• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    "Mijn zusje ? Oliver, weet ik iets niet ?" vraag ik op een moederlijke toon.

    Alex

    "Dat zal ik doen, zodra dat lukt want jij bent mijn kamergenote jammergenoeg niet" zeg ik met hetzelfde sippe gezicht.

    Devin Milan Wing.

    "Waar zullen we gaan zitten?" Vraagt ze, als we in de eetzaal zijn aangekomen. "Daar is nog een plekje" Zeg ik en wijs naar een tafel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Qua gedrag is het soms net een meisje en in de badkamer doet ernet zo lang over misschien nog wel langer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Audrey Lauretta Coronado.
    "Volgens mij hebben we de beste kamergenoten," Zegt Oliver tegen Tristan. Ik klink glunderend. Super begin van school!

    (okeay dankje ;p en waar is Jessy dan?)

    Emma May Mckenzie
    Ik grijns en duw hem speels weg met mijn controller, niet dat het nut heeft. Ik houdt me nu helemaal gefocust op het scherm, en ja hoor ik ga winnen -a-.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Amery

    Ik schoot in de lach. "Serieus ?" vraag ik nog altijd met een grijns. "Dan noem ik je Olivia vanaf nu".

    Oliver

    "Ach jullie horen gewoon al bij ons als jullie het ermee eens zijn mensen hebben ons nooit zo snel door en doe dat maar niet Amery"

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Dat zal ik doen, zodra dat lukt want jij bent mijn kamergenote jammergenoeg niet,' zei hij met eens sippe gezicht. 'Je hoeft mijn kamergenoot niet te zijn om dat te kunnen?' zei ik tegen hem en glimlachte toen. 'Bovendien, mijn kamergenoot is er nog niet eens,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ze duwt me weg met haar controller en gaat dan helemaal op in het spel. Ik kijk achterom en zie dat ze me aan het verslaan is. Snel druk ik op een paar knoppen en verkoop haar poppetje een paar klappen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (Jessy heeft gevraagd of ze bij jullie mag komen zitten x.D)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    Ik kijk hem uitdagend aan. "En wie ga je daarvoor meebrengen om ervoor te zorgen dat ik je niet Olivia noem ?" vraag ik.

    Alex

    "Misschien kan ik onderhandelen" zeg ik dan met een grijns. "We veranderen dat ding gewoon want mijn kamergenoot is er ook nog niet" zeg ik.

    Oliver

    "Ach het mag zolang de andere er niet bij zijn oke?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Daar is nog een plekje,' zegt Devin. Ik knik, 'is goed,' zeg ik waarna ik hem bij zijn arm pak en mee trek naar het tafeltje. 'Is het goed als wij bij jullie gaan zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amery

    Ik sla mijn arm om Tristan. "Sorry Oliver, maar ik vind je broer toch cooler hoor" zeg ik serieus., "Nu het was misschien niet gemeend, maar je broer is wel mijn kamergenoot en ik wil niet buiten slapen vanacht".

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:22 ]

    Tristan

    Ik moest lachen op de opmerking van Amery "Dat hoor ik graag " en sloeg ook mijn arm om haar heen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer