• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Tot morgen !]

    Liberty

    Ik begin te lachen, 'Ach, het maakt niks uit ontbijt hebben we nodig én ik heb toch genoeg,' Ik stond op en pakte mijn tas, 'We kunnen ook alvast kijken hoe we dit ehh kunnen omtoveren tot wat je wil,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Is goed,' glimlach ik. 'We zullen zo meteen wel eens in een winkel gaan kijken voor beter meubilair enzo, maar eerst eten!' Ik kruip met moeite recht en steek dan mijn hand ter hulp uit naar Liberty.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnik, 'Jongens en eten goddamn,' Ik help hem overeind en pak dan mijn rugtas, 'Wanneer zeggen we het de rest? Van het opknappen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik lach. 'Ik weet het, ik ga nog op Niall Horan lijken!' grap ik. 'Wanneer zeggen we het de rest? Van het opknappen?' vraagt Liberty dan. Terwijl ik mijn wenkbrauwen frons, denk ik diep na. 'Ik weet niet... Ik heb eigenlijk wel schrik voor hun reacties.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Nou, we komen er waar op één manier achter, we vertellen ze het als we ontbijt voor ons allen hebben gemaakt,' zeg ik dan glimlachend, 'En inderdaad, maar ik krijg nu ook honger dus lets eat.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [waar kan ik (Luke) inpikken, ik zat de laatste week in Spanje dus ik heb veel gemist vrees ik.]


    Love is louder.

    [ik post even Cassie's laatste ding]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Nou, Liberty en Mickey zijn nog daar dus je kan doen alsof je hun gesprek hebt afgeluisterd en dan in de reden vallen ofzo xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    Cassie
    'Ik houdt meer van kalme dingen.. met uitzondering van jouw dan.' mompelt Luke. Ik kijk hem vragend aan en let niet op Mickey en Liberty die binnenkomen. 'Zo wild ben ik toch ook weer niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik grinnik en schudt mijn hoofd. "Ik heb helemaal niet gezegd dat je wild bent.. Misschien wel gewild."


    Love is louder.

    Cassie
    'Ik weet dat ik heel gewild ben,' grijns ik waarna een klein kusje op Luke's lippen druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Fijn dat je daar zo zeker van bent." knipoog ik naar haar, waarna ik haar zoen beantwoord.

    /ik ga nu slapen, tot morgen n_n/


    Love is louder.

    Cassie
    'Ik ben bijna overal zeker van,' zeg ik grijnzend tegen Luke's lippen waarna ik hem weer verder kus.

    [Slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Wat zijn zij eigenlijk aan het fezelen?" vraag ik me luid op af wanneer ik haar wat dichter tegen me aan trek zodat we tegen elkaar aan zitten.


    Love is louder.

    Mickey
    'Voor... ons allen?' vraag ik dan twijfelend. 'Nou ja, ik bedoel.. ik vind het wel okee, maar.. ik had eigenlijk gehoopt op iets romantisch met ons twee...'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein