei ik nog grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez.

    'Dank je,' zei ik zachtjes en deed me trui weer omlaag. Ik moest nog eventjes lachen om zijn waarschuwing. Ik deed mijn handen in me zij en keek hem aan. 'Als jij het allemaal zo goed weet. Doe het dan zelf,' zei ik uitdagend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn topics.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hayley
    'Ik loop achter je aan hoor, wees maar niet bang dat ik je verlaat,' zegt Devin grijnzend. Ik grinnik eventjes, 'daar was ik ook niet bang voor hoor,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex

    Expres kijk ik verbaasd achter me. "Tegen wie heb je het ? Wie weet het zo goed ?" vraag ik verbaasd.

    Amery

    Ik draai me om. "Dat klonk eng, nu ben je 1 van ons, wat zijn jullie ? Alsjeblieft vermoordt me niet !" zeg ik dramatisch. "Is Oliver iets aan het doen ?" vraag ik als ik zo een gevoel krijg.

    Alive

    We beginnen te spelen, maar Emma's personage loopt helemaal niet. Als ik omkijk zie ik dat ze in gedachten verzonken voor zich uit kijkt.
    'Hallo, is Emma daar?' zeg ik grinnikend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Devin Milan Wing.

    "Daar was ik ook niet bang voor hoor" Lacht ze. "Jaja, en dat moet ik geloven" Zeg ik, waarna ik een wenkbrauw omhoog trek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Tegen wie heb je het? Wie weet het zo goed?' zei hij nadat hij verbaasd naar achteren keek. Ik begon te lachen en gaf hem speels een duwtje. Niet dat het veel uithaalde. Zo sterk ben ik niet. 'Ik had het tegen me grote teen. Die dacht me te kunnen waarschuwen voor te veel zalf,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Nee ik bedoel met je helpt met de plannen je hebt ons in zo'n korte tijd door dus eigenlijk hoor je gewoon bij ons
    Maar alleen als je dat wilt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Ik voel me vereerd dat ik bij jullie hoor maar nu serieus Oliver ís iets aan het doen ha ?" vraag ik door.

    Alex

    Ik begin te lachen en wrijf dan nep-boos over mijn arm. "Weet je wel niet hoeveel pijn dat deed ?" vraag ik overdreven. Zoals een peuter, je kent dat wel.

    Hayley
    'Jaja, en dat moet ik geloven,' zegt Devin terwijl hij een wenkbrauw optrekt. Ik grinnik eventjes waarna ik knik, 'waarom zou ik dan bang moeten zijn dat je weggaat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Nee hoezo? wat zou die moeten doen" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devin Milan Wing.

    "Waarom zou ik dan bang moeten zijn dat je weggaat?" Zegt ze. "Ehm, je eh," Begin ik, "Je hebt gangen koorts, als je er alleen loop!" Verzin ik dan terplekke, waarna ik in lachen uitbarst.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    Hij moest lachen en wreef daarna nep-boos over zijn arm. Het kwam alleen niet zo overtuigend over. 'Weet je wel niet hoeveel pijn dat deed?' zei hij overdreven. Ik moest lachen. Ik gaf een kusje op zijn arm. 'Is je auw nu weg?' vroeg ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hayley
    'Ehm, je eh,' begint Devin, 'Je hebt gangen koorts, als je er alleen loop!' zegt hij dan waarna hij in lachen uitbarst. Ik begin ook te lachen, 'Ach ja, gangen zijn ook zo eng he,' grinnik ik waarna ik doe alsof ik bang om me heen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered