• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla "Mia" Katerina Verélle - Adelijk meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Origineel bij Sweetest


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mia
    "Het is het minste dat ik kan doen om je te bedanken." Glimlach ik terug, waarna ik mijn vingers kort over het linnen laat gaan. Vervolgens werp ik een blik op de kast die tegen één van de houten wanden leunt. Daar zit vast wel iets bruikbaars in. Vervolgens draai ik mezelf opnieuw om naar Zendé om zijn antwoord te kunnen horen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Het is het minste dat ik kan doen om je te bedanken,' zegt ze glimlachend, waarna ze naar de kast kijkt. Daarna kijkt ze weer afwachtend naar mij.
    'Ja, ik vind het goed,' zeg ik en ik probeer een glimlachje tevoorschijn te toveren. Ik besef dat ik altijd alleen nog maar met jongens heb geslapen, en daar gaat het er heel anders aan toe. Boeren laten, stoeien, noem maar op.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Bedankt. Ik hoop niet dat je het erg vind." Prevel ik met een lichte glimlach, waarna ik de deur van de kast voorzichtig open trek.
    Er hangen - zoals ik al had gedacht, enkele interessante kledingstukken.
    Waaronder een japon die wel zou kunnen dienen als nachtkleding.
    Voorzichtig pak ik de jurk vast, om hem vervolgens goedkeurend te bekijken.
    "Ehm..Als je - je misschien zou willen omdraaien?" Ik gebaar kort naar de jurk, en glimlach verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zijn er twee bedden of twee hangmatten?]

    Zendé

    'Bedankt, ik hoop dat je het niet erg vind,' zegt ze met een flauw glimlachje. Vervolgens trekt ze de kastdeur open en haalt er een nachtjapon uit. 'Ehm... als je je misschien zou willen omdraaien?' vraagt ze dan aan mij.
    'Natuurlijk,' zeg ik met een klein grijnsje. Ik keer haar de rug toe en trek vervolgens mijn jasje uit. Daarna volgt mijn trui, totdat mijn bovenlichaam naakt is. Ik hoop niet dat Mia het erg vind, maar zo slaap ik namelijk altijd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Bedden ^-^]

    Mia
    Ik glimlach als bedankje, en trek vervolgens voorzichtig de touwtjes van mijn bovenste jurk los. Als een bergje ploft het uiteindelijk op de grond.
    Voorzichtig trek ik de tere touwtjes van mijn korset los, om vervolgens de laatste jurk als een bergje naast me neer te leggen, en de japon aan te trekken. Lichtelijk verbaasd kijk ik vervolgens naar de half ontblote Zendé.
    "Interessant." Glimlach ik in de hoop mijn roze wangen weg te wuiven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Interessant,' hoor ik achter me. Als ik opkijk zie ik dat Mia klaar is. Het licht van de kaarsen valt net niet op haar gezicht, dus kan ik haar uitdrukking niet zien.
    Ik bloos lichtjes en plof dan neer op het bed dat er staat. Vervolgens begin ik aan mijn schoenen uit te trekken, die ik daarna onder het bed neerzet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Is meneer de 'Gentleman' soms aan het blozen?" Ik kan de pret in mijn stem niet tegenhouden, en plof vervolgens neer op het andere bed. Zwijgend vouw ik mijn kledingstukken op, om die vervolgens op het voeteneinde neer te leggen.
    Hoewel er vaak stiltes vielen, waren die niet geheel ongemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:19 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Is meneer de "gentleman" som aan het blozen?' vraagt Mia doodleuk. Ik kijk naar haar op en zie dat ze haar kleren aan het opvouwen is - iets wat ik nooit doe. Ik kijk even aarzelend naar het hoopje kleren dat gewoon naast mijn bed ligt, maar kijk dan Mia weer aan.
    'Een beetje,' geef ik toe waarna ik ga liggen. Het valt me op dat ik mijn broek nog aan heb. Die trek ik ook altijd uit voor het slapen gaan, maar ik heb besloten omdat maar niet te doen, aangezien Mia er bij is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Waarvan?" Vraag ik nieuwsgierig. Het lijkt me geweldig om uit zijn mond te horen. Comfortabel leun ik op mijn ellebogen, zodat ik hem wel kan aankijken.
    Het valt me op dat hij zijn kleding gewoon als vuile was naast zijn bed heeft gedumpt, maar ach, zo zullen de meeste mannen wel zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Waarvan?' vraagt Mia nieuwsgierig. Ze ondersteunt haar kin met haar ellebogen en kijkt me afwachtend aan.
    'Omdat jij mijn bovenlichaam zo interessant vind,' zeg ik met een klein grijnsje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik probeer verontwaardigd mijn mond te openen, maar op de een of andere manier weerklinkt er een lach door de hut - en dan wel de míjne.
    "Nou, jij vind mij ook behóorlijk interessant hoor. Misschien zelfs meer dan dat." Ik steek mijn tong uit, en pulk vervolgens voorzichtig de vlecht uit mijn lokken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze begint hard te lachen. 'Nou, jij vind mij ook behoorlijk interessant, hoor. Misschien zelfs meer dan dat.' Ze steekt haar tong naar me uit en peutert vervolgens wat aan haar haar.
    'Oh, je hebt een iets te hoge dunk van jezelf,' zeg ik terwijl ik sarcastisch één wenkbrauw probeer op te tillen, wat helaas niet zo goed lukt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Is dat zo? Of probeer jij je hier nu uit te praten?" Ik glimlach uitdagend, en pak vervolgens een kam van het nachtkastje. Er zitten geen klitten in mijn haar, maar een kam door mijn haar voelt vertrouwd.
    Ondertussen gluur ik tussen mijn wimpers naar Zendé, wachtend op zijn antwoord borstel ik geduldig mijn haar, om de kam vervolgens zorgvuldig terug te leggen, en mijn vingers voor een laatste keer door mijn haar te laten gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Is dat zo?' zegt ze uitdagend. 'Of probeer jij je hier nu uit te praten?' Ze pakt een kam en begint haar haar te borstelen.
    'Beide,' geef ik na een paar seconden stilte toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Vertel. Wat is de voornaamste reden waarom je wil dat ik hier blijf?" Ik glimlachte, en nestelde mezelf vervolgens onder deken, zonder mijn blik van Zendé af te wenden. Ik wilde weten waarom iemand als hij, iemand als ik op dit schip zou willen hebben. In de ogen van de meesten hier was ik een mooi, rijkeluiskind dat haar thuis in Engeland moest terugzoeken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.