• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Cuteeee! ^]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Darn mensen. We zijn amper 1 topic bezig, en mensen zijn al bijna zwanger ._. Calm yo' tits]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nee joh, ze zoenen toch alleen maar?]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    -Kleine tijdsprong-
    Lachend liep ik met Grace, Melissa, Madelaine en Alyson door de stad. Gulzig nipte ik aan het rietje van mijn starbucks, maar verslikte me bijna toen ik een dikke man met een baardje en een rare bril zag. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond om niet in lachen uit te barsten. Toen hij weg was, schoot ik in de lach. 'Zag je dat baardje?' Giechelde ik. We waren bijna bij Tomorrows Star. Ik had zin om mijn jurk op te halen en de rest te helpen met hun outfits. Hopelijk kwam Jade er al aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:55 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    Opeens schiet Scarlett in de lach. 'Zag je dat baardje?' giechelt ze.
    Verward kijk ik op van mijn schoenen. 'Welk baardje?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Eeehm, ik heb nooit gezegd dat ik mee ging shoppen ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Alle cheerleaders gingen toch mee? Maar als je niet mee wilt verander ik het wel weer... -.-"]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik weet van niets. Ik vroeg om een samenvatting, werd genegeerd, en de rest is geschiedenis.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wauw. In een blije bui? O_o Ik verander het wel weer hoor.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik ben altijd blij, meisje (: Dat valt alleen niet altijd op :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb toch nooit gezegd dat ik niet mee wilde :W Ik zei gewoon dat ik niet wist waar het over ging, aangezien niemand me een samenvatting wilt geven. *kijkt zielig*]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Haar handen gingen door mijn haar en ik wist dat het nu echt een rommeltje was boven op mijn hoofd maar het maakte me niet uit. Ik leg een arm zacht rond haar middel en open mijn lippen als Jade er zachtjes overheen likt.

    [Goed, maar wil je nou mee of niet? :p Btw, moet gaan eten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Als ik een samenvatting krijg, en weet wanneer het is, waar iedereen is, ofzo, misschien wel ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet gaan. Kom misschien zo nog online x laat Liam daar!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break