• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Liam

    De bel gaat en samen met Jade loop ik naar mijn kluisje. 'Ik ben met mijn auto ik hoop dat je geen fiets mee hebt? ' lach ik en trek mijn had aan.

    Jayden
    Ai ai ai. Ik had meer dan de helft van de les gemist. Ik liep versneld naar het klaslokaal en opende de deur. Ik zuchte opgelucht toen ik hem niet zag. Ik gooide mijn tas op een tafel naast Scarlett en schuin achter Jade. Ik ging op mijn stoel zitten en pakte mijn beats en sloot hem aan aan mijn iPhone. Ik deed mijn koptelefoon over mijn hoofd en begon te tekenen met houtskool. Wat ik tekende wist ik niet. Meestal ontwerpen voor graffiti. Jade ging weg die had maar 1 uurtje tekenen net als Liam. De rest had volgens mij wel 2 uur net als mij.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade
    Hij trok me mee en ik liet me meeslepen. Ik grinnikte bij het woord fiets. 'Deze dame gaat niet met de fiets. Jayden, mijn broer die de les na ons tekenen had, brengt me altijd met de auto.' Zeg ik glimlachend. Ik zelf trek ook mijn jasje aan. Nep bond in de capuchon. Ik zou nooit van mijn leven echt bond gebruiken en hij was beige achtig. 'Zullen we dan naar je huis?' Vraag ik nonchalant. Ik ging bij hem thuis. De plek om hem veter te leren kennen. En voor hem de plek om me te vragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiya
    Ik keek op de klok. Kut, les was al zeker drie kwartier bezig. Het had niet veel zin meer om te komen, in mijn oogpunt, dus ik liep gewoon naar de kluisjes en pakte mijn boeken voor de volgende les. Mijn iPod deed ik maar terug in mijn tas, hoorde ik de bel dadelijk tenminste. Ik ging in de aula zitten tekenen, dat was, naast muziek, mijn grootste hobby. Deze keer een beetje een zielige tekening. Gewoon, dat vond ik vaak mooi.

    [Ja, die tekening heb ik zelf gemaakt x"p]

    [Wut, en nu reageert ineens niemand meer? :"D]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:59 ]

    Liam

    Ik neem haar mee naar mijn donkerblauwe ouderwetse cabrio waarvan het dat er nu op zat. 'Weet je broer dat je met mij mee. Gaat? ' Ik stap in en aluit de deur voor ik de auto start.

    [Wait, is school nu uit?]

    (Randomness ; ja ;d & waar kan ik inspringen met Cameron??)

    Noah Tyler White
    Ik pakte een kom cornflakes, man wat had ik honger. Met mijn gsm tussen mijn kaak en schouder geklemd, dacht ik na. Wat een nonsens, wou ik antwoorden. Maar ik had haar nog iets tegoed. 'Oké.' zei ik kortaf, en beeïndigde het gesprek zonder te wachten op een antwoord van Melissa.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Kom maar naar Chiya, ze gaat met haar oude cabrio naar huis]

    Chiya
    Wacht, ik had geen lessen meer. Mooi.
    Ik liep naar de parkeerplaats waar mijn auto stond, als je dat nog zo mocht noemen. Het was tenminste een cabrio, maar het was er volgens mij een uit de jaren zeventig of zo.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:15 ]

    [Bij sommige wel ja]
    Jade
    'Nee maar dat maakt niet uit ik rij anders altijd met vriendinnen mee of loop.' Zeg ik nu terug knipogend. Ik open de andere deur en stap erin. Ik sluit hem weer meteen en bekijk de auto. 'Nice car.' Zeg ik grijnzend. Hij was zeker mooi. Net als de boy die erin reed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melissa

    "Oke," zegt hij, en legt af.
    "Ass," mompel ik in mijn gsm. Ik steek hem weg en kijk op mijn lessenrooster. Voor de les ben ik nu wel te laat. Ik zucht en leun tegen de muur. Mijn pols brandt nog steeds, en ik voel me misselijk. Mijn blik valt op een affiche van prom, en ik zucht nog een keer. Ik hoop echt zo hard dat ik een date heb, voordat Noah er een heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Camerons is bij Faye hoor?Personage van lovingsStyles]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [I'm off (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Bye. ^^]

    Liam

    Ik lach. 'Dankje maar ik zal je zo wel thuis afzetten hoor ik laat je niet lopen. ' ik start de auto en rij naar huis. We stoppen voor de deur en ik hou haar portier voor haar open en ga haar dan voor naar binnen.

    Jade
    Als een echte Gentel man. Ik bloosde toen hij mijn portier opende en ik etaleer er als een echte dame uit. Ik voelde me ook even zo. Hij opende zijn huis of van zijn ouders dat wist ik namelijk niet. Ik liep achter hem naar binnen en keek even rond. Het was een prachtig ingericht huis. Ik draaide me om naar hem. 'Nu wil ik horen wat je net schreef.' Zeg ik hunkerend. Ik wou het horen. Hoe hij de liedjes schreef.


    I'm finally back, Finally after a Year break