• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noemi Crowe || District 12

    Ik kwam ook overeind en stak mijn hand naar Dewi en Alex. 'Ik ben Noëmi. Jullie zijn meer dan welkom om mee te picknicken. Ik heb bijna de hele keuken leggeroofd, dus ik denk dat er meer dan genoeg is om ons te vermaken.'
    Ik lachte.
    Toen wendde ik me naar Fred. 'Je hebt gelijk. Geen getrain meer.'

    [ik ga de kroeg in xx]

    Freya Aprilynne, district 11

    Noem me gek, maar ik blijf nog een hele tijd bij het prep team en de stylist, hij is heel goed met het opbouwen van een image, na een helf uurtje weet ik perfect wat ik moet doen. Het is nog niets eens zo'n slecht idee, ik moet 'strong and independant' zijn...
    Ik had geen behoefte aan de nieuwste tributenliefde, ik begon al heel diep in mijn rol te komen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Glimlachend schuif ik een stukje op om ruimte te maken voor Dewi en het District 13 meisje. Dewi komt erbij zitten, maar het District 13 meisje blijft staan.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Twijfelend blijf ik staan. Niemand heeft gezegt dat ik mocht zitten, en verder weet ik niet of ik het wel wil. Vaag, maargoed. Ik herken de District 12ers. De ene heet Noëmi, volgens mij heb ik een keer bij haar aan tafel gezeten, de andere herken ik als Fred.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'We bijten niet hoor, ik toch niet, ga zitten!' zei ik glimlachend tegen het meisje van district 13. Ik schoof een bord met veel fruit naar haar toe. Ze heette Alexandria, als ik me niet vergiste...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'NIet echt, ik zou zometeen nog wat gaan trainen, jij wel dan?' Ik knik even en denk na over mijn antwoord. 'Ik was van plan om eigenlijk lekker te gaan niksen, maar als je het goed vind zal ik dan meegaan trainen?' Ik verbrak nu mijn voornemen, maar het boeide ook niet veel, trainen was altijd goed.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik merkte dat Alex - Alexandria twijfelend bleef staan. Voordat ik mijn mond open kon trekken om haar te vertellen dat ze heus wel mocht gaan zitten, was Fred haar al voor.
    'We bijten niet hoor, ik toch niet, ga zitten!' zei hij tegen haar met een glimlach. Ik glimlachte ook.
    'En ik bijt ook niet,' grinnikte ik naar haar.
    Op dat moment besefte dat ik haar nu misschien niet zou "bijten" - en Fred ook niet - maar dat we in de Arena geen keus hadden. Al zou het woord 'bijten' dan wel iets minder letterlijk genomen mogen worden.
    Ik greep een stuk fruit uit de mand. 'Appel?' Ik gooide het naar haar toe, in de hoop dat ze het zou vangen.


    [wajoo, ik heb keeeeelpijn (bedankt broertje die me aangestoken heeft) :s en ik nam Trachitol, dat verdoofd je tong, gehemelte en keel om de pijn te verzachten, maar dat voelt raar joh xD. In mijn keel voelde ik geen verdoving helaas, maar mijn tong en gehemelte waren verdoofd en dat voelde echt vét gek xD.]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 12:06 ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Als je wil, tuurlijk,' zeg ik dan. Ik wil deze spelen winnen, overleven, en als dat samen met Valor moet dat dat maar moeten. Niksen zou mijn process alleen verstoren. Ik stond op en liep toen richting de trainingszaal met Rowan achter me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    het is nog best lastig om vuur te maken. het is me al gelukt met lucifers, maar ik wil het ook leren zonder lucifers voor het geval die er niet zijn in de arena. als het bijna gelukt is, komt er een wndvlaag langs en is mijn vuur weer uit. 'Vervloek de wind' mompel ik tegen niemand in bijzonder. Nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik laat de tijd wat slomer gaan. Hopelijk is Zondagavond iedereen aanwezig!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [dat is een goed idee, hopelijk is iedereen die afwezig is alleen maar afwezig door vakantie, want anders zullen er een heleboel mensen afvallen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [@hierboven; ach, dan hebben wij meer kans te overleven in de Arena(a)]

    Jessiiicaa schreef:
    [@hierboven; ach, dan hebben wij meer kans te overleven in de Arena(a)]


    [Hahaha, en zo is dat!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    [Hahaha, en zo is dat!]


    [Ja he (hoera) long live us!]

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    Wanneer Noëmi een appel naar Melissande gooit, grijp ik die net voor haar neus weg.
    'Trainen op je reflexen,' fluister ik haar toe voor ik haar de appel toesteek.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Naast Destiny liepen we naar de Trainingszaal. Daar aangekomen wist ik niet wat ze wilde doen dus vroeg ik het maar? 'Wat ga je doen? Ik heb wel zin in een aantal dummies doorspiezen. Wat jij?' Ik keek er even vragend aan terwijl ik al half richting de lange banen met aan het eind de poppen ging.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa