• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Ik vroeg het niet. Je ging gewoon zitten,' zei ik verbaasd. 'En oké. Ik kan het gerust zeggen. Je bent niet lief,' zei ik en ik zette dezelfde glimlach op als wat hij nu al de heel de tijd deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Geen zorgen zullen we vanavond beginnen met de bijlessen dan ben je binnen 2 dagen wel bij" grijnsde ik
    "En ja die heb je nog steeds vast ja" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik lachte trots. "Awkward" mompelde ik daarna waarna ik zijn arm losliet. "Nu heb ik wel een warme hand" zei ik lachend.

    Alex

    Ik keek haar quasi-boos na. "Wat kan ik doen zodat je me lief vindt behalve van je af gaan want geloof het of niet, ik zit echt goed" zei ik dan terwijl ik in haar ogen keek.

    May Lee

    Ik knikte, 'Aangenaam May Lee,' zei ik nog een keer. 'Dus, welke vakken doe jij?' vroeg ik toen maar licht uit verveling en licht uit nieuwsgierigheid. Misschien zat ik wel met hem in een klas je weet het maaar nooit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tristan

    "Het maakt niet uit" lachte ik
    "En graag gedaan denk ik "zei ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Audrey.
    "Ik snurken? Echt niet," Zegt ze. "Het enige wat ik doe is zingen," Grijnst hij. "In je slaap?" Vraag ik verbaasd.

    Teske Velez

    'Wat kan ik doen zodat je me lief vindt behalve van je af gaan want geloof het of niet, ik zit echt goed,' zei hij. 'Dan heb je geluk dat je me buik koos. De rest zit niet echt lekker,' zei ik met een lach en ik dacht eventjes na. 'Hou me warm, misschien vind ik je dan lief,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oliver

    "soms wel soms niet
    Ik en Tristan zongen altijd in onze slaap en dan hadden we de volgende dag een nieuw nummer" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    Ik kijk even naar het meisje dat zich voorstelt als May Lee en richt mijn aandacht dan weer op Timothy, 'ik wil anders wel mee lopen naar de administratie,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Timothy.
    "Dit zijn Hayley, Timothy, Daniel en Alive," Ik glimlach. "Hée May Lee," Groet ik en kijk haar aan. "Ik wil anders wel mee lopen naar de administratie," Stelt Hayley voor. Ik knik. "Ik moet toch ergens slapen vannacht,"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:05 ]

    Devin.

    "Dus, welke vakken doe jij?" Vraagt ze. "Schilderen + Tekenen, Basketbal, Talen en Geschiedenis van de kunst" Antwoord ik. Misschien is mijn keuze vak saai, maar ik vind het leuk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Goed dan hou ik je warm, zelfs in je bed als dat moet" zei ik lachend.

    Amery

    Ik begon te lachen. "Dankje denk ik dan ook" zei ik toen. "Ze hebben eigenlijk wel een grote fout gemaakt, door ons in een kamer te steken, door die 2 in een kamer te steken en dan die kamers ook nog eens naast elkaar te zetten, zo is het zeker niet moeilijk om plannen te maken" zei ik lachend.

    Alive

    Er komt nóg een meisje aanlopen. Ik vind het niet erg, hoe meer, hoe leuker. Ze is van Aziatische afkomst, zie ik. Ook zij ziet er niet verkeerd uit. Zitten er dan alleen maar leuke meisjes op deze school?
    'Ik ben dus Alive,' zeg ik nog een keer, ondanks dat Devin dat al zei. 'Mag ik je May noemen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Audrey.
    "Soms wel soms niet. Ik en Tristan zongen altijd in onze slaap en dan hadden we de volgende dag een nieuw nummer," Mijn ogen lichten op. "Gaaf!" Roep ik. "Het enigste wat ik doe is praten en vaak is dat niet te verstaan,"

    Teske Velez

    'Goed dan hou ik je warm, zelfs in je bed als dat moet,' zei hij lachend. Ik lachte met hem mee. 'Dat is dan een deal,' zei ik met een glimlach. Ik ging weer liggen en keek naar de lucht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you