• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [Ivy komt er al aan :p]

    Ivy
    Als ik mijn auto heb geparkeerd loop ik richting de ingang van de kermis. Ik glimlach even als ik zie dat Damon met zijn rug naar me toe staat. Ik neem een kleine aanloop en spring op zijn rug, 'boe!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon

    Ik schrik me rot wanneer ik iets in mijn rug voel.
    "Boe!"
    Zodra ik die stem hoor weet ik dat het Ivy is. Ik leg mijn handen onder haar billen zodat ze niet van mijn rug afglijdt. Ik probeer mijn hoofd te draaien zodat ik haar een beetje kan zien.
    "Kreng!" zeg ik lachend. "Klaar om te gaan? De anderen zijn al binnen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivy
    Ik glimlach even als ik zijn handen onder mijn billen voel waardoor ik niet maar beneden glij. 'Kreng,' zegt hij lachend, 'klaar om te gaan? De anderen zijn al binnen'. 'is goed,' antwoord ik,' hop hop paardje,' lach ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon

    "Is goed. Hop hop paardje," lacht ze.
    Ik kan niet anders dan lachen en wandel met Ivy op mijn rug naar binnen. Wanneer ik Jasmine zie staan volg ik haar blik naar een attractie. Al snel herken ik Valerie's blonde haren en de zwarte coupe van Tyler. Ik wandel naar Jasmine toe. Wanneer ik zie dat ze een lolly heeft moet ik lachen.
    "Ben je nou alweer die jongen aan het pesten?" lach ik.
    Ik zwaai een keer naar Tyler en Valerie.
    "Zullen wij straks ook een keer?" vraag ik aan Ivy terwijl ik naar de attractie wijs.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 11:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [post aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    Hongerig kijk ik naar de lolly, als ik uit kan stappen ren ik naar Jasmine. 'GIMME!!' roep ik. Ik pak de lolly uit haar hand, en ren naar de attractie waar Aly in zit. Er is net nog een plek vrij. Ik sluit de beugel, en de attractie begint.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik stapte de attractie uit en liep naar de rest toe.
    "Daar gaat je lolly" zei ik tegen Jasmine toen ik zag dat Tyler ermee naar de attractie liep waar Aly en Tristan ook inzaten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    Ik knik, 'ik vind het best, zolang je maar niet in mijn oor gaat gillen,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    Hayley gaat naast me liggen en kijkt naar de lucht. "Sorry, ik was aan het nadenken over...dingen," Mompelt ze, en ik kijk haar aan. "Als er wat is kan je het me altijd vertellen," Verzeker ik haar en sla mijn armen onder mijn hoofd.

    Damon

    "Ik vind het best, zolang je maar niet in mijn oor gaat gillen," lacht Ivy.
    Ik laat haar los zodat ze van mijn rug glijdt en draai me naar haar om.
    "De eerste die gilt koopt voor de ander een suikerspin," stel ik lachend voor. "Tenzij je natuurlijk bang bent dat je gaat verliezen," voeg ik er met een duister lachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Chrissie

    Dave begint over mijn rug te wrijven met een hand en haalt de andere door mijn haren. Hij drukt een kusje op mijn kruin.
    Ik weet niet wat ik vanavond ga doen bij de wedstrijd als ik Danny zie. Hoe moet ik me tegenover hem gedragen? Ik besluit er even niet aan te proberen denken en van Dave's warmte te genieten.
    "D-dank je, Dave," zeg ik zacht.


    (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "D-dank je, Dave," Zegt ze zachtjes, en besluit te zwijgen. Ondanks dat Chrissie zich rot voelt, geniet ik lichtjes van het moment. Het is een lange tijd geleden dat ik zo close met een meisje heb gezeten. Eigelijk voelt deze school aan als een nieuwe start, hoewel.. Ik denk terug aan het moment dat ik drugs innam, ik had me nog zo goed voorgenomen het niet meer te doen. Het maakt mijn leven kapot. Ik denk verder terug aan de tijd dat ik met 'slechte jongens' omging. Allemaal van die drugsdealers. Nu besef ik pas dat ik dat gedeelte van mijn leven echt verpest heb. Nú weet ik wat ik wil. Tussen mijn gedachten door speel ik teder met Chrissie's haar.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 11:42 ]

    [Ik had het gelezen, maar deze reactie is lang dus had ik eerst ff die van Jason neergezet.]

    Hayley
    Ik glimlach even naar Jason, 'dankje, maar het is gewoon ingewikkeld.'

    Ivy
    Ik kijk Damon uitdagend aan. 'ik ben nooit bang om te verliezen,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Ik had een antwoord verwacht, maar het blijft stil. Ik vlei me wat dichter tegen hem aan en sluit met ogen. Met mijn wijsvinger wrijf ik de gevallen tranen van mijn gezicht. Wanneer Dave nog steeds niks gezegd heeft, begin ik aan een onzichtbaar draadje van zijn t-shirt te trekken.
    "Waar denk je aan?" vraag ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.