• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ehm, je zit naast me, dus ik denk dat je op moet staan en iets moet zeggen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Owh, dus we zijn nog binnen? Oops, ik dacht dat we al buiten stonden ;D]

    Grace Lidman
    Als ik mijn naam op Scarletts mobiel zie verschijnen, probeer ik mee te lezen, wat niet bepaald goed lukt.
    'Wat typ je over mij?' vraag ik nieuwsgierig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'Ik sms Jade dat je ook mee gaat shoppen, dat was de bedoeling toch?' Grinnikte ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'Oh, en wat stuurt ze?' vraag ik meteen.
    Jezus, Grace, ongeduldig kind! Scarlett heeft die sms nog maar net verzonden, wat zou Jade al geantwoord hebben?!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liam

    'Cool.' Glimlach ik. 'Ik neem aan dat ik wel een corsage voor je moet kopen als we als date naar het feest gaan dan.' Ik haal ongemakkelijk een hand door mijn haar en kijk haar wat verlegen aan.

    Scarlett

    Ik grinnik. 'Ik denk niet dat ze zó hyper is dat ze in 5 seconden een sms kan ontvangen, lezen en iets terug kan sturen. Dat kan alleen als je haar heel veel koffie met heel veel suikerklontjes geeft.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    'Cool.' Glimlach hij. 'Ik neem aan dat ik wel een corsage voor je moet kopen als we als date naar het feest gaan dan.' vraagt hij ongemakkelijk. Zijn ogen glommen een beetje en zijn blik stond verlegen. Wat cute. 'dat is wel iets wat de jongens aan hun date geven op een Prom.' Zeg ik terwijl ik een beetje ongemakkelijk op mijn lip bijt. Ik voel mijn iPhone gaan. 'een klein me
    Momentje.' Zeg ik glimlachend. Ik open het sms'je n stuur meteen terug. Ja ik vind het goed. Ik heb een date! Ik ga met Liam. Ik ben zo blij. Ik kom een beetje later. Xx happy Jadie stuur ik meteen op. Ik leg mijn iPhone weer in mijn zak en laat mijn ogen weer in zijn bruine kijkers haken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Grace Lidman
    Ik lach met Scarletts opmerking. 'Ja.. weet ik, sorry,' grinnik ik, 'Ik ben gewoon heel blij dat we naar de stad gaan enzo... en ja, ik hoop gewoon dat de rest het oké vind.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'Tuurlijk vinden ze het goed. Ze zijn awesome.' Ik keek raar op toen mijn mobiel opnieuw begon te bliepen. 'Maar blijkbaar kan ze het met iets minder koffie en suikerklontjes binnen 15 seconden.' Grinnikte ik. 'Ze gaat naar prom met Liam, dus nu is ze helemaal happy. Ze komt iets later, dus gaan we alvast.' Ik sms-te de meiden. 'We kunnen onderweg ook nog wel starbucks halen als je wilt?' Vroeg ik haar met een lachje. Ik was dol op starbucks.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 16:12 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'Ja, is goed, maar eh... Moest jij niet nog iets doen?' vraag ik Scarlett.

    [Oké, ik heb geen inspiratie om superlange teksten te plaatsen ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Wat is er gebeurd?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam

    'Dus..' Ik twijfel. 'Wil je met mij als je date naar het feest of?' ik maak mijn zin niet af. Ik zat niet te wachten op een afwijzing als ik heel eerlijk was.

    Scarlett

    'Oh, ja dat... Laat dat maar. Dat heb ik al gedaan.' Ik wiebelde mysterieus met mijn wenkbrauwen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    'Dus..' Hij twijfelde even 'Wil je met mij als je date naar het feest of?' begon hij maar hij stopte midden in de zin. Ik voelde een glimlach rond mijn lippen spelen. Ik ging naast hem zitten. 'Ja Liam. Ja dat wil ik. Niets liever.' Zeg ik gelukzalig. Ik voelde een bom met vlinders in mijn buik in een keer ontploffen. Hij wou met mij gaan en ik met hem. Nog nooit had ik zoveel liefde in mijn hart geproefd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oke, ik ben er pas net en jullie hebben al bijna 1 topic vol]
    Yade Nelson
    Ik loop in de gang en wordt er overal mee geconfronteerd, Prom. de plek waar cheerleaders kunnen laten zien hoe populair ze wel niet zijn en waar de mensen zoals ik een beetje in een hoekje alleen staan. Begrijp me niet verkeerd, mij lijkt Prom ook heel leuk, alleen jongens zien mij meestal niet staan omdat ik a) geen cheerleader ben, en b) ik niet enorm knap ben.





    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see