• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ik ben naar trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty Jade Diaz
    'Nou, ik denk het zelfde als jullie, door mijn verleden zit ik op straat,' zeg ik dan kalm. Ik kijk haar aan. 'Ik moest mijn appartement weer eens uit en nu ben ik op zoek naar een slaapplek,'
    Ik heb het gevoel als we worden afgeluisterd en ik kijk even om me heen, als ik zie dat het de jongen is laat ik het even zitten maar kijk hem wel even aan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:07 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Liberty kijkt even rond en onze ogen vinden elkaar. Ik glimlach zwakjes naar haar. 'Je bent hier meer dan welkom,' zeg ik uitnodigend.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty Jade Diaz

    Ik glimlach, 'Dankjewel,' Ik kijk het gebouw rond en het is eigenlijk erg mooi, 'Wat ehh kan ik met mijn spullen doen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eigenlijk is het helemaal niet mooi (het is een kraakpand, weet je wel?), maar goed ;D]

    Mickey
    'Ehm..' twijfel ik, 'Ik weet niet. De meesten van ons hebben helemaal geen spullen,' zeg ik beschaamd. 'Ook heeft niemand hier zijn eigen kamer, maar... Ik weet misschien wel een leuk plekje voor jou.'
    Ik glimlach kort en knik dan met mijn hoofd als teken dat ze me moet volgen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Oh..ik dacht opgeknapt...NOU JA.]

    Liberty

    Ik volg hem, 'Tja, dat krijg je ervan als je uit een rijkelui's buurtje komt,' mompel ik bijna onhoorbaar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Tja, dat krijg je ervan als je uit een rijkelui's buurtje komt,' hoor ik Liberty muisstil mompelen. Ik stop even en draai me naar haar om. Verward kijk ik haar aan. 'Wat bedoel je?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik schrok, had ik dat nou net serieus gezegd. 'Ik ben geen doorsnee tiener die geen geld heeft,' zucht ik dan zacht. 'Twee jaar geleden woonde ik nog in zo'n villa, maar door omstandigheden ben ik weggelopen en het bevalt me wel,' zeg ik dan, ik keek even naar beneden en beet op mijn lip. Dit was de eerste persoon aan wie ik het vertelde, ik had nooit door dat ik hard op mompelde, opletten dus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Liberty bijt op haar lip. Ik kijk haar medelevend aan. Wat moet er nu zo erg zijn, dat je wegloopt uit zo'n luxeleven? 'Wil je... erover praten?' vraag ik dan voorzichtig. 'Je moet niet hoor!' voeg ik er nog aan toe.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlach, 'Het luxeleven lijkt hier misschien geweldig maar dat is het echt niet, mijn ouders werkte altijd en als mijn vader thuis was greep hij meteen naar de drank en dan gebeurde dit,' Ik laat een groot litteken zien die begint bij mijn pols tot mijn elleboog. 'Ik was 15 en toen trok ik het niet meer, ik heb een miljoen toen gestolen van mijn ouders waar ik de helft op mijn rekening heb staan en ben meteen weggelopen.' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Als ze een litteken laat zien dat van haar pols tot haar elleboog laat zien, kijk ik haar geschokt aan. 'Ik was 15 en toen trok ik het niet meer, ik heb een miljoen toen gestolen van mijn ouders waar ik de helft op mijn rekening heb staan en ben meteen weggelopen,' vertelt ze.
    Wacht, een miljoen?
    'Wow, heavy,' mompel ik terwijl ik denk aan wat al dat geld voor verandering kan brengen aan dit krot.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik kijk rond, het voelt fijn maar ik zie dat het nog erg moet worden opgeknapt. 'Weet je, ik heb toch het geld zat.' zeg ik dan. 'We kunnen het renoveren, ik betaal 't,' zeg ik dan. Dan had ik en de rest denk ik ook een plek om gewoon normaal te wonen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Echt? Meen je dat?' vraag ik in shock. 'Weet je wat we kunnen doen? We maken er gewoon een club van!' stel ik voor. 'Voor ons dan, bedoel ik, niet voor iedereen die wil eh.'

    [Ikke weg moeten. Tot morgen!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Ahhh, is goed !]

    Liberty

    Ik grijns, een club. Ik was al een tijdje niet gegaan. Natuurlijk wel alcohol gedronken en gerookt maar verder niet veel. 'Ik doe het, belooft,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Ik doe het, beloofd.'
    Ik glimlach dankbaar. 'Bedankt, echt waar.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein