• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mickey
    Ik besluit me niet in het gesprek te mengen, tot Mia aan mij vraagt wie ik ben. Ik glimlach. 'Ik ben Mickey,' stel ik me voor. Ik sta op van mijn stoel en geef haar vriendelijk een hand. 'En jij bent Mia, heb ik van Liberty vernomen?' glimlach ik weer.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnik even en ze knikt, 'Inderdaad, en je bent haar vriendje,' vroeg ze nog eens, 'Mia, geef hem geen kruisverhoor,' grinnik ik dan en eet verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik grinnik en geef Liberty een zacht kneepje in haar hand als ze zegt dat Mia me niet zo moet uithoren. 'Het is oké, lieverd.'
    Dan richt ik me weer naar Mia. 'Inderdaad, ik ben haar vriendje.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik lach even, 'Oke oke,' Mia grijnst en gaat even mijn grote zus spelen, 'Laat haar vallen en ik breek je net,' komt er dan heel droog en serieus uit. Na tien seconden lig ik al in een deuk en Mia houdt het ook niet meer, 'Echt hoor,' probeert ze nog maar faalt hard.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Als Mia begint te dreigen, loopt er kort een rilling over mijn rug, maar als ze in de lach schiet, ontspan ik weer. Ik probeer mee te lachen, maar ben nog steeds wat onder de indruk van haar plotse 'stoere' kant. "Ik zou haar nooit laten vallen, of toch... niet zonder deftige reden," glimlach ik weer naar Mia.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlachte, 'Mooi zo,' zei ze en ik lachte weer. 'Maak je niet druk, als je het doet ben ik denk ik de eerste die wat doet,' zei ik nog plagend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    'Okee, genoeg gedreigd, vinden jullie ook niet?' grap ik. Dan richt ik me weer naar Mia. 'Nu, als je het niet erg vindt - en ook als je dat wel vindt -, ik zou nu graag samen met mijn vriendin ontbijten.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Ach nouja, het zal ook wel,' zeg ik waarna ik Luke weer zachtjes kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Toch verward het me een beetje.." geef ik tussen enkele kussen door, toe.


    Love is louder.

    Liberty

    Ik girnnik even, net als Mia, 'Ik laat je wel met rust,' zegt ze en geeft me een kus op mijn wang. Ik glimlach en begin dan verder te eten, wat had iki haar gemist. Ik kijk even naar Mickey en drink mijn jus op. 'Hierna dus terug en het hun vertellen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik zucht terwijl ik nadenk over hoe ik het zou kunnen brengen. 'Kan jij het niet vertellen ofzo?' grinnik ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnik even, 'Tuurlijk, het meisje die er net een dag is gaat even vertellen dat ze het huis gaat opknappen, ' lach ik dan, 'We vertellen het wel dsamen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik glimlach breed. 'Ik ben er niet zoveel langer dan jij hoor.'
    'We vertellen het wel samen,' zegt ze dan. 'Is goed,' grinnik ik, waarna ik een kusje op haar neus druk.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnik even en drink dan mijn jus op, 'Ik ben klaar,' zeg ik dan tevreden. Ik vroeg Mia als ze was croissantjes apart kon zetten én nog een paar flessen Jus. Ik betaalde het en keek naar Mickey, 'Voor de rest,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik knik en neem vervolgens Liberty's jas. 'Juffrouw,' grap ik terwijl ik haar jas zo houd dat ze haar armen er makkelijk kan insteken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein