• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (oh heb het gevonden ;3)
    Cameron Channing
    Ik kijk Faye aan en begin te lachen. De leerkracht kijkt me geeïrriteerd aan, maar dat doet me niets. 'Ik? Iemand op het oog?' Ik grijns. 'Heb je me al bekeken? Alsof ik ooit aan een date zou geraken.' Ik grinnik en rol met mijn ogen.

    Noah Tyler White
    Ik dacht na, knabbelend op een hap cornflakes. Ik moest dringend een plannetje verzinnen, ik had echt geen zin om geld uit te geven aan dat kind haar kleren. Ik wist wel betere dingen om geld aan te besteden. Zoals een bed bijvoorbeeld, ik keek naar de zetel die in de hoek van de kamer stond, beter bekend als mijn bed. Ik zuchtte en besloot om de stad in te trekken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [NOOOS. Ik heb het gevoel dat het Jade wordt (Liam), aangezien toch nooit voor Chiya wordt gekozen met jongens (boehoe). Ik ga alvast maar even kijken voor andere jongens, lol. Voor "de zekerheid" * wenkbrauwwiebel *]

    Chiya
    Ik zette mijn zonnebril op. Ik had eigenlijk nog niet eens zin om naar huis te gaan. Ik reed naar de McDonalds en bestelde een McFlurry bij de drive-in. Ik zette mijn auto op de parkeerplaats. Hier kwamen wel vaker mensen uit mijn klas. Ik keek het parkeerterrein rond. Er stonden maar een paar auto's.
    Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en begon jurken te kijken.
    Hoeveel lessen heb je nog? x
    sms'te ik naar Melissa.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:33 ]

    Liam

    Ik glimlach en trek haar mee naar de grote vleugel die er staat. ' Ik neem plaats en begin te doeLman. Na een tijdje zinf ik mee. Ik ben nerveus maar ik haalt de noten met gemakt.

    Scarlett

    Naast me zag ik Jayden op zijn stoel ploffen. Mr. Ballensplijter keek controlerend door de klas of iedereen er was. Voorzichtig maakte ik de schetsen van mijn gezicht. Verdorie, wat een irritante tekenopdracht. Hoe kon je jezelf nou tekenen? Ik schoot voor de honderdste keer uit. Ik tikte op Jayden's schouder. 'Psst, Jayden. Kun je even mijn gum pakken, hij viel naast je tafel.' Geen reactie. Oh, hij had een koptelefoon op. Blijkbaar luisterde hij muziek.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Scarlett

    Naast me zag ik Jayden op zijn stoel ploffen. Mr. Ballensplijter keek controlerend door de klas of iedereen er was. Voorzichtig maakte ik de schetsen van mijn gezicht. Verdorie, wat een irritante tekenopdracht. Hoe kon je jezelf nou tekenen? Ik schoot voor de honderdste keer uit. Ik tikte op Jayden's schouder. 'Psst, Jayden. Kun je even mijn gum pakken, hij viel naast je tafel.' Geen reactie. Oh, hij had een koptelefoon op. Blijkbaar luisterde hij muziek.

    [Die les was volgens mij al afgelopen. :']]

    Faye
    Ik kijk Cameron even aan, 'Cam, je kunt echt makkelijk aan een date komen. Je ziet er goed uit,' complimenteer ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, de rest is al uit, maar deze groep moet nog 2 uur extra. Check Jayden's reactie op de vorige bladzijde.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    Hij trok me glimlachend mee naar de grote vleugel. Hij begint te spelen. Zijn vingers gaan sierlijk maar snel over de toetsen. Als hij begint met zingen krijg ik kippenvel. Ken je die tekenfilms als er dan iemand verliefd wordt. Heel overdreven zag het er altijd uit, maar dat gebeurde er nu met mij. Als hij klaar is sta ik bijna met open mond te kijken. Mijn mond hield ik gelukkig nog gesloten. 'Het is prachtig.' Zeg ik zacht. Ik was nu nieuwschierig 'wat vind jij eigelijk van het Prom?' Vroeg ik dan. Plz vraag me. Plz vraag me. Ging er door mijn gedachte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ooh. Kay.]

    Jayden
    Het mooie aan mijn beats (koptelefoon ik noem ze beats) is dat ik niets of niemand hoorde. Ik voelde opeens iemand op mijn schouder tikken en ik keek op. Ik deed mijn koptelefoon rond mijn nek en keek naar Scarlett. 'tuurlijk.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn tanden bloot lach. Ik pak haar gum an geef het haar aan. Mijn zelf portret was al af. Ik had hem al is gemaakt om te kijken of ik iets fouts aan mezelf kon opvangen. Ja ik had een paar verkeerd geplaatste moedervlekken. Mijn wenkbrauwen waren wild, maar niet super dik ofzoiets. Ik zuchte en begon ook verder te tekenen. Ik tekende altijd met houtskool dat gaf beter effect, maar dat kon je helaas niet uitgummen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam

    Wat ik van prom vind. Ik haalt mijn schouders op. ''Wel leuk en een goede reden kleren te kopen toch? ' ik kijk haar aan. 'Met wie ga je? ' vraag ik haar.

    Scarlett

    'Mooie tekening,' merkte ik op. 'De mijne lijkt meer op een mensaap dan op mij.' Grinnikte ik. Ballensplijter draaide zich om. 'STILTE!' Ik grijnsde. Zijn skinny zat zoals altijd weer veel te strak en hij stond op en neer te stuiteren als een stuiterbal. 'Ik geef hem een week voor hij gillend wegrent.' Fluisterde ik tegen Jayden. Ondertussen werd er een tekening van Ballensplijter doorgegeven waar je zag dat zijn billen uit zijn broek waren gescheurd. Ik grinnikte.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cameron Channing
    Ik bloosde lichtjes, maar keek haar vol ongeloof aan. 'Is Liam echt niks voor jou?' probeerde ik snel van onderwerp te veranderen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jade
    ''Wel leuk en een goede reden kleren te kopen toch ' Hij kijkt me dan opeens recht in de oen aan zodat onze blikken kruizen. 'Met wie ga je? ' vraagt hij dan opeens aan me. 'Nog met niemand. Ik ben nog niet gevraagd.' Zeg ik terwijl ik blosjes op mijn wangen voel komen. Ik had al de perfecte jurk gevonden. ik had hem al gereserveerd zodat niemand anders hem kon nemen voor het Prom. Dan was ik de enige in die jurk. Met of zonder date.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Ik zucht even als Cameron weer over mij en Liam begint. 'Liam en ik zijn gewoon goede vrienden. En trouwens, hij heeft hordes meisjes achter zich aan dus waarom zou hij dan voor mij kiezen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered