• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'maakt niet uit, zolang we maar samen zijn.'
    'ik heb een idee, ik hoorde laatst van mijn stylist dat je het dak op mag. heb je zin om te picknicken? vraag ik hoopvol


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Heeft iemand Nolan nodig? Freya misschien, of de andere mentoren?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    Ik liet me door Noëmi meesleuren, ik lette niet echt op waar we heen gingen, maar ik had vast toch niets beters te doen dan wat zij bedacht had...


    Noemi Crowe || District 12


    'Waarom.. gaan we niet een spel doen? Ik verveel me.' We begaven ons in een van de vele gangenstelsels van het onnoemelijke grote Capitool. 'Of.. we kunnen kijken of er ook geheime gangen te ontdekken zijn, ventilatieschaften die naar interessante locaties leiden..'
    Ik duwde een deur open naar een locatie waar ik nog nooit geweest was. Opnieuw kwamen we in een lange gang uit, ditmaal met alleen maar deuren. 'Ik wil iets om handen hebben.'

    [Yep! Safe Freya, ze wordt langzaam gek...
    Daarna ben je van harte welkom op het dak bij Dewi!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Okai, ik kijk wel ff hoe snel ik schrijf, ik doe tegelijk Grieks en Geschiedenis --"]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frederick Smith, district 12

    Dit voelde vreemd, maar ik had zelf geen beter idee en met Noëmi zou het vast wel gezellig worden.
    'Welke deur?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan[geenzinomhelenaamteschrijven]

    Ik klop op de deur waar Freya en de stylist zouden moeten zijn. Als er 'binnen!' geroepen wordt, doe ik voorzichtig de deur open.
    'Lukt het een beetje?' vraag ik bezorgd, als de stylist Freya in een donkerblauwe jurk wringt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik liet mijn hand bedachtzaam over de muur heen glijden, terwijl mijn ogen links-rechts naar de deuren gleden.
    'Wat dacht je van.. die daar? De vierde deur?'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:44 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Okéééé...' mompelde ik, zouden we hiermee in de problemen kunnen geraken? Volgens mij heeft niemand ooit gezegd dat we dit niet mogen doen, maar wie zou het dan ook proberen? Och, wat konden ze ons nog meer aandoen?

    Freya Aprilynne, district 11

    Zou stylistenmoord strafbaar zijn? Waarom moest hij binnen roepen terwijl ik de jurk nog omhoogschoof? Ik trok hem snel op en draaide me om naar Nolan, just great, met de kleur van een tomaat trok ik de jurk goed. Schaamte ten opzichte van tributen bestond hier niet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik duwde de deur open en wierp een zijdelingse blik op Fred, die er een beetje onzeker bij stond.
    'Kom op,' zei ik zachtjes en ik liep naar binnen.
    Het was aardedonker en met mijn hand zocht ik naar het lichtknopje en toen ik hem vond, baadden we opeens in fel, wit licht. Ik duwde de deur zachtjes achter me dicht en draaide me om.
    We stonden in een ruime kamer en mijn mond viel open: overal hingen, lagen en stonden wapens. Van messen totaan knuppels toe.
    'Wauw,' kwam er ademloos over mijn lippen heen.

    [Deze video moeten jullie écht zien. Like.. wow.]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:19 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Wow,' mompelde ik alleen.
    We gingen even onze eigen weg en bekeken alles wat we konden vinden, er lagen hier dingen die zo goed waren dat zelfs ik er iets mee zou kunnen.
    'Hier ben je vast verliefd op!' riep ik naar Noëmi, ik stak een boog op.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Hier ben je vast verliefd op!' hoorde ik Fred opeens naar me roepen. Ik draaide me om en mijn mond viel open.
    Hij had gelijk: het was de mooiste, meest geraffineerde boog die ik ooit gezien had. Ik liep naar hem toe en pakte het voorzictig en vol eerbied beet, alsof het een heilig voorwerp was.
    'Wauw,' fluisterde ik opnieuw. Ik greep een al even geraffineerde pijl die er bij lag en spande de boog voorzichtig aan.

    Frederick Smith, district 12

    'Hierbinnen niet schieten!' zei ik waarschuwend, ik lachte, ze keek alsof ze iets heiligs in haar handen had, ik keek rustig verder.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Hallo Nolan, zeg alsjeblieft dat je me nog herkent, want ik voel me niet als mezelf,' mompelde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte, liet de spanning op mijn boog weer varen en legde het weer voorzichtig terug.
    Toen gleed ik met mijn vingers langs een grote collectie dolken, messen en zwaarden.
    'Kijk dezen!' Ik greep er twee uitzonderlijke tussenweg.
    Het ene zwaard was zwaar, ontzettend groot, grillig, vlijmscherp en levensgevaarlijk.
    De mooiste van de twee was dun en licht en eerder sierlijk als je het met de andere vergeleek. Het was te smal om een echt zwaard te zijn, maar te breed voor een degen. Snel, geluidloos en makkelijk te hanteren. Toch zou ik deze verkiezen boven het grote wapen. Makkelijk te vervoeren, onopvallend en onderschat. Dodelijk.
    'Deze is.. geweldig.' Ik hield het sierlijke wapen omhoog.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:49 ]