• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla "Mia" Katerina Verélle - Adelijk meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Origineel bij Sweetest


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Lekker duidelijk. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik zeg ochtend (: Als zij in nacht wil spelen moet ze dat lekker zelf weten.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Maar dat is niet realistisch. Zullen we gewoon ochtend doen, IHeart?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Maakt mij niet veel uit,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dan doen we gewoon ochtend.]

    Zendé

    Ergens hoor ik voetstappen, maar ik wil blijven slapen, dus kreun ik wat en draai me op mijn rug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik grinnik zachtjes als hij zich omdraait, waarna ik mijn japon uittrek, en mijn onderjurk vervolgens voorzichtig aantrek. Na enkele pogingen zitten mijn korset en bovenjurk ook weer goed, en loop ik voorzichtig naar het bed, om vervolgens neer te hurken voor het slapende gezicht van Zendé. Zachtjes plaats ik een kusje op zijn wang, om vervolgens kort door zijn krullende lokken te strijken. "Wil je iets eten?" Prevel ik met een lichte glimlach.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:06 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Iemand drukt haar - tenminste, ik neem aan dat het een haar is - lippen op mijn wang, waardoor ik ineens klaarwakker ben en mijn ogen open.
    'Wil je iets eten?' vraagt Mia zacht aan me met een glimlach. Ik herinner me gisteravond weer en ga iets meer overeind zitten.
    'Van jou altijd.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik glimlach, en knik vervolgens. "Ik ga mijn best doen. Tot zo." Ik buig even kort voor ik me omdraai en de hut uit loop. Als ik enkele trappen ben gepasseerd zie ik de ruimte met hangmatten waarvan enkele mannen al wakker zijn. Ze vragen zich vast af waar Zendé is. Ik grinnik, loop vervolgens door naar de keuken. Er zijn nog geen tien minuten voorbij of de man is dol op me.
    Met een glimlachje reikt hij me een plateau ontbijt aan, voor ik de weg terug naar mijn slaapvertrek begin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Hé Zen, waarom ga je hier slapen?' hoor ik een zware stem vanuit de deuropening zeggen. Als ik opkijk zie ik één van mijn vrienden staan.
    'Ehm... mijn hangmat is kapot,' verzin ik snel, waarna ik het probeer weg te grinniken. Ondertussen schaam ik me dood. Hoe haal ik het ook in mijn hoofd om bij een vrouw te gaan slapen? Nu gaat mijn hele reputatie eraan.
    De man krabt even achter zijn oor en loopt dan weer weg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik begroet enkele anderen, en loop vervolgens naar binnen, waar ik het plateau op het bed plaats. Fruit, brood en glazen water. Al met al ziet het er niet verkeerd uit. Voorzichtig haal ik een kam door mijn lokken, om ze vervolgens opnieuw te vlechten en een blik op Zendé te werpen. "Je vrienden hebben je gemist. Nu is de vraag of jij hen hebt gemist." Glimlach ik onschuldig, waarna ik met mijn vingertoppen bedenkelijk langs een appel strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Als Mia weer binnenkomt begrijp ik opeens weer hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald om bij haar te gaan slapen.
    Mia legt het dienblad op het bed en gaat daarna met haar mooie haren bezig. 'Je vrienden hebben je gemist. Nu is de vraag of jij hen hebt gemist,' zegt ze met een glimlach.
    'Een beetje,' geef ik toe. 'Maar hier was het ook erg gezellig.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik glimlach, neem een hap van de appel, en werp vervolgens een blik op het bed waar ik dan plaatsneem. "Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen," prevel ik met een lichte glimlach, waarna ik kort een slokje uit één van de bekers neem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze glimlacht, pakt een appel en neemt er een hap van, waarna ze naast me gaat zittten. 'Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.'
    'Als een blok.' Ik pak wat brood en wil me net gaan volproppen, als ik bedenk dat Mia aan manieren gewend is. Dus begin ik zo netjes mogelijk te eten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik grinnik zacht als hij zich bedenkt over zijn eetgewoonten, en schud mijn hoofd kort. "Ga je gang, ik ben de paus niet." Glimlach ik lichtelijk, waarna ik de beker terugzet op het plateau en nog een hap neem van mijn appel.
    Het is zo heerlijk stil, een nieuwe dag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Ga je gang, ik ben de paus niet,' zegt ze met een glimlach. Ik grijns, naar haar en ga dan verder met eten.
    'Ik wil geen zwijn zijn,' zeg ik als ik wat brood heb weggeslikt. Ik ga me dus niet volproppen bij haar, en ook niet met volle mond praten of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~