• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [het ligt niet aan jou, het is gewoon zo. maar ik heb al een tijdje het gevoel dat er maar een paar mensen echt meedoen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Momenteel zijn er denk ik 2 mensen die normaal goed meedoen op vakantie...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Contostavlos schreef:
    [het ligt niet aan jou, het is gewoon zo. maar ik heb al een tijdje het gevoel dat er maar een paar mensen echt meedoen]


    [haha dat gevoel heb ik ook:p]

    4Everdeen schreef:
    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik giechel. Het is fijn dat ze zich goed voelen, dat kan ik zien. Ze zijn in ieder geval een beetje afgeleid, en hebben een goed moment in herinnering. Zelf pak ik een muffin, en gooi hem in het krachtveld. Dit doet me denken aan de stunt van Haymitch, jaren en jaren geleden. Dat was nog bij de 2e Kwartskwelling. Op dat moment vliegt de muffin terug in mijn handen. Hij voelt warm aan. "Erin vállen lijkt me geen pretje," zeg ik, als er rook vanaf komt.



    Noëmi Crowe || District 12

    'Erin vállen lijkt me geen pretje,' zei Celia en ik knikte verwoed, terwijl ik een zijdeingse blik op Fred wierp. 'Als onze appels en muffins al zo geroosterd uit het krachtveld komen, zou ik er zelf niet in willen springen.'
    Ik had het gevoel dat Fred er op een of andere manier op zou reageren a mijn woorden, dus om hem voor te zijn kneep ik kort en zo onzichtbaar mogelijk in zijn hand. Het was beter dat Celia niet op de hoogte gebracht zou worden van Fred's eerdere pogingen.

    Aphrodite Elzabeth Haliburton- District 6
    ik loop langzaam langs alle stations, gewoon om te kijken hoeveel ik er al vanaf weet. ik herinner me opeens dat, hoewel ik veel van planten weet, de planten in de arena heel goed capitool planten kunnen zijn. dus stop ik bij het eetbare planten deel en ga me daar een tijdje bezig houden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    Ik knikte dankbaar naar Noëmi, het was vreemd, maar het is hier nog leuk ook, in het Capitool! Ik nam een kop chocolademelk en dronk ze langzaam op tussen de gesprekken.
    Ik hoopte alleen dat ze geen van beide opmerkten dat ik naar bloemen rook, stomme Capitoolsdouches.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Een dankbaar knikje van zijn kant. Ik glimlachte en ging achterover liggen. Op het dak brandde de zon warmer dan in de tuin. Het voelde heerlijk aan en ik kon bijna voelen dat mijn blanke huid een bruine kleur kreeg.
    ER was zoveel rust om me heen, dat ik het me bijna niet kon voorstellen dat we binnen de kortste keren de Arena binnen zouden gaan en daar zouden gaan vechten van leven op dood.
    Ik draaide mijn gezicht naar Fred toe. 'Zullen we nog trainen of laten we dat voor vandaag zitten?'
    Een windvlaag kwam in mijn gezicht en ik zou zweren een vage bloemengeur te ruiken.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik draaide me om naar het meisje dat achter me stond, en 'Hoi' had gezegd. Ik herkende haar als de tribuut van District 13. Haar mentor was Dewi. "Hoi," zei ik terug. Of Noëmi en Fred haar erbij zouden willen bij het picknicken, was hun beslissing.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    De mentor had me opgemerkt, en had zich omgedraait. Ze had Hoi terug geantwoord. Ze gooide een appel in het krachtveld, en ik ving hem op. Hij was heet. Ik keek naar de andere 2. Het was het groepje van District 12. Ik bleef staan, afwachtend op hun reactie.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Als je nog meer wil trainen, dan mag je van mij hoor, ik ga wel mee. Maar eerlijk gezegd denk ik dat we ongeveer alles gedaan hebben. Als je het er mee eens bent, wil ik vandaag liever niet meer denken aan iets wat met die arena te maken heeft,' zuchtte ik. Ik sloot mijn ogen en ging confortabel liggen, misschien kon ik hier nog een uurtje slapen, zodat ik midden in de nacht niet al te moe zou moeten vechten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    Ik rende wat rond, voor de stlisten mij ook onder handen namen, dat zou vast nog wel komen: een goede indruk was belangrijk voor een mentor en de sponsors...
    Ik vond Celia, de mentor van district 12 die net als ik nog erg jong was, samen met haar tributen en Melissande op het dak.
    'Dag Celia!' riep ik vrolijk, ze was één van de enigen die hetzelfde als ik doorgemaakt had, dus voelde ik me op mijn gemak bij haar. 'Dit zijn jouw tributen hé? Hallo iedereen, ik ben Annabeth, noem mij alsjeblieft Dewi!' stelde ik me voor, de jongen met het rode haar opende zijn ogen langzaam.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Oh, het spijt me, echt, ik kon er niks aan doen. Ze zijn gewoon zo vreselijk, ik kon het niet langer uitstaan." ik bedoel dus het feit dat ik weggerend was tijdens mijn make-over, maar niks van wat ik zei is overdreven; ik kon het gewoon niet langer uitstaan. "Ze zijn zo verschrikkelijk, kleinerend, en-" ik stopte in mijn zin. Ik hoop dat Dewi niet boos op me is.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    "Hey Dewi!" zei ik, ook vrolijk. "We houden een kleine picknick." nou ja klein... Ik keek naar de verschillende eetschalen. Ik had zelfs een pot stoofpot meegenomen. Niet zelfgemaakt natuurlijk. "Eet een hapje mee?" vroeg ik, ik hoopte dat Noëmi en Fred het niet erg vonden.


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    'Mel, als er iemand in heel Panem is aan wie je het niet moet uitleggen, dan ben ik het, ze noemen me "darlin'"! Bekijk het positief, je ziet er wel goed uit en je bent morgen van me af, daarna wordt ik misschien nog weken elke dag in een veel te strak jurkje en pijnlijke hakken gewrongen, ik denk dat Celia je hetzelfde kan vertellen!'
    Ik keek naar mijn mede-mentor om bevestiging. 'Ik graag wat mee, als je het niet erg vindt!' zei ik, ik glimlachte toen ik al het eten zag liggen, de hele keuken was vast geplunderd...

    Frederick Smith, district 12

    'Hey, ik ben Frederick, zeg maar Fred,' mompelde ik naar Dewi.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [kom, ik doe ook wel meeXD]
    Jonathan Walker || District 11
    als mijn stylist met me klaar is ga ik naar de trainings zaal en ga nog maar eens oefenen met pijl en boog schieten. ik zie Lisa bij het planten onderdeel en zwaai even.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik kijk hem aan, 'Niet echt, ik zou zometeen nog wat gaan trainen jij wel dan?' Ik schuif mijn bordje weg en doe mijn haar dan in een knotje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elzabeth Haliburton- District 6
    vanuit mijn ooghoek zie ik Jonah binnenlopen en naar het pijl en boog schieten. heel even hebben we oogcontact, hij zwaait kort. ik zwaait terug en loop dan naar het vuur maken. de planten hier waren toch hetzelfde als thuis. eigenlijk zou ik moeten oefenen met wapens, maar ik wil mijn kracht bewaren tot morgen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see