• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jayden
    Ik schud mijn hoofd. 'Je moet meer schaduw tekenen. Jezelf naar voren laten komen. Een paar lijntjes maken het oppervlakkig. Schaduw maakt het menselijker. En over ballensplijter. Ik geef hem 3 dagen.' Zeg ik grijnzend. Ik zet het laatste veegje neer op mijn tekening en sla mijn boek dicht. Ik was klaar. Ik was snel en had een vaste hand. Daarom kon ik ook sneller tekenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron Channing
    'Komaan Faye, ik weet heus wel dat je al jaren een crush op hem hebt.' Mijn blik keek haar strak aan. Geef het dan toe, dacht ik in mezelf.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Pampampam. Sorry moest even (;]

    Faye
    Ik rol even met mijn ogen, 'ik heb geen crush op hem Cam. Hij is erg knap, dat geef ik toe maar dat ben jij ook. Waarom wil je mij en Liam eigenlijk bijelkaar hebben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (moet dooooor ;c)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Scarlett

    'Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben meer van het dansen.' Ik zag dat Jayden snel klaar was. [Niet doordenken. XD] 'Wat voor nummer luisterde je net eigenlijk? Het klonk goed,' merkte ik op. 'Misschien vraag ik hem wel aan bij het prom.' Okee, ik had het over het prom gehad zonder te gaan stotteren en blozen. Dat was een goede prestatie voor mij.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 13:36 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'



    Andrew Massow

    Zijn vingers tikten ritmisch op het stuur van de oude pick up. De wagen was geschenk geweest voor zijn 18de verjaardag. Het was geen groot feest geweest zoals velen gaven op het 18de verjaardag. Hij vond het nutteloos om dronken te zijn en te dansen met tientallen meiden rond je. Je kon hem beter een taart geven. Ja, daar had hij tenminste wat aan. De pick up had hij al verwacht. Zijn vader was garagist, terwijl zijn moeder achter het bureau zat met stapels papieren. Twee handen op éen buik zou je zeggen, maar dat was het niet.
    Hij parkeerde de auto op een lege plek en klapte de deur achter zich dicht. De ouden leren rugzak hing hij over zijn schouder. Met rustige passen betrat hij het schoolgebouw. Hij ergerde zich mateloos aan de drukte, misschien dat hij hierdoor de meeste tijd met zijn koptelefoon rondliep. De harde muziek drong naar binnen. Het zorgde voor afleiding. De problemen thuis begonnen zich op te stapelen. Het zou hem niet verwonderen dat zijn ouders binnenkort zouden scheiden. Zijn jonge broers waren lastig, begonnen te puberen. Thuis was het een chaos, net als op school. Een chaos in zijn hoofd. Een schoolbal hoorde er niet bij, kon er niet bij. Vele studenten keken er al jaren naar uit, maar hij? Hij niet.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 13:42 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Liam

    Ik knik. 'Heb je al een jurk? ' ik neem in mijn hoofd een besluiten. 'Hoe zou je het vondn om met mij naar hrt prom te gaan? Ik heb ook nog niemand' lach ik

    Jade
    'Heb je al een jurk?' vroeg hij plots. Ik glimlachte. 'Ik heb er al een in mijn hoofd. Ik heb hem gereserveerd hij is echt prachtig.' Zeg ik een beetje onwennig. Daarover praatte je niet vaak met jongens. 'Hoe zou je het vinden om met mij naar het prom te gaan? Ik heb ook nog niemand.' Vroeg hij glimlachend. Zijn glimlach liet me smelten. 'Ja ik..' Begon ik een beetje verast maar ik herstelde me meteen.' Ja dat zou ik heel leuk vinden.' Zei ik glimlachend. Mijn glimlach ging de hele dag en nacht niet meer van mijn gezicht af.

    Jayden
    Ik grinnikte. 'Ik luisterde eerst Paradise en daarna kwam THE A Team op.' Geef ik antwoord op haar vraag. Ik bekijk haar tekening. 'Ik help je wel.' Zeg ik vriendelijk als ik haar tekening pak. Ik veeg even haar neus rand weg me een gum en tekende hem opnieuw na hooguit 3 minuten leek de tekening. Schets. Sprekend op haar. 'Ik kan het je wel leren.' Zei ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( oeps loop een beetje achter waar kan ik inspringen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scarlett

    'Wil je dat? Dat is... aardig van je.' Ik glimlachte terug. Plotseling ging mijn mobiel over. 'Oh, wacht even. Ik heb een sms-je.' Hmm, hij was van Joyce, mijn oudere zus.
    'Hee Skelet,' :p
    Verdorie, ze moest me ook altijd zo noemen.
    'Ik was vanmiddag bij Tomorrows Star en ik zag deze jurk. Ik dacht dat je hem wel mooi zou vinden, dus heb ik hem voor je gereserveerd. LY, x Joy'
    Soms heb je van die hele kleine, uitzonderlijke momentjes van een paar seconden dat ik van mijn zus hield. En dit was er zo eentje.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ZIJN JULLIE DOOD OFZO? D:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    'Ja hoor waarom ook niet.' Zeg ik glimlachend. Ik kreeg ook een sms'je Een mooi zwart pak kwam tevoorschijn. Mijn moeder wist er dus van. Ik regel zelf wel een pak. Jay stuurde ik meteen terug. Ik hoorde de bel gaan en stond op nu was ik eindelijk uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Scarlett

    'Eindelijk uit!' Glimlachend stond ik op en stuurde een sms-je.
    'Heey Jade, hoe gaan we het doen met het vervoer? Btw Grace gaat ook mee (: LY xScar'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Oké, sorry, moest even voor school werken.
    Eh, ik zie Grace staan in de vorige post, blijkbaar is de school uit. Waar mag Grace erbij komen?]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein