• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik rolde me om en ging op haar buik zitten. "Wat deed je daar ?" vroeg ik dreigend.

    Amery

    Met mijn andere hand nam ik de bovenarm vast van Oliver. "Wow, ook al zo hard" zei ik.

    [Eten, bespeel me maar ^^]

    Teske Velez

    Hij ging op mijn buik zitten. 'Wat deed je daar?' vroeg hij dreigend. 'Prikken. Beste idee ooit, nu heb ik het lang niet zo koud meer,' zei ik met een lach. 'Zit je lekker?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oliver

    "Je bent vreemd wist je dat" zei ik lachend
    "Maar dat is maar goed ook want wij zijn ook niet bepaald normaal" vervolgde ik mijn verhaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Audrey.
    "Maar dat is maar goed ook want wij zijn ook niet bepaald normaal," Vervolgt hij zijn verhaal. "Waarom zou je niet normaal zijn? Ik bedoel, je ziet er redelijk normaal uit?" Ik glimlach kort.

    Oliver


    Waarom zou je niet normaal zijn? Ik bedoel, je ziet er redelijk normaal uit?" zei ze en glimlacht kort
    "Qua uiterlijk wel maar met ons gedrag niet
    Hou het er maar op dat we licht gestoord zijn met al onze grappen en zijn nog is super druk"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Het meisje dat dus Hayley eet komt er ook bij zitten en ik kijk naar de jongen, Delvin.
    'Zijn jullie allebei nieuw hier?' wil ik weten nadat ik mijn lege bord van me afgeschoven heb.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Audrey.
    "Qua uiterlijk wel maar met ons gedrag niet," Legt hij uit, zachtjes grinnik ik even. "Ik ben de normaalste ook niet, volgens mijn vriendinnen van m'n vorige school ben ik raar.." Oliver praat weer verder en ik luister. "Hou het er maar op dat we licht gestoord zijn met al onze grappen en zijn nog is super druk," Ik knik. "Ik lijk nu rustig, maar soms kan ik ook druk zijn,"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:49 ]

    Hayley
    'Zijn jullie allebei nieuw hier?' vraagt Alive. Ik knik waarna ik een hap van mijn eten neem. 'Welke richting ga je op?' vraag ik aan Alive als ik mijn mond leeg heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oliver

    "Mooi zo zoal ik al eerder zei we hebben de beste kamergenoten" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Audrey.
    "Mooi. Zoals ik al eerder zei we hebben de beste kamergenoten," Opnieuw knik ik. "Wacht maar tot je me rond twaalf uur 's nachts zie. Dat wordt leuk,"

    Timothy.
    Met een zucht gooi ik mijn tas in de hal, omdat erop mijn brief geen kamernummer stond, besluit ik om naar andere mensen te gaan zoeken. Ik loop op het geluid af en kom in een zaal, dat eruit ziet als een kantine. Ik loop naar een groepje toe. "Hey, ik ben Timothy," Stel ik mezelf voor. "Mag ik?" Vraag ik en wijs naar een stoel.

    Alive

    Ze knikt. 'Welke richting ga je op?' vraagt ze dan.
    'Journalistiek,' antwoord ik. 'En jij?'

    [Ik moet eten, tot zo.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oliver

    "Hoezo verander je in een vampier dan"
    Ik stond op en begon te springen
    "Dat wil ik zien, Dat wil ik zien" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Journalistiek,' antwoordt Alive, 'En jij?' 'Geneeskunde,' antwoord ik. 'Hey, ik ben Timothy,' Stelt een jongen zich voor, 'mag ik?' vraagt hij terwijl hij naar een stoel wijst. Ik knik even en glimlach naar hem, 'tuurlijk mag dat. Ik ben trouwens Hayley,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Audrey.
    "Hoezo verander je in een vampier dan?" Hij staat op en kijk me aandachtig aan. "Dat wil ik zien! Dat wil ik zien!" Roept hij. "Zoiets," Ik haal mijn schouders op. "Nee, tuurlijk niet! 's Nachts ben ik vaak ongelofelijk druk. Dus als je 's nachts lekker wil slapen, moet je een manier vinden om te negeren," Grinnik ik.

    Timothy.
    "Tuurlijk mag dat. Ik ben trouwens Hayley," Ik glimlach. "En de rest heeft geen naam?" Grinnik ik en kijk ze aan.