• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Vanuit mijn ooghoek bekijk ik jaloers het tafereel. Ik weet dat het Cassie niets doet en dat ik en cassie waarschijnlijk 'nul komma nul' zijn, maar toch. Ik rol mijn ogen van hen weg en begin driftig aan mijn pizza te peuzelen, terwijl ik niet eens zo hield van Hawai.


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Ik zie Cassie en Mickey smoezen maar richt me er niet op. Ik kijk Luke aan. 'Ben je eigenlijk van plan om hier ook te blijven?' vroeg ik, gewoon, om een gesprek aan te knopen. 'Als ik dat mag weten,' voeg ik er half grijnzend, half glimlachend aan toe.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luke Harrison
    "Geen idee eigenlijk, misschien.. Ik zie wel." zeg ik vaag, niet echt oplettend.


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh

    Ik knik en kijk vervolgens weer verveeld voor me uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'Het is al goed,' herhaalt ze monotoon en ze haalt mijn hand van haar kin.
    Ik rol met mijn ogen en zucht weer. 'Kijk, koppigaard. Ik heb mijn excuses aangeboden, maar als jij hier geen moeite voor wilt doen, is het voor mij ook gedaan. Dan stop ik ook met proberen hoor.'

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:58 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Kijk, koppigaard. Ik heb mijn excuses aangeboden, maar als jij hier geen moeite voor wilt doen, is het voor mij ook gedaan. Dan stop ik ook met proberen hoor.' zegt Mickey. Ik haal mijn schouders op, 'het zal wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Het zal wel,' zegt ze ongeïnteresseerd. Urgh, soms eh!
    'Ja, het zal inderdaad,' zeg ik boos en ik ga terug naar de matras, waar mijn pizza nog ligt. Ik neem mokkend een hap en mompel iets dat op 'wie denkt ze wel dat ze is?' moet lijken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Ja, het zal inderdaad,' zegt Mickey boos. Ik rol even met mijn ogen en pak dan mijn iPod uit mijn tas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik spring recht, wil naar Cassie lopen, maar weet niet of dat dat wel de juiste zet is, dus blijf ik weifelend staan terwijl ik mijn ogen in die van Cassie probeer te boren. Wachtend op een teken.


    Love is louder.

    Cassie
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Luke overeind springt en mijn kant op kijkt. Vragend kijk ik zijn kant op, 'is er iets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik slik, plots zijn al mijn woorden weg. Misschien was het gewoon een vorig uur ding en is ze helemaal niet van plan om nog met me om te gaan.
    "n.." begin ik, op een vreemde manier blijft mijn stem in mijn keel hangen. "Nee, laat maar." Ik loop verder en gooi de pizza doos in de vuilbak, waarna ik snel de ruimte uit ga.


    Love is louder.

    Cassie
    Ik kijk Luke verbaasd na en spring overeind. Snel loop ik hem achterna, 'wat wilde je nou zeggen dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik kijk van haar blik weg en mompel een zachte:"Niets." Ik kijk achterom en hoop dat ze me volgt naar buiten, waar ik tegen de muur aan leun en mijn derde sigaret vandaag aansteek. "Je zag er een beetje down uit na dat tripje met Mickey."


    Love is louder.

    Cassie
    Ik zucht even, 'iedereen ziet er down uit na een tripje met Mickey,' zeg ik waarna ik tegen een steentje trap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik trek van mijn sigaret en blaas dan de rook in de nachtlucht uit. "Dat snap ik niet, eerlijk gezegd snap ik niets hier."


    Love is louder.