• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Zwaardvechten,' zei ik toen alleen. Ik liep snel en pakte de dubbele zwaarden, ik begin ermee te zwaaien en kijk hem dan grijnzend aan, 'Dus vertel me maar wat ga jij doen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    als ik eindelijk een vuurtje heb, ren ik naar de eetzaal en vraag om een stuk rauw vlees. met veel moeite en gezeur krijg ik het mee. dan ren ik weer naar de trainingszaal, recht naar mijn vuurtje. gelukkig brandt hij nog. ik spies het vlees aan een stok en begin het te roosteren. er komt iemand vertellen dat dit niet mag, maar ik antwoord,' in de arena moeten we toch ook zelf eten maken' en wacht tot het vlees gaar is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik begin te grijnzen, terwijl ik een van de grotere drietanden pak. Je zou denken dat je daar niet echt goed mee zou kunnen vechten tegen iemand met 2 zwaarden, maar ik had er lang op getraind, dus ik zou er wel eens wat laten zien. 'Kom maar op!' zei ik. Met een vaart rende ik op haar af met de drietand schuin verdedigend voor me.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grijns en verdedig me dan met de zwaarden, met volle vaart ren ik dan op hem af en val hem dan aan.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik plaats mijn drietand zo dat haar zwaarden er op afketsen, maak dan een snelle beweging en maak met de punten richting haar benen een uithaal.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik draai nog snel weg en met veel kracht probeer ik zijn arm te raken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Door haar draai raak ik niet haar benen, maar de drietand zit wel aan mijn zijkant, dus als ze mijn arm wil gaan slaan weer ik hem weer af. Ik reken er op dat ze niet bedacht is dat ik haar zal aanvallen met mijn benen, dus probeer ik snel met mijn rechterbeen de hare om te trekken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    Mijn stylist kijkt me vol medelijden aan.
    'Het is waar hé?' vroeg hij me. Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Dat gerucht dat door het gebouw gaat over je districtgenoot en dat meisje?'
    Ik knikte bevestigend, ik vond het niet zo erg meer.
    'Wel, het is niet leuk, maar het is en kans voor je om sponsors te scoren, oké?' vroeg hij me, hij keek me dwingend aan. Ik knikte weer, mijn prepteam was redelijk oppervlakkig, maar de stylist leek het gruwelijke van de spelen maar al te goed te begrijpen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1`

    Hij haakte me bij mijn been en ik viel op mijn rug. De zwaarden waren een stuk verder en snel rolde ik me om. Ik pakte de zwaarden en sprong toen weer op, 'Verzin iets beters,' zei ik toen met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    als het vlees er gaar uitziet, haal ik het van de stop af en scheur het doormidden. Perfect! zelf heb ik niet zoveel honger dus loop ik naar de eetzaal en geef het vlees weer terug. de vrouw kijkt me een beetje vreemd aan maar neemt het toch aan. dan ga ik weer naar het trainingscentrum en loop naar het mes werpen, dit kan ik al maar je kan nooit genoeg oefenen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Goed, ik ben er weer. Wat heb ik gemist, waar zijn we, en waar waren mijn persoontjes voor het laatst? D:]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 9:08 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Equestria ---> Blathers.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Freya wordt gefolterd d oor de stylist en zijn team, die mag je best gaan redden...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Mijn been had geholpen, maar ze stond weer te snel recht om het af te maken. 'Verzin iets beters,' grijnsde ze. Ik moest even lachen. 'Moet jij zeggen,' zei ik, vervolgt met een tong. Ik steunde relaxt op de drietand, de volgende stap was voor haar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grijnsde en rende toen op hem af. Ik liet mijn zwaarden in de grond onder ons steken en gaf hem een trap tegen zijn borst aan,


    The duty of youth, is to challenge corruption.