• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Okii ik prop Alex hier wel tussen xD ]


    Alex John Minnors
    Slenterend liep ik door de gangen van school. Iedere lege muur was vol gekladderd met die posters voor 'The Prom'. Een groepje meisjes stonden giechelend naar me te kijken en eentje stapte op me af. Met 1 halve draai draaide ik me om en liep weer naar mijn kluisje. Ik legde mijn hoofd tegen mijn kluisje en zuchtte diep. Prom's, heb er zo een hekel aan!! galmde door mijn hoofd. Gelukkig dat de bel ging en ik naar de les moest. Kon ik me te minsten focussen op iets anders...


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    [School is net uit ^^]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liam

    'Ja Liam. Ja dat wil ik. Niets liever.' Zegt ze als ze naast me zit. Ik glimlach opgelucht. 'Mooi.' Prevel ik en kijk haar aan. Ze zat zo dicht bij dat ik de sproetjes op haar gezicht kon tellen.

    Jade
    'mooi.' Prevelde hij waarna hij me recht in mijn ogen aankeek. 'Wat wou je eigelijk zeggen na dat je stopte met je zin? Was je bang dat ik je af zou wijzen?' Vroeg ik zacht terwijl ik mijn hoofd voorzichtig op zijn schouder zette. Het voelde fijn en warm. Veilig. Als ik hem in 1 woord zou moeten beschrijven werd het liefdevol. Hij was perfect inalle opzichten. Dacht ik. Zo leek hij. Ik had hem al een tijdje bekeken van verweg en ik dacht zelfs dat hij iets met Faye had. Gelukkig niet. Hij was van mij. Hij had mijn hart gestolen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron Channing
    Ik zweeg, geen idee meer wat te antwoorden, en aan de andere kant gevleid door het compliment. Ik grinnikte en schudde met mijn haar, zodat het terug goed ging liggen. 'Ik dacht gewoon dat jullie zo een typische relatie hadden, weet je?' Ik kijk haar even aan, en ga dan verder. 'Goede vrienden, stiekem verliefd op elkaar, maar er niet voor durven uitkomen omdat je anders de vriendschap verpest?' Ik dacht na. Ik had dat ook wel bij iemand, maar ik zei niet bij wie.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Jeeee, eerste stukje! :D]

    Anny Jane Wright

    Vrolijk huppelde ik het schoolgebouw uit met mijn vertrouwde fotocamera die veilig om mijn hals hing. Het was een leuke dag vandaag geweest. Iedereen keek blijkbaar erg uit naar de Prom. Het was erg leuk om te zien hoe mensen gevraagd werden en dat ze daardoor in een klap zo blij om werden. Ik wandelde nog even over het schoolterrein om vervolgens op het zachte gras neer te ploffen en een boek open te slaan. Ik had altijd een boek bij me.

    Liam

    'Wat wou je eigelijk zeggen na dat je stopte met je zin? Was je bang dat ik je af zou wijzen?' Ik neem wat afwezig haar hand vast. 'Ja eerlijk gezegt wel.' Grinnik ik en leg mijn hoofd op haar hoofd.

    Faye
    'Ik dacht gewoon dat jullie zo een typische relatie hadden, weet je?' zegt Cameron waarna hij me even aan kijkt en dan verder praat, 'Goede vrienden, stiekem verliefd op elkaar, maar er niet voor durven uitkomen omdat je anders de vriendschap verpest?' Ik lach eventjes, 'die hebben we niet dus,' grinnik, 'maar je hebt me nog steeds niet verteld wie jou slachtoffer wordt, dus vertel eens, wie wil je meenemen?' vraag ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Hij pakt onbewust mijn hand in en ik hou Zijne dus ook vast. Het voelde veilig en vertrouwd. 'Ja eerlijk gezegt wel.' zegt hij dan. Hij laat zijn hoofd op mijn hoofd leunen. 'Wat wou je erachteraan dan zeggen, wat je niet durfde te zeggen bang dat ik je zou afwijzen?' Vroeg ik nog steeds nieuwschierig. Het voelde zo fijn en veilig. Zo rustig en kalm. Het leek wel een sprookje in een sprookjes boek van vroeger.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yade Nelson
    ik loop door naar het muzieklokaal. gelukkig is het leeg. ik pak een van de gitaren en begin hem te stemmen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Liam

    'Wat wou je erachteraan dan zeggen, wat je niet durfde te zeggen bang dat ik je zou afwijzen?' Ik hef mijn hoofd weer op zodat ik mijn voorhoofd tegen dat van haar kan laten leunen. 'Ik wilde zeggen: Of wil je liever als vrienden gaan.' Ik glimlach.

    Jade
    Hij laat zijn hoofd weggaan van mijn hoofd wat een als een vreselijk verlies voelt. Opeens voel ik zijn voorhoofd tegen het mijne. 'Ik wilde zeggen: Of wil je liever als vrienden gaan.' hij glimlacht terwijl hij dat zegt. Ik leun voorzichtig wat naar voren zodat onze neuzen elkaar raken. 'Een eskimo kus.' Zeg ik zacht. Ik glimlach voorzichtig als ik dat zeg. 'Ik zou jou nooit kunnen afwijzen.' Zeg ik nog zachter, maar nog wel net hoorbaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam

    'Een eskimo kus.' Ik lach naar haar en knik een beetje. 'Ik zou jou nooit kunnen afwijzen.' Het klinkt zacht maar is wel hoorbaar. 'Een echte kus.' Fluister ik bijna onhoorbaar en druk dan zachtjes mijn lippen op die van haar.

    [Wie wat waar? Ik wil terug inspringen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    'een eche kus.' Zei hij nog zachter. Voor ik het door had zaten zijn lippen op die van mij. Ik sloot langzaam mijn ogen en mijn handen gingen naar zijn haren. Ze waren zacht en fij om doorheen te gaan. Ik likte voorzichtig over zijn lip. Vragend om toegang. Dit voelde zo goed.


    I'm finally back, Finally after a Year break