• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Oke ik moest toegeven, daar was ik niet op voorbereid. Ik had me ook niet echt goed verdedigd. Vanbinnen schold ik mezelf verrot, dat ik mijn scherpte had laten varen, dat mocht in de Arena echt niet gebeuren. Gelukkig had ik nog met een hand de drietand vast tijdens de val. Met mijn andere pakte ik hem ook vast en maakte een zwaai met het uiteinde naar haar benen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    CrumbCake schreef:
    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    Wanneer Noëmi een appel naar Melissande gooit, grijp ik die net voor haar neus weg.
    'Trainen op je reflexen,' fluister ik haar toe voor ik haar de appel toesteek.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik zie nog net dat Dewi de appel vangt voordat ze het naar Melissande teruggooid. Ze fluistert iets naar haar; het enige woord dat ik opvang is 'reflexen' en dat is voor mij meer dan genoeg. Ik weet waar ze het over heeft. Ik glimlach.
    'Wat gaan we na de picknick doen?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik sta weer gereed maar hij zwaait dan richting mijn benen. Ik spring en ontwijk hem nog net maar val dan op mijn rug naar achteren. De zwaarden heb ik nog steeds vast en spring dan weer overeind. 'Dit lijkt er al meer op,' grijns ik dan. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om iedereen te moeten vermoorden maar een goed gevecht daar kan je me altijd voor roepen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga óf morgen, óf vanavond elke speler even een GB'tje sturen zodat alles weer wat actiever wordt. Daarbij stuur ik íedereen zo'n berichtje, dus niet raar opkijken als ik vraag of je weer actief mee wilt doen terwijl je dat al doet x'D]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 14:17


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [Ik ga óf morgen, óf vanavond elke speler even een GB'tje sturen zodat alles weer wat actiever wordt. Daarbij stuur ik íedereen zo'n berichtje, dus niet raar opkijken als ik vraag of je weer actief mee wilt doen terwijl je dat al doet x'D]


    [okee(a) dan zal ik het me niet persoonlijk aantrekken(a)]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik heb geen idee, slapen?' opperde ik.
    Ik nam een slok chocolademelk. Daarna bood ik Dewi en Melissande nog een kop aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ze springt over de staaf heen, maar valt wel achteruit. Snel krabbel ik omhoog en zet me zo neer dat je me niet gemakkelijk omkrijgt.
    'Dit lijkt er al meer op,' grijnst Destiny als zij ook weer staat. Zelf grijns ik ook even. Het liefst zou ik nu willen gaan zwaaien met een goeiedag of een aantal ketting or something like that, maar die zag ik niet zo snel. Het maakt ook niet uit, drietand is natuurlijk favoriet. Ik kies voor aanval, dat is nou eenmaal de beste verdediging. Weer mik ik met de 3 punten op haar benen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    Hij mikt weer op mijn been. Rowan, ik weet nu al hoe je handelt. Ik trapte met mijn andere de drietand weg. Mijn zwaarden waren goed als verdediging maar als aanval ook wel. Ik nam een aanloop en haalde toen uit naar zijn arm.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Vanuit het niets begin ik zomaar te lachen, ze was dus wel een goede vechtster. Als Beroeps kon je dat ook wel een beetje verwachten. Destiny neemt een aanloop en ik zie dat ze wil uithalen naar mijn arm. Ik draai weg, waarbij ik een van haar armen op haar rug draai en trek het zwaard eruit. Als we in de Arena zaten had ik haar nu kunnen vermoorden, maar ik hield wel van een goed gevecht dus liet ik haar los. We hadden nu allebei 1 zwaard dus we stonden zo ongeveer gelijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik gooi een paar messen in de dummy, recht in het hart. na een tijdje word ik dat zat en vraag ik aan één van de trainers of ze met mij willen trainen. ik begin met een valse steek naart links en raak hem dan rechts. niet hard genoeg om hem pijn te doen natuurlijk. hij gooit me over zijn schouder en legt me op de grond. hij zet zijn voet op mijn buik en zet het puntje van zijn mes op mijn borst, waar mijn hart zit. 'jij bent goed' zeg ik terwijl ik overeind krabbel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik lachte en keek hem toen even aan. Hij had één van mijn zwaarden dus dat zou moeilijk woorden. Ik wachtte af, nu is het zijn beurt om aan te vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [iemand met tijd/zin om tegen mij te praten? Meisje uit 5]


    Remember to be ridiculous.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Perfect! Een meesterwerk, ookal mogen we er niet te veel aan prutsen...' Mijn stylist keek me aan, keurend, bijna als een stuk vlees...
    'Eenvoudig, maar stijlvol! Fantastisch, je bent klaar! Laten we je mentor nog even om z'n mening vragen?'
    Ik schudde michtjes mijn hoofd, dat op ontploffen stond, hielden ze nooit op met praten?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Squib schreef:
    [iemand met tijd/zin om tegen mij te praten? Meisje uit 5]


    [Met Yoëlla uit 8? ze zit in de eetzaal ;3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."