• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla "Mia" Katerina Verélle - Adelijk meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Origineel bij Sweetest


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Vertel,' zegt ze glimlachend terwijl ze onder de deken kruipt. 'Wat is de voornaamste reden waarom je wil dat ik hier blijf?'
    Ik blijf nog op de deken zitten en kijk peinzend voor me uit. 'Dat heb ik al gezegd. Ik ben me aan je gaan hechten.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ga even hond uitlaten, ben zo terug.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Ja, dat weet ik nog. Maar waaraan? Aan mijn geweldige handigheid in wapens maken? Of zijn het mijn charmante blosjes?" Ik wiebel even plagend met mijn wenkbrauwen en kijk vervolgens onderzoekend naar zijn reactie.

    [Totzo =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Ja, dat weet ik nog,' zegt ze. 'Maar waaraan? Aan mijn geweldige handigheid in wapens maken, of zijn het mijn charmante blosjes?' Ze wiebelt wat met haar wenkbrauwen.
    Ik kijk haar vermoeid aan. 'Hebben ze dat thuis tegen je gezegd, of zo? Dat je charmante blosjes hebt?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Het was een grapje. Ik ben toch ook helemaal niet goed met wapens?" Ik schud mijn hoofd kort. "Je moet niet alles serieus nemen." Knik ik voor ik de kaars naast mijn bed uitblaas, en vervolgens een blik werp door de donkere hut.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Het was een grapje. Ik ben toch ook helemaal niet goed met wapens?' Ze schudt haar hoofd. 'Je moet niet alles serieus nemen.' Ze blaast een kaars uit. Ik doe hetzelfde, kruip onder de dekens en staar naar het plafond. Ze heeft dus geen zin meer om te praten. Zo geruisloos mogelijk trek ik mijn broek nu ook uit, aangezien ik het fijner vind om in mijn ondergoed te slapen. Anders heb ik het stikheet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Weet je? Hoe perfect mijn leven er dan ook uit mag zien, mijn leven thuis in Engeland is álles, behalve perfect. Mijn moeder overleed toen ik drie was.
    Ik was toendertijd het enige kind van mijn vader. Dus, om nog meer erfgenamen te krijgen, en dan met name zonen, trouwde hij opnieuw. En zoals hij wilde kreeg ik er drie broertjes bij. Hij heeft nooit van mijn stoefmoeder gehouden, en zodra ze hem kinderen gaf, mocht ze ook zo weer verdwijnen. Dienstmeisjes namen de zorg over en zo groeiden we op als het perfecte vader - dochter - zoons gezin. Mijn broers leken al de rijkdom enorm te kunnen naleven. Rond hun veertiende hadden zij allen al een bruid gekozen. Mijn vader was altijd doller op mijn broers dan op mij. Ik deed hem denken aan de enige vrouw die hij nooit helemaal voor zichzelf kon hebben.
    Mijn moeder trouwde namelijk ook onder uithuwelijkingsplicht.
    Na mijn jeugd had ik er genoeg van, ik wilde niet zoals mijn broers moeten leven, en vertrok. Toen mijn vader me vond was hij woedend.
    Uit wraak huwelijkte hij me uit, en sloot hij me op in een uithoek van ons huis. Op mijn zestiende verjaardag zou ik trouwen. Een dag voor mijn verjaardag zouden we naar het eiland vertrekken waar de bruiloft zou plaatsvinden. Ik sprong echter overboord en kwam hier terecht." Ik zucht, draai me om, en knipper vervolgens tegen het donker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ik luister naar haar hele verhaal. Als het afgelopen gaat ze iets verliggen. Ik wacht een paar seconden - misschien volgt er nog iets - en dan begin ik te praten.
    'Wat erg voor je,' zeg ik zacht. 'Ik had nooit gedacht dat zo'n adellijk leven zo verschrikkelijk kon zijn. Ik dacht dat het een perfect leven was. Sorry, dat ik dat dacht.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik slik, om vervolgens langzaam te knikken. "Dat denken de meesten. Iedereen denkt dat Camilia Verélle een perfect leven lijd. Ik hoopte dat - dat hier anders zou zijn. Dat ik mensen zou leren kennen die me als Mia behandelen." Prevel ik met een lichte glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Dat denken de meesten,' hoor ik vanuit het andere bed. 'Iedereen denkt dat Camilia Verélle een perfect leven leidt. Ik hoopte dat dat hier anders zou zijn. Dat ik mensen zou leren kennen die me als Mia behandelen.'
    'Camilia?' Ik wist nog niet dat ze Camilia heet. Ze had zich tenslotte voorgesteld als Mia. 'Mooie naam.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik voel de blosjes op mijn wangen als hij begint over mijn naam. "Het is het enige dat ik van mijn moeder heb. Daarom ben ik voor de meesten Mia." Glimlach ik kort, waarna ik naar het verduisterde plafond staar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Het is het enige dat ik van mijn moeder heb,' zegt ze. 'Daarom ben ik voor de meesten Mia.'
    'Aha.' Als we elkaar konden zien, dan had ik gewoon geknikt, denk ik dan. Ik lag de hele tijd op mijn zij met mijn gezicht naar haar toe te luisteren. Nu ga ik ook op mijn rug liggen en kijk voor me uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "En jij? Hoe is jouw familie?" Vraag ik voorzichtig, terwijl ik kort aan de deken peuter, en vervolgens mijn ogen probeer te sluiten. Van slapen zal toch heel weinig terecht komen, dat weet ik nu al.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'En jij?' vraagt ze voorzichtig. 'Hoe is jouw familie?'
    'Ik had toch verteld over dat dorp waar ik in leefde?' zeg ik. 'Nou, daar woonde ik met mijn moeder. Ik was enig kind. Mijn vader gaf al ons geld uit aan alcohol, dus het geld dat ik verdiende was voor het hele huishouden. Op een avond toen mijn vader weer de kroeg in ging is hij niet meer teruggekomen. Een paar dagen later is hij gevonden in het water van de haven, verdronken.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik heb meteen spijt van mijn vraag, en slik kort. "H-het spijt me ik wist niet.." Er verschijnt een frons tussen mijn wenkbrauwen waarop ik op mijn onderlip bijt. "Het spijt me," prevel ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:55 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.