• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlach en sluit even mijn ogen, 'Dit voelt fijn,' mompel ik dan. Ik nestel me iets beter tegen hem aan. Ik kon zo in slaap vallen, ik zucht en gaap even. Ik sla mijn armen om hem heen, hem laat ik niet meer los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik glimlach als Liberty iets van 'Dit voelt fijn' mompelt. Ze nestelt zich wat beter tegen me aan en ik leg me zo dat onze lichamen perfect op elkaar passen. 'Ben je moe?' vraag ik haar als ze gaapt. 'Je mag wel wat slapen hoor, als je wil.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Ik houdt meer van kalme dingen.. met uitzondering van jouw dan.' mompelt Luke. Ik kijk hem vragend aan en let niet op Mickey en Liberty die binnenkomen. 'Zo wild ben ik toch ook weer niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty

    Ik glimlach even en sluit mijn ogen, 'Dat ben ik ook nu van plan,' grinnikte ik en sloeg mijn armen goed om hem heen. Ik sloot mijn ogen en gaapte nog maals.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik glimlach als ze haar armen nog strakker om me heen slaat. 'Slaap zacht, lieverd,' fluister ik nog, waarna ik zelf ook van de wereld verdwijn.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Rustig wordt ik wakker en als ik mijn ogen open voel ik dat ik in iemands armen lig. Ik kijk naar de persoon en een brede glimlach komt op mijn gezicht. Mickey, hij zelf is ook in slaap gevallen en leunt nu tegen de muur aan. Zacht begin ik te zingen zodat hij wakker wordt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Als ik gezang hoor, open ik mijn ogen met moeite. Dan zie ik dat Liberty nog steeds in mijn armen ligt en zij aan het zingen was, waardoor ik meteen wakker ben. 'Hé,' zeg ik, waarna ik een zacht kusje op haar lippen druk.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grijns, 'Hey,' zeg ik dan en geef hem een kus terug. 'Lekker geslapen?' Ik lig nog steeds in zijn armen en zou op dit moment ook negens anders willen liggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Hoe kan ik slecht geslapen hebben, als jij in mijn armen lag?' grinnik ik. Dit voelt echt goed, gewoon perfect. Liberty in mijn armen... ja, gewoon super.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik bloosde en keek hem aan, 'Dankje,' zei ik en een warm gevoel speelde op. Ik verborg mijn gezicht in zijn shirt en sloot even mijn ogen, 'Weet je, dit voelt echt goed,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ze verbergt haar gezicht in mijn shirt. 'Weet je, dit voelt echt goed,' mompelt ze dan. Ik glimlach terwijl ik voor me uitstaar. 'Ja, inderdaad. Maar hé,' zeg ik terwijl ik haar voorzichtig bij haar kin grijp, 'Je moet je gezicht niet zo verbergen. Daar ben je te mooi voor.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Hij grijpt mijn kin, 'Je moet je gezicht niet zo verbergen. Daar ben je te mooi voor,' door deze woorden wordt mijn gezicht net een tomaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Haar wangen worden rood en ik grinnik zachtjes. Ik laat haar kin los en staar glimlachend weer voor me uit.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:27 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlach en druk dan heel zacht mijn lippen op die van hem/


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik beantwoord glimlachend de kus. 'Wil je misschien... ergens ontbijt gaan halen ofzo? Bij de bakker? Ik bedoel, ik wil je geld niet misbruiken ofzo, maar dat is toch best romantisch?' stel ik voor.

    [Ik ben weer weg. Tot morgen! (:]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:35 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein