• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla "Mia" Katerina Verélle - Adelijk meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Origineel bij Sweetest


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mia
    "Om dát te horen." Glimlach ik ergens triomfantelijk, waarna ik opnieuw voorover buig en de zoen vervolg. Met mijn vingertoppen strijk ik zacht, onschuldig langs zijn borst, naar zijn onderbuik en vervolgens weer omhoog.

    [Eet smakelijk alvast =)]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Om dát te horen,' is haar antwoord. Nadat ze trots heeft geglimlacht buigt ze zich weer naar me toe en kust me. Haar vingers strijken teder over mijn borstkas, langzaam naar beneden en dan weer omhoog. Ik geniet van haar zoete lippen en houd mijn hoofd ietsjes schuin. Dan leg ik mijn rechterhand in haar nek en pak haar met mijn linkerhand bij haar rug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Het enige wat dan nog te horen is, is het geluid van het bewegende water onder het schip. Na enkele seconden, stop ik opnieuw om vervolgens lichtelijk te glimlachen. "Ik val bijna." Beken ik zachtjes grinnikend.
    De bedrand was helaas de verstoorder die me had weerhouden om nog dichter naar hem toe te gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Ik val bijna,' zegt Mia grinnikend als ze de kus heeft verbroken.
    Ik grinnik mee. 'Wil je nu slapen?' vraag ik dan voor de zekerheid. Misschien is ze moe en wilt ze nu weer naar haar eigen bed.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Dit houd ik nog wel even vol." Grijns ik triomfantelijk, waarna ik hem kort een duwtje tegen zijn borst geef. "Schuif eens op." Gebied ik met een onschuldige glimlach, waarna ik kort een hand door mijn lokken haal.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Dit houd ik nog wel even vol,' zegt ze grijnzend. Vervolgens duwt ze me tegen mijn borst. 'Schuif eens op.'
    Ik knik en ga iets verliggen, zodat er plaats voor haar is. 'Wil je onder de dekens liggen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ omg ik kon het niet vinden oke wat is er allemaal gebeurd?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Het is al nacht, Mia heeft een eigen vertrek gekregen en ze liggen nu samen in een bed. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Wat Diapal zegt :')]

    Mia
    "Onder de dekens." Glimlach ik, waarna ik een deel van de deken optil om me vervolgens tussen de dekens te nestelen en even kort in mijn ogen te wrijven.
    "Slaap lekker." Ik glimlach, en druk zacht een kusje tegen zijn wang voor ik me tegen hem opkrul en mijn ogen sluit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Onder de dekens,' zegt Mia glimlachend. Ze tilt de dekens op en ik kruip er ook onder. Dan ga ik op mijn zij liggen. 'Slaap lekker,' zegt ze waarna ze me een zoen op mijn wang geeft. Vervolgens krult ze zich in een soort foetus houding tegen me op.
    'Welterusten.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Next day? :')]
    Mia
    Ik gaap, rek me vervolgens uit en kijk met een tevreden glimlachje naar een nog slapende Zendé. Geruisloos verlaat ik het bed om vervolgens mijn jurk uit de knoop te halen en mijn japon los te knopen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Ahaa]

    Amber Lynn

    Met mijn ogen open lig ik op bed, ik kan niet slapen. Ik stap het bed uit en loop naar buiten. Ik leun tegen de reling aan en kijk dan voor me uit. Zelfs in het donker is de zee nog wonderbaarlijk mooi.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is het nou nacht of ochtend? :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Nacht]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ochtend :') Het was zo'n beetje drie uur lang nacht hiervoor --']


    Feel the fire, but do not succumb to it.