• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Well done Teske Sparrow, maar uhm, als je rechts was gegaan had je die omweg niet moeten maken,' zei hij met een grijns. Hij liet zich in het gras vallen. 'It's Captain Teske Sparrow,' zei ik en ik moest eventjes lachen. Ik ging naast hem liggen en deed mijn armen om me heen. 'Oké, we gaan zo weer terug. Het is koud,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Mh ik dacht echt dat je het over jezelf had" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    Devin gaat bij twee jongens aan tafel zitten en wenkt dat ik ook moet komen. 'Hee,' zeg ik tegen de jongens waarna ik even naar ze glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diapal schreef:
    (...)
    [Ik kan hem niet vinden. Niet tot pagina 9 of zo. Anders plaats je hem nog een keer?]


    [Devin is al gaan zitten x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    Ik begon te lachen. "Nee serieus je armen zijn echt hard" zei ik terwijl ik met mijn vinger op zijn arm bleef drukken.

    Alex

    "Oh is onze Captain niet gewend aan het koude weer ?" vroeg ik plagend.

    Alive

    'Hee,' hoor ik achter me. Als ik omkijk zie ik dat er een meisje aan komt lopen. Ze is best wel knap.
    'Hoi,' zeg ik en ik glimlach vriendelijk terug. Dan kijk ik ook even naar de andere jongen (Devin).
    'Ik heet Alive,' stel ik mezelf voor aan beide.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Timothy heeft geen kamer. XD]

    Tristan

    Ik schoot in de lach van haar reactie
    Omdat ik niet veel kon uitbrengen knikte ik maar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha Timothy geen kamer en Alex heeft geruild met de kamergenoot van Teske zonder dat die het weet ;P]

    Amery

    "Oliver toon je armen" beveelde ik hem. Hij keek me even verbaasd aan. "Het is al goed, Oliver toon je armen eens alsjeblieft" zei ik waarna ik de lieve glimlach weer op mijn gezicht zette.

    Devin Milan Wing.

    "Ik heet Alive," Stelt de jongen zichzelf voor. "Devin," Zeg ik vriendelijk en kijk naar mijn bord die ik had meegenomen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Oh is onze Captain niet gewend aan het koude weer?' vroeg hij plagend. 'Ik heb geen vetties die me warm houden,' zei ik en ik prikte in zijn buik.

    [Teske is nogal aan de te dunne kant;P Stond ook bij dr beschrijving ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Naar wie kan ik Timothy sturen? (:]

    Hayley
    'Hoi,' zegt een van de jongens vriendelijk, 'Ik heet Alive,' stel hij zich dan voor. 'Devin,' zegt Devin. 'Ik ben Hayley,' zeg ik waarna ik mijn blik even door de kantine laat glijden en vraag me af met wie ik colleges ga hebben. Dan kijk ik naar mijn bord met eten en prik er voorzichtig in.

    [Timothy mag wat mij betreft wel naar Alive, Daniel, Hayley en Devin (:]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oliver

    "Waarom? " vroeg ik verbaasd maar strekte toch mijn arm


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer