• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    (...)

    I LOVE DEATH NOTE D; (sorry moest er even uit -a-)

    [Jij ook een DN'er? MIE LUFS JOE FROM NOW ON. (Ik ben ook een L-fangirl, lol.)]

    Chiya
    Ik had Death Note zeker al zo'n elf keer gezien, maar dat maakte me niet uit.
    Vanmiddag dus? (;
    Sms'te ik naar Melissa.
    Ik hoorde iedereen praten over het bal. Ik dacht er zelf ook aan.
    Welke jurk zou ik aandoen? Geen roze, ik haatte roze. Misschien blauw, of groen, of zo. Misschien had ik zelf nog wat in de kast hangen. Wat knippen en naaien, klaar. Maar helaas was naaien niet echt voor mij weggelegd.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:39 ]

    Melissa

    Vanmiddag dus? (;
    Ik grinnik en typ wat terug.
    Wel als ik tegen dan een date heb ;D
    Op dit moment wacht ik al mijn hele leven. X

    Ik steek mijn gsm weer weg en loop de gangen door. Ik zie sommige groepjes jongens staan, en ik kan het niet laten ze in mijn hoofd allemaal te keuren. Maar ja. Zij moeten mij vragen, dat is romantisch, en anders kom ik zo wanhopig over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (ahahahh Evelien je bent te grappig ;'D , en Randomness; jah tuurlijk L is de beste ;o)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jade
    'Maar wij gaan allebei een date scoren. Let jij maar op. We plakken gewoon een 'KISS ME' papiertje op onze rug en lopen zo de hele dag door school. Kijken wat er gebeurt!' Lachte Scar. Ik grinnikte. 'Als dat niet lukt dan vragen we mijn broer mee.' Zeg ik grinnikend. 'Gaan we die briefjes nog maken?' Zeg ik grinnikend. Ik meende het niet. No wat dat ik dat ging doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam

    'Neee maar wij zijn gewoon goede vrienden.' Lach ik en geef haar een duwtje.

    [Ik ga en niet het hele topic vol spammen hè (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    SUMMERx schreef:
    (ahahahh Evelien je bent te grappig ;'D , en Randomness; jah tuurlijk L is de beste ;o)

    [*REAL big hugg* My sister, i found you! <33 Dusse.. nu wel een beetje Noah manipuleren hè? Voor Chiya Voor L? * wenkbrauwwiebel * (;]

    Scarlett

    'Haha, no way.' Even grijnsde ik even. 'Hangt er van af of je broer knap is.' Plaagde ik. Ik stak mijn tong naar haar uit.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    'Neee maar wij zijn gewoon goede vrienden.' lacht Liam waarna hij me een duwtje geef waarop ik hem weer prik. 'Gewoon vrienden,' zeg ik tegen Cameron met nadruk op vrienden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Channing
    Ik gaf Liam de 'jajaaaaaa blik' en grinnikte dan. 'Ik ga me niet moeien, maar toch.. Jullie zijn perfect voor elkaar..' Ik grijnsde en gaf een extra nadruk op het woord perfect. Ik wou dat ik zo'n meisje had.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    (ahahahh Evelien je bent te grappig ;'D , en Randomness; jah tuurlijk L is de beste ;o)


    [Ik weet het. Het is soms nogal frustrerend...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Randomness schreef:
    (...)
    [*REAL big hugg* My sister, i found you! <33 Dusse.. nu wel een beetje Noah manipuleren hè? Voor Chiya Voor L? * wenkbrauwwiebel * (;]



    [Wuzzewizzewat? Noah is voor Melissa :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hahah jah sorry had het al beloofd aan Melissa maarehm volgende RPG is Noah wel vrij -hinthint-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Woehoew 8D Welk rpg is Noah vrij? *haalt jachtgeweer boven*]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    'Ikzelf vind hem vrij knap maar hij is mijn broer.' Zeg ik grinnikend. 'Maar voor jou handig te weten. Hij is footballer kan zingen en heeft een wasbordje. Hij is ook heel lief.' Zeg ik grinnikend. Dat was bij mij meestal wel belangrijk. 'Ik laat anders wel een foto zien.' Zeg ik terwijl ik mijn mobiel pakte. Ik lie een foto zien dat hij net wakker was. Zijn kuif zat nog in zijn haar hij was wezen stappen. Hij had alleen een jogings broek aan en zijn wasbordje was duidelijk zichtbaar. 'Een beetje goed?' Vraag ik verwachtingsvol.


    I'm finally back, Finally after a Year break