• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ik ga mijn nachtrust opzoeken, ciao!]


    Love is louder.

    Cassie
    'Het is te ingewikkeld om uit te leggen,' zeg ik zuchtend, 'laat maar gewoon zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Persoonlijk neem ik 'laat maar' nooit aan als een degelijk antwoord. Het is maar een uitvlucht. Ik haal mijn wenkbrauwen vragen op, maar laat ze snel zakken waarna ik mijn hoofd schud. "Goed, laat het dan maar." mompel ik waarna ik weer een teug van mijn sigaret neem.


    Love is louder.

    [Zullen we hier nog eens wat leven in de brouwerij brengen? ;D]

    Mickey
    Als ik het laatste stuk van mijn pizza opeet, loop ik uit de kamer en laat Luke, Yulia en Cassie achter. Ik loop wat rond in het pand en kom dan in een volledig nieuwe kamer, die ik dus nog nooit gezien heb, uit. Onderzoekend kijk ik rond, op zoek naar iets zacht om op te zitten. In de hoek valt mijn oog op een berg kussens. Ik loop er naartoe en laat me zuchtend vallen. Cassie haat me, Yulia haat me, Luke kan me niet uitstaan. Nog iets?
    Ik haal mijn zakmes uit mijn broekzak en stroop mijn mouw op. Klaar om het mesje in mijn pols te zetten, valt mijn oog op de door Yulia getekende vlinder. 'Als je jezelf snijdt, vermoord je de vlinder,' herhaal ik haar woorden in mijn hoofd. Gepijnigd door de keuze zucht ik. Ik moest toch een vlinder bijtekenen elke keer dat ik de drang naar het snijden overwon, niet? En wat moest ik weer doen als ik de drang niet overwon? Dat had ze niet gezegd, of wel? Nee, dat had ze niet gezegd.
    Die kutvlinder kan me gestolen worden, denk ik nog, waarna ik het zakmes hard over mijn huid laat snijden. Een traan van pijn en onmacht glipt uit mijn ogen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison.
    Vreemd, als je ergens van weg vlucht, om geen zorgen meer te hebben, maar plots heb je er meer.
    Wat als je valt voor het meisje dat je voor een 'vriend' moet misleiden? En wat als die vriend zo vreselijk... vreselijk is. Ik weet niet wat ik met hem moet of wat ik moet denken. Met een laatste teug doof ik de sigaret tegen de muur en slenter ik weer naar binnen, waar ik besluit om het pand vanbinnen en vanbuiten te leren kennen. Ik loop door lege gangen, het maakt mijn hoofd leeg en ik vind het geweldig.


    Love is louder.

    [ MIjn topics en waar kan ik binnenvallen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cassie
    Ik zucht even als Luke weer naar binnengaat en iets later loop ik achter hem aan. Ik loop weer naar de kamer waar we net ook zaten. Mickey zit er niet meer. Ach, het zal ook wel. Ik ga weer tegen de muur aanzitten en doe de oortjes van mijn iPod weer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty Jade Diaz

    Met muziek in mijn oren loop ik rustig door de straten, vlak voor een pand zie ik een jongen staan. Ik frons. Uit het niets zie ik dat hij zichzelf begint te snijden. Ik schrik en loop op hem af, het mes sla ik uit zijn hand. Wacht waarom doe ik dit? Ik ken hem niet eens? Ik zucht en kijk de jongen aan, 'Waarom deed je dat,' zeg ik dan licht geschrokken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:06 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Iheartmusicc eigenlijk kennen ze elkaar nog niet :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ooh weet ik veel -_________- zal wel ik heb 't al veranderd XD]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 13:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Helloow? Leeft hier nog iemand? ;o]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Ik leef ja, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oké, dit heeft echt geen nut meer...]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ik wil dit nog wel RP'en, maar ik weet niet zo goed welke richting ik er mee uit kan... hmmm]


    Love is louder.

    [Ja, heb ik ook.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein