• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Damon

    "Ik ben nooit bang om te verliezen," antwoordt Ivy met een uitdagende blik en een klein lachje.
    Net wat ik dacht.
    "Mooi," grinnik ik.
    Ik neem haar bij de hand en sleur haar achter me aan de attractie in. Daar komen we samen in een karretje te zitten.
    "Ben je zeker, je kan nog terug," zeg ik met een grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Dankje, maar het is gewoon ingewikkeld," Ik knik zachtjes, hoewel ik niet weet wat ze precies bedoelt. "Ik weet niet wat je bedoelt, maar.. het zal wel," Mompel ik.

    Dave.
    "Waar denk je aan?" Ik sla mijn ogen neer. "Vanalles.." Ik zwijg even. "Over mijn vorige school, de vrienden die ik toen had.." Mompel ik en merk dat Chrissie heel dicht tegen me aan zit. Ik trek haar iets beter op schoot en laat mijn handen ongemerkt bij haar heupen rusten.

    Ivy
    'ik weet het zeker,' zeg ik, 'maar moeten we voor jou niet eerst je teddybeer haken?

    Hayley
    Ik bijt even op mijn onderlip en kijk dan naar Jason. 'laat ik het maar zo zeggen: Danny zit in een soort van blanda situatie,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Vanalles..." Het is even stil, ik gun hem de tijd om te beslissen of hij het wel of niet wil zeggen en wacht geduldig af. "Over mijn vorige school, de vrienden die ik toen had..." mompelt hij.
    Hij trekt me een beetje anders op zijn schoot.
    "Mis je hen?" vraag ik dan.

    Damon

    "Ik weet het zeker. Maar moeten we voor jou niet eerst je teddybeer haken?" zegt Ivy.
    Ik moet lachen terwijl de bar die ons moet tegenhouden naar beneden komt.
    "Haken? Heb je dat van je oma geleerd?" vraag ik lachend. "En als ik bang ben dan grijp ik jou wel vast," voeg ik er grinnikend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Laat ik het maar zo zeggen: Danny zit in een soort van blanda situatie," Bij de naam Blanda ga ik abrupt rechtop zitten en kijk Hayley aan. Waarom noemt ze die naam op? Ik probeerde haar juiste te vergeten.
    Shit zooi. "Ik zou niet weten in wat voor situatie zij zit," Mompel ik bot en sarcastisch.

    Dave.
    "Mis je hen?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, eerlijk gezegd ben ik blij dat ik ze kwijt ben," Mompel ik en krijg een serieuze blik in mijn ogen. Dit is een rottig onderwerp.. Vooral omdat ik me er voor een groot deel voor schaam.

    Jasmine Lana Price.

    Ik kijk even glimlachend naar Ivy en Damon, waarna mijn lolly uit mijn handen verdwijnt. Snel draai ik mijn hoofd en zie Tyler een attractie in stappen. Nonchalant haal ik mijn schouders op en loop ik weer terug naar dat snoepkraampje, waar ik een nóg grotere lolly koop. Tevreden loop ik terug en grijns even naar Tyler.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy
    'zei ik haken? Grapje ik bedoelde halen,' grinnik ik, 'en je mag je vast grijpen waarneer je naar wilt.'

    Hayley
    Waarom ben ik ook zo dom. 'sorry Jason, ik dacht er niet echt bijna voordat ik het zei,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Nee, eerlijk gezegd ben ik blij dat ik ze kwijt ben," mompelt hij.
    Ik weet even niet hoe ik er moet op antwoorden. Ik neem een van zijn handen in de mijne en wrijf met mijn duim zijn vingers.
    "Gelukkig dan maar dat je hier wel goede vrienden hebt," zeg ik zachtjes. Ik kijk op en zie hoe serieus Dave zit te kijken. Voorzichtig druk ik nog een kusje op zijn wang. "Je kunt mij ook altijd alles vertellen," voeg ik er stil aan toe. Ik forceer een klein glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    Ik grom als ik uit de attractie kom. Ik laat de lolly vallen, en gris de lolly weer uit haar handen. Die ik daarna rustig opeet.


    El Diablo.

    Damon

    "Zei ik haken? Grapje ik bedoelde halen. En je mag je vast grijpen wanneer je maar wilt," grinnikt Ivy.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Daar hou ik je aan," zeg ik met een glimlach.
    Dan wordt het signaal gegeven dat we gaan vertrekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jasmine Lana Price.

    Tyler gromt even, als hij uit de attractie komt, laat zijn lolly vallen en grits de mijne weer uit mijn handen. "Hé!, jij wilt me wel arm hebben hea" Zeg ik, terwijl ik mijn lolly weer terug pak en hem dit keer stevig vast hou.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Ik kijk van Jasmine naar Tyler en weer terug
    "Dit is echt niet te geloven" grijnsde ik en liep zelf ook naar het snoepkraampje om iets te halen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    Ik griste hem weer uit haar handen, en stapte snel in de achtbaan. Die gelijk begon.


    El Diablo.